Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
30141/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko/kloorataanko altaan vesi joka yö vai lilluvatko koko viikon samoissa vesissä?

Vierailija
30142/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija4333730 kirjoitti:

On tänään uinut, kirjoittanut lappuihin numeroita valvojalle, hoitanut yhdessä Ellan ja Roopen kanssa kokkaamista ja pyykkirumbaa. Oli menossa valvojaksi, mutta hänelle sanottiin, että oli tulossa niitä, jotka ei vielä olleet olleet valvojana. 

Eli toisinsanoen tehnyt reilusti vähemmän kuin muut ja silti jaksetaan kannustaa koska Krisse nyt vaan on kiusattu ja saa tehdä mitä lystää. Eikä oo kyllä uinut kun muutaman kiekon ku korviin koskee uiminen. Varmaan niitä kans leikelty

Joo, on osallistunut itse tehtävään huomattavasti vähemmän. Ei kai sitä kukaan ole kieltänytkään? Täällä vaan väitetään, että ei osallistu ollenkaan. Krisse sanoi heti eilen kun tehtävä oli luettu, että hän ei halua uida ja voi tehdä muita hommia, niin kuin nyt on esim. pyykkäystä tehnyt, kun saivat BB:ltä luvan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30143/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei taida olla muita kuin Timo, joka ei ole puhunut muista selän takana? Kaikkien muiden olen tainnut kuulla sitä tekevän, toiset tekee sitä päivän kirkkaudessa, toiset keskellä yötä.. En siis leimaisi kyllä ketään läyhääjäksi, tai sitten pitää kutsua kaikkia - miinus Timppa.

Periaatteessa olen samaa mieltä. Timoa lukuun ottamatta kaikki on puhuneet toisista selän takana ja luultavasti kaikki ovat itse sitä mieltä, että ovat vain päästelleet höyryjä. 

Katsojana näen kuitenkin nyansseja: arvostellaanko ihmisen tekoja vai persoonaa? Onko kyseessä asia, josta on sanottu myös päin naamaa ja se edelleen ärsyttää vai ollaanko kasvokkain aina mielin kielin? Arvostellaanko kanssa-asujissa sellaista asiaa, johon on itse suurin syyllinen (tai yksi niistä)? Nimitelläänkö muita selän takana nimityksillä, joita ei käytettäisi päin naamaa? 

Kaikki puhuvat toisistaan selän takana, ja silti väitän, että jotkut ovat pahempia läyhääjiä kuin toiset. 

Samaa mieltä. Ella märisee Kristiinasta - Kristiina avaa kylppärin oven ja yhtäkkiä ollaankin parasta kaveria. Arttu haukkuu Samin pataluhaksi - Sami saapuu tupakkipaikalle ja Arttu vääntää tekohymyn naamalleen. Sen sijaan Marko on eri maata: Sami töräyttää jonkun mauttoman vitsin, ja Marko antaa suoraa, mutta asiallista palautetta jälkikäteen (huom. ei nolaa Samia itse tilanteessa).

Vierailija
30144/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula mittasi taas askelilla matkan ja sai 18 m. Miten noiden askelmitta voi olla noin pielessä? Näytti kuitenkin kunnon harppauksilta...

Ovat nyt mitanneet sen moneen kertaan ja tulos sama 18m. Voiko tuo BB:n arvio olla väärin?

En kyllä yhtään ihmettelisi tätäkään. On tainnut siellä ollut joku Sasan kaltainen mittaamassa. "Ai eiks metri oo 60 senttii?" 

Voisiko se 12 m olla poijusta poijuun ja takaisin? Eli että kasin muodosta ja poijujen kiertämisestä ei tulisi yhtään lisämatkaa?

Näin minäkin luulen. En usko, että 5 metriä arvioivat pieleen. 

