Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
30441/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo Roope nyt päättää kenen puolella on ja kenestä puhuu pskaa. On niin kaksinaamainen ja feikki. Inhottavaa, kun pidin alussa hänestä ja osoittautui niin stereotyyppiseksi kuin vain voi. Läyhääminen alkaa ihan pian taas uudestaan. 

Vierailija
30442/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteenikalsari kirjoitti:

Siis tuliko sieltä pesusta Samin EDELLEEN P*SKAISET bokserit, jotka Paula ja OP jättivät keittiön pöydälle lojumaan kun eivät pystyneet koskemaan niihin???

Eikös Paulan pitänyt olla Kessun kaveri, mutta ei voinut olla puhumutta tuosta äsken tehdystä bokserilöydöstä. Kessu vois kyllä itse pestä paskaset kalsarinsa. Siis pyöriikö nuo Kessun paskakalsarit todellakin toisten vaatteiden joukossa? Nuo kuulemma pesee vielä 40 asteessa nuo vaatteet. Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30443/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako joku selittää mitä draamailua Roope ja Kessu nyt selvittivät ?

Vierailija
30444/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Almalle syötetty rauhoittavia, kun vaikuttaa ihan asialliselta aiempaan verrattuna.

Sillä vaan pyöri stringit jaloissa silloin, kun Anu ja Helmeri oli studiovieraina. Se häiritsi ulosantia. 

Vierailija
30445/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, nyt Roopen silmät aukesivat! 

mistä siellä keskustellaan?

Roope sanoi Samille, että Sasa ja Ella tulivat sanomaan Roopelle, että huono ja ilkeä vitsi, mutta itse kuitenkin naureskelivat jutulle ja kertoivat puolelle talolle. Tajusi, että nämä ovat tekopyhiä kiusaajia. 

Vierailija
30446/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa milloinkohan roope lopettaa samista läyhäämisen

Luultavasti ajattelee katsojien ajattelevan samoin kuin itse, voikin yllättyä, että kääntyy häntä itseään vastaan. En ole paljoa katsellut, mutta ilkeä eikä yhtään suvaitsevainen ole sitten itse.

Vierailija
30447/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajien pitäisi olla puolueettomia. Vierailla toki saa omat mielipiteensä olla.

Vierailija
30448/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, ensin pyydetään läyhäämistä anteeksi ja heti kun Sami lähti kylppäristä, niin sama paskanjauhaminen jatku. :D sit ku Sami tuli takas niin Roope puhuu taas reiluudesta. Ei helvetti noita. :D

Paulahan siinä alkoi jauhamaan. Turha Roopea siitä on syyttää. 

Oliko sen Paulan oikeesti pakko tulla tuokin kertomaan. Selkeesti Samilla on joku ongelma perseosastolla niin eikö olis reiluinta ottaa hänet asiasta jutulle sen sijaan, että levittelee tätä ongelmaa pitkin taloa.

Vierailija
30449/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Roope on kova selittelemään ja lässyttämään. Niin kaksinaamainen raukka ettei mitään järkeä.

Oli hänellä itsellään pa*kaa perseessä ja housussa, kun oli se Paulan kilahtaminen.

Krisse sai itkeä tillittää, mutta mitä tämä p*skahousu tekee. Ei ota mitään vastuuta, vaan hyökkää Krissen päälle.

Ihan hirvee ihminen. Yäk!

Vierailija
30450/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Roope ei muka ota asioita tosissaan?

Vierailija
30451/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, ensin pyydetään läyhäämistä anteeksi ja heti kun Sami lähti kylppäristä, niin sama paskanjauhaminen jatku. :D sit ku Sami tuli takas niin Roope puhuu taas reiluudesta. Ei helvetti noita. :D

Paulahan siinä alkoi jauhamaan. Turha Roopea siitä on syyttää. 

Oliko sen Paulan oikeesti pakko tulla tuokin kertomaan. Selkeesti Samilla on joku ongelma perseosastolla niin eikö olis reiluinta ottaa hänet asiasta jutulle sen sijaan, että levittelee tätä ongelmaa pitkin taloa.

No tätä mäkin mietin, että eihän tuossa voi tietää vaikka takana olisi jotain ongelmaa tai ihan sairauttakin. Todella typerää alkaa yhtäkkiä silmät selällään, että Kessu muuten valehtelee, sen kalsareissa oli äskenkin p*skaa.

Vierailija
30452/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että nuo on tuolla vähemmistöläisyydellään tottuneet saamaan paljon anteeksi. Kun nehän on vaan semmosia hassuja...

