Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Onpa ollut apaattinen päivä. Niko on jättänyt yllättävän suuren aukon talon ryhmädynamiikkaan, hän oli usein sellainen spontaani hassuttelija, joka saattoi esimerkiksi vain napata jonkun reppuselkäänsä ja laukata ympäri pihaa. Olihan hänelläkin huonot hetkensä, mutta asukkaat selvästi pitivät häntä tietynlaisena positiivisen energian levittäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Eetulle löytynyt uimahousuja kun on joutunut pukemaan naisten uimapuvun?
Huutista Eetulle 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Katilla on kuulemma MS-tauti. Näissä koosteissa ei ole vielä ilmennyt mitenkään se. Onko se siinä 24/7:ssa ilmennyt jotenkin?
Ei kai. Miten sen pitäisi ilmetä?
Vierailija kirjoitti:
Kristiina häätöön. Paistaa itselle munia syö itse juustoa taas. Mitä hän on tänään tehnyt? Täysi sluipa tyttö!
tuleva sähköinsinööri. Kuis sinä?
Toi OP alkaa olla jo creepy tuossa Arttuilussaan. Huppukin pitää olla samanlailla. Toivottavasti ei hänen Krisse-vihamielisyys leimahda yhtä häijyksi kuin Ellalla. Ja vielä ton yhden munattoman kuikelon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Eetulle löytynyt uimahousuja kun on joutunut pukemaan naisten uimapuvun?
Huutista Eetulle 😂😂
Toivottavasti ymmärrätte, että tuolla hankitte vain sympatiaa ja ääniä Ellalle. No, ehkä se on teidän tavoitteennekin.
Äh, ei Samin ulkonäössä vieläkään mitään vikaa ole. Ehkä muutama liikakilo ja nuo viikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, Ella ja muut on saanut Roopen käännytettyä hieman Markoa vastaan. Roope sanoi, että nyt vasta on alkanut huomaamaan niitä Markon käskyttämisiä, kun Ella niistä hänelle kertoi.
Ellaa ärsyttää Neiti Näpsäkkä, jonka korvakipua epäilee feikiksi ja ärsyttää kuulemma hänen jättämät roskat. Mikset Ella voi sanoa Krisselle roskista, jos ärsyttää? Taitaa oikeasti ärsyttää ihan muut jutut.
Ella ja Roope läyhäsi tietysti myös Samista. Ei tee talossa ruokaa, ei hoida tiskejä ja sai helpotuksen viikkotehtävään.
Olis hyvä, jos BB laittaisi kaiuttimesta tulemaan kaksikon jutut tuonne tehtäväalueelle!
Eikö mitään kritiikkiä saa sanoa?
Ei, mikäli sanoja on Ella. Kristiina saa kyllä puida mm. Samin kakka-gatea. Ei myöskään haittaa, että Kristiina on kiinnostunut meikkaamisesta ja muodista, sillä keskusteleehan hän poikien kanssa politiikasta.
Ella on väärän näköinen, kuuloinen ja Ellalla on väärät mielenkiinnon kohteet ja huumorintaju.
Ella on ilkeä. Kristiina ei kritisoinut Samia itsessään, tämän ulkonäköä tai persoonaa, vaan yleisesti vessanpöntön siivoamattomuutta. Ella takertuu julmasti heti ihmiseen itseensä, sen huomaa jo niistä typeristä nimityksistä (suntio, neiti näpsäkkä).
Eihän Samillekaan ole sanottu hygieniasta mitään suoraan.
Ellaa häiritsi viimetteeksi se, ettei Krisse korjaa sotkujaan, tai osallistu uimiseen. Aika perus kettuuntumisen aiheita.
Tämän päivän naurut sain Roopen ja Ellan mummoilu jutusteluista. Kaksikko voisi tehdä radioshown. Muuten on ollut tasaisen paksu päivä. Vastenmielisin asukas on hilarius hiiri, jolla huumorintaju on 0-tasoa ja naama norsun sillä itteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitin tuolla aiemmin, että ella on juoppo, en tarkoittanut ellaa vaan sitä naista,joka kuvasi olevansa 27 vuotias mies. ei ole nuo nimet jääneet mieleen ja vähän sekaannutta, kun mies pitää itsellään naisen nimeä, niin ei jää mieleen.
Ainakin minä osasin sen lukea Paulaksi ihan asiayhteydestä. Ja tekstistä muuten tuli mieleen, että sinulle tekisi hyvää pitkä kävely raittiissa ulkoilmassa ja vähempi tosi-tv:n tuijottelu.
katson 3 bb-lähetystä viikossa, olen töissä ulkona, luultavasti paremmassa fyysisessä kunnossa kuin sinä. Ehkä sinun pitäisi höllätä vähän nutturaa ja sulkea tämä palsta hetkeksi.
Paula sanoi että eikös Kokkoomuksen pomo ole Alexxander Stuubb. Eikä tiedä missä puolueessa on Lii Anders_son. Mitä vttun idioot_te_ja tuonne taloon on valittu? Kati taas ei tiennyt mikä on SDP.