Ui poijulta poijulle.  Poijut kierretään. Minä käsittäisin, että myö välimatka lasketaan silloin poijulta poijulle. Nuo laskee jotain metrejä poijun kiertämiseenkin. Voithan sä tehdä muitakin mutkia tuolla, mutta ei niitäkään lasketa. Lasketaan vain matka poijulta poijulle, ihan sama teetkö sen poijun kierron näpsäkästi (sana Ellalta lainattu) vai joudutko käyttämään siihen käännökseen useampia metrejä. Oma valinta.

No miksi ihmeessä niitä kiertämisen metrejä ei lasketa, kun ne kuitenkin on pakko uimalla kiertää eikä saa kääntyä . Eihän yleisurheilukentälläkään kierros ole 200 metriä vaan kyllä ne kaartetkin lasketaan. 

Vierailija
30145/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa 26v. eikä pysty sanoo sanoja "seksi" ja "itsetyydytys" aiemmin makuuhuoneessa käydyssä keskustelussa Roopen, Krissen, Markon ja Timon kanssa. Huoh.

Vierailija
30146/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa ja Joel jakaa taas eritteitä. Uima-altaassa. Menkka meets persehiki.

Vierailija
30147/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaanko/kloorataanko altaan vesi joka yö vai lilluvatko koko viikon samoissa vesissä?

Meidän altaassa ainakin kiertää kloorivesi koko ajan ja sitä klooria lisätään tarvittaessa.

Vierailija
30148/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami on teini-ikäisenä ollut aika lupaavan näköinen nuorimies. En nyt sano että pitäisi pudottaa painoa, mutta sillä kyllä saisi ehostettua omaa ulkonäköä merkittävästi.

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/millaista-oli-nuorten-messussa-#7f026…

oli söpö poika

Vierailija
30149/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosiaan ei vaihdeta koska se olisi liian tuhlaavaista, nythän täytyy ajatella ympäristöystävällisesti. Kyllä ne tossa eritesopassa jaksaa pulikoida torstaihin saakka. Samin pitäis ottaa siitä näyte ja viedä se labraan tutkittavaksi. Taatusti ovat kusseet tonne ja Samin itsensä tuomat aromaattiset ruskeat pallerot antaa oman pikantin mausteensa tolle liemelle. 

Vierailija
30150/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse tuli jo pois tehtäväalueelta. Oli varmaan kylmä pikkuisella kun ollut viileä päivä tänään. On jo tehnyt tänään osansa viikkotehtävässä joten voi nyt olla hyvin mielin ja lepuuttaa lihaksiaan. Nyt vieklä häärää pyykkihuoneessa tomerana.

Vierailija
30151/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Roopen ja Markon "Emmä sua pelkää", "Mä laitan sut pelkään", "Sä pelkäät mua ku oon tällee", "Sä oot vaan piina!" -keskustelu makkarissa oli aika hot. Etenkin Markon flirtti-ilmeet Roopelle. Tosin tunnelma latistui kun Roope päästi paukun.

Löytyiskö tästä klippiä? :D

En tiedä, mutta toivottavasti joku tekee tai on jo tehnyt. Itse en osaa. Löytyy 1. kamerasta n. 1,5-2h taaksepäin (puhelimessa ei näy aikaleimaa). Makkarissa tuolloin Sasa, Krisse, Roope, Marko ja Timo. Sitä ennen puhuivat siitä onko ollut vaikeaa olla talossa selibaatissa.

Vierailija
30152/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sasa ja Joel jakaa taas eritteitä. Uima-altaassa. Menkka meets persehiki.

No ei kai sillä nyt enää voi ne menkat olla, kun ne viime viikon tiistaina alkoi...

Vierailija
30153/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin tuolla aiemmin, että ella on juoppo, en tarkoittanut ellaa vaan sitä naista,joka kuvasi olevansa 27 vuotias mies. ei ole nuo nimet jääneet mieleen  ja vähän sekaannutta, kun mies pitää itsellään naisen nimeä, niin ei jää mieleen.