Vierailija
30453/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hauska tuo kun Sami lähti pois, ja heti alkoi sipi supi sipi supi. Ja sitten PAM! Sami on selän takana valkoinen takki päällä ja naama puoliksi n e e k e r i n ä.

Vierailija
30454/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.bigbrother.fi/uutiset/alkavatko-valit-kiristya-bb-talossa-n…

Neiti näppärä päässyt jo Ellan antamalla nimellä bb uutisiin 😃

Vierailija
30455/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapteenikalsari kirjoitti:

Siis tuliko sieltä pesusta Samin EDELLEEN P*SKAISET bokserit, jotka Paula ja OP jättivät keittiön pöydälle lojumaan kun eivät pystyneet koskemaan niihin???

Eikös Paulan pitänyt olla Kessun kaveri, mutta ei voinut olla puhumutta tuosta äsken tehdystä bokserilöydöstä. Kessu vois kyllä itse pestä paskaset kalsarinsa. Siis pyöriikö nuo Kessun paskakalsarit todellakin toisten vaatteiden joukossa? Nuo kuulemma pesee vielä 40 asteessa nuo vaatteet. Yäk.

Voihan kaveritkin tollasta heittää, se on eri asia kuin läyhätä ja vikoilla toisen luonnetta ja puheita. 

En ymmärrä, miksi nuo näkee ton Kessun aggressiivisena. Ehkä olen vain liian vanha katsomaan tätä, kun olen ihan eri mieltä kuin toikin tuolla studiossa nyt. 

Vierailija
30456/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentit piilotetaan koska kritisoin cristalin vaikutusta bb sisältöön.

Vierailija
30457/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kessu ärsytä yhtään, olen suorastaan onnellinen että Sami on tuolla noitten helvetin mielensäpahottajien ja pintaliitopellejen ja muiden feikkien seassa trollaamassa mutta silti on aidompi kuin 99% noista.

Vain op on vielä aidompi kuin kessu.

Kaikki muut on perseestä ja kaikkein syvimmältä Eetu teippiterska ja Arttu anaalinörtti

Vierailija
30458/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla talossa pärjää kaikkein huonoiten jos olet normaali ja täysipäinen ihminen.  Jos oot joku sateenkaari-peräpetteri, joka vollottaa heti valtoimenaan kuin pikkutyttö jos joku ei halua osallistua pridemarssiin, niin jo on faneja. Samalla lailla vollottaa jos joku häädetään talosta. Tai annas olla jos oot henkilö jolla on tissit, botoxhuulet ja sokerina pohjalla lerssi haarovälissä, niin jo olet lähellä ykkössijaa.

Vierailija
30459/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.bigbrother.fi/uutiset/alkavatko-valit-kiristya-bb-talossa-n…

Neiti näppärä päässyt jo Ellan antamalla nimellä bb uutisiin 😃

Roope ja Ellaeetu ulos. Äklöttää.

Onko tuolla ketään hyvää tyyppiä? Olen kattonut niin vähän.

Vierailija
30460/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaako joku selittää mitä draamailua Roope ja Kessu nyt selvittivät ?

Roope, Ella, Sasa ja Sami olivat keittiössä. Roope heitti jotain läppää "kunnon miehellä on vähän p*skaa perseessä ja boksereissa" ja Ella heitti jotain myös takaisin. Roope lähti siitä pois. Pian lähti myös Sami naama punottaen. Sasa ja Ella jäivät keittiöön. Sasa sanoi, että oli nyt Samin aikana vähän ilkeästi sanottu. Ella sanoi, ettei tajunnut ollenkaan ja alkoi nauraa ihan kippurassa. 

Sasa ja Ella menivät makkariin vinkumaan Roopea, Joelia ja Arttua pihalle. Joel jäi sisälle, mutta muut menivät pihalle. Eli pihalle menivät Sasa, Ella, Roope, Arttu ja myös Op ja Marko. Siellä Sasa sitten kaikkien kuullen alkoi puhua Samin kakkakalsareista ja sanoi, että Roopen vitsi oli vähän ilkeä. Roope meni hämilleen, Ella naurahti ja sanoi, että olihan se hauska juttu. Samoin Ella. 

Myöhemmin Roope meni sanomaan samille, ettei tosiaankaan tarkoittanut sillä mitään eikä tajunnut yhteyttä Samiin. Samalla sanoi Samille, että häntä ärsytti, että Sasan piti asiasta kaikkien kuullen sanoa Roopelle. 

Ketju on lukittu.