No nyt Arttu rohkaistui puhumaan politiikkaa, kun Kristiinan suoruus rohkaisi ja Sami on paikalla jakamassa samoja mielipiteitä :D OP kertoi kannattavansa Vasemmistoliittoa, johon Sami tokaisi, että ei siitä kommentoi siis mitään, mutta täysin vastoin tapojaan Arttu jatkoi, että hänpä voi sanoa, että on täysin Vasemmistoliittoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ollut apaattinen päivä. Niko on jättänyt yllättävän suuren aukon talon ryhmädynamiikkaan, hän oli usein sellainen spontaani hassuttelija, joka saattoi esimerkiksi vain napata jonkun reppuselkäänsä ja laukata ympäri pihaa. Olihan hänelläkin huonot hetkensä, mutta asukkaat selvästi pitivät häntä tietynlaisena positiivisen energian levittäjänä.
Tervo Niko, luultavasti olisit mököttänyt jostain muille käsittämättömästä syystä jossain nurkassa suu mutrussa. Jengi nauroi ihan väärässä paikassa, ja joudut vielä vähän treenaamaa, ennen kuin ura stand-up -koomikkona ja uutena Jahangirina urkenee.
Eipä Arttu enää uskaltanu sanoa että on poliittisesti oikealla.
Arttu toistaa koko ajan juttuja lasten sekxzuaalirikoksista. Miksi aihe kiinnostaa sitä niin paljon?
Roopen ja Markon flirtti päättyi Roopen rupsaukseen, eli homomieheltähän se on lentosuukko.
Paula on mistään mitään tietämättömin nelikymppinen jonka olen koskaan nähnyt, en omassa elämässäni ole koskaan törmännyt moiseen, uskoin ensimmäiset pari vkoa että hän on näyttelijä, ei voi olla tuollaista idiootia olemassa mutta kappas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Roopen ja Markon "Emmä sua pelkää", "Mä laitan sut pelkään", "Sä pelkäät mua ku oon tällee", "Sä oot vaan piina!" -keskustelu makkarissa oli aika hot. Etenkin Markon flirtti-ilmeet Roopelle. Tosin tunnelma latistui kun Roope päästi paukun.
Löytyiskö tästä klippiä? :D
En tiedä, mutta toivottavasti joku tekee tai on jo tehnyt. Itse en osaa. Löytyy 1. kamerasta n. 1,5-2h taaksepäin (puhelimessa ei näy aikaleimaa). Makkarissa tuolloin Sasa, Krisse, Roope, Marko ja Timo. Sitä ennen puhuivat siitä onko ollut vaikeaa olla talossa selibaatissa.
Onhan tuossa pikkaisen sähköä ilmassa 18.14 eteenpäin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula mittasi taas askelilla matkan ja sai 18 m. Miten noiden askelmitta voi olla noin pielessä? Näytti kuitenkin kunnon harppauksilta...
Ovat nyt mitanneet sen moneen kertaan ja tulos sama 18m. Voiko tuo BB:n arvio olla väärin?
En kyllä yhtään ihmettelisi tätäkään. On tainnut siellä ollut joku Sasan kaltainen mittaamassa. "Ai eiks metri oo 60 senttii?"
Voisiko se 12 m olla poijusta poijuun ja takaisin? Eli että kasin muodosta ja poijujen kiertämisestä ei tulisi yhtään lisämatkaa?
Näin minäkin luulen. En usko, että 5 metriä arvioivat pieleen.
Ui poijulta poijulle. Poijut kierretään. Minä käsittäisin, että myö välimatka lasketaan silloin poijulta poijulle. Nuo laskee jotain metrejä poijun kiertämiseenkin. Voithan sä tehdä muitakin mutkia tuolla, mutta ei niitäkään lasketa. Lasketaan vain matka poijulta poijulle, ihan sama teetkö sen poijun kierron näpsäkästi (sana Ellalta lainattu) vai joudutko käyttämään siihen käännökseen useampia metrejä. Oma valinta.
No miksi ihmeessä niitä kiertämisen metrejä ei lasketa, kun ne kuitenkin on pakko uimalla kiertää eikä saa kääntyä . Eihän yleisurheilukentälläkään kierros ole 200 metriä vaan kyllä ne kaartetkin lasketaan.
Ihan laskennan kannalta se poijulta poijulle. Kaikkihan ne tossa oikeasti ui joka kerran eripitiusia kierroksia. Lopputulos on kierrosten lukumäärä kertaa poijujen etäisyys.
En kyllä yhtään ihmettele, että talolaisten arvio, on niin pahoin pielessä, jos tuotannossa on yhtä huonoja laskijoita kuin sinä. Tottakai kierroksen pituus on paljon pidempi kuin poijujen etäisyys. Ensinnäkin sehän pitää kertoa kahdella ja koska poijut pitää kiertää ja poijunkin halkaisija on parikymmentä senttiä, väkisin siinä tulee yli metri lisää, kun otetaan huomioo, että jokainen käyttää uidessaan käsiä, joten liikerata on yli kyynärvarren mitan pois päin siitä poijusta.
Ei mulla ole ollut mitään ongelmaa kenenkään puheen kanssa, hyvin saa selvää. Ehkä sun pitää puhdistaa vaikku korvistasi?