Vierailija
30154/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Roopen ja Markon "Emmä sua pelkää", "Mä laitan sut pelkään", "Sä pelkäät mua ku oon tällee", "Sä oot vaan piina!" -keskustelu makkarissa oli aika hot. Etenkin Markon flirtti-ilmeet Roopelle. Tosin tunnelma latistui kun Roope päästi paukun.

Sehän oli lentosuukko.

Vierailija
30155/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensi vuodesta sen verran saisi pyytää bb:ltä, niin älkää valitko noita puhevammaisia mukaan kilpailemaan. Niiden puheesta ei yksinkertaisesti saa mitään selvää. Menkööt ensin logopedille, jos haluavat osallistua BB:hen.

Vierailija
30156/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse tuli jo pois tehtäväalueelta. Oli varmaan kylmä pikkuisella kun ollut viileä päivä tänään. On jo tehnyt tänään osansa viikkotehtävässä joten voi nyt olla hyvin mielin ja lepuuttaa lihaksiaan. Nyt vieklä häärää pyykkihuoneessa tomerana.

Kävi tarkistamassa tarvitaanko tehtäväalueella hyviä neuvoja.

Vierailija
30157/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi VOI olla sama Sami??! Todella söpö nuori poika, mitä sille on tapahtunut?? Ajatelkaa hänen vaimoa, on varmaan olo, että tämä ei ole se mies, jonka kanssa menin naimisiin, TOD!

Vierailija
30158/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitin tuolla aiemmin, että ella on juoppo, en tarkoittanut ellaa vaan sitä naista,joka kuvasi olevansa 27 vuotias mies. ei ole nuo nimet jääneet mieleen  ja vähän sekaannutta, kun mies pitää itsellään naisen nimeä, niin ei jää mieleen.

Ainakin minä osasin sen lukea Paulaksi ihan asiayhteydestä. Ja tekstistä muuten tuli mieleen, että sinulle tekisi hyvää pitkä kävely raittiissa ulkoilmassa ja vähempi tosi-tv:n tuijottelu. 

Vierailija
30159/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula mittasi taas askelilla matkan ja sai 18 m. Miten noiden askelmitta voi olla noin pielessä? Näytti kuitenkin kunnon harppauksilta...

Ovat nyt mitanneet sen moneen kertaan ja tulos sama 18m. Voiko tuo BB:n arvio olla väärin?

En kyllä yhtään ihmettelisi tätäkään. On tainnut siellä ollut joku Sasan kaltainen mittaamassa. "Ai eiks metri oo 60 senttii?" 

Voisiko se 12 m olla poijusta poijuun ja takaisin? Eli että kasin muodosta ja poijujen kiertämisestä ei tulisi yhtään lisämatkaa?

Näin minäkin luulen. En usko, että 5 metriä arvioivat pieleen. 

Ui poijulta poijulle.  Poijut kierretään. Minä käsittäisin, että myö välimatka lasketaan silloin poijulta poijulle. Nuo laskee jotain metrejä poijun kiertämiseenkin. Voithan sä tehdä muitakin mutkia tuolla, mutta ei niitäkään lasketa. Lasketaan vain matka poijulta poijulle, ihan sama teetkö sen poijun kierron näpsäkästi (sana Ellalta lainattu) vai joudutko käyttämään siihen käännökseen useampia metrejä. Oma valinta.

No miksi ihmeessä niitä kiertämisen metrejä ei lasketa, kun ne kuitenkin on pakko uimalla kiertää eikä saa kääntyä . Eihän yleisurheilukentälläkään kierros ole 200 metriä vaan kyllä ne kaartetkin lasketaan. 

Ihan laskennan kannalta se poijulta poijulle. Kaikkihan ne tossa oikeasti ui joka kerran eripitiusia kierroksia. Lopputulos on kierrosten lukumäärä kertaa poijujen etäisyys.

Vierailija
30160/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katilla on kuulemma MS-tauti. Näissä koosteissa ei ole vielä ilmennyt mitenkään se. Onko se siinä 24/7:ssa ilmennyt jotenkin?

Ketju on lukittu.