Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
29701/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATEENKAAREN FEIKIT kirjoitti:

Mä kuuntelen ennemmin vaikka Samin pskanjauhamista kun näiden noitien läyhäämistä. Roopen ja kätyreiden esittämien ja kiusaaminen selän takana alkaa olla niin raskasta katsottavaa, että toivon kaikille niille kiusaajille hemmetin vaikeita aikoja kun tulee ulos. Hyi jos sateenkaaren väki on noin kieroa ja ilkeitä feikkejä niin hyi olkoon! 🤮🤮🤮🤮

No ei ole kaikki, viime vuonna Kevin ja Kimmo oli mukavia, sympaattisia ihmisiä. Sauli Koskisen kautta en katsonut, mutta käsittääkseni Saulikin oli tosi reilu ja pidetty. Tänä vuonna on jostain syystä haluttu valita tällaisia ihmisiä.

Ja totta on, mitä joku jo kirjoitti tänne aikaisemmin -- jokainen tuolla edustaa vain itseään. Ei heitä ole millään vaaleilla valittu edustamaan koko porukkaa.

Silti, kun he itse puhuvat edustavansa sateenkaariväkeä ja luottavansa sateenkaariväen ääniin, niin olisi kiva, että edustaisivat vähän paremmin...

Vierailija
29702/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo kutsuu mökkialuetta ylhäällä olevaksi paikaksi ja taloa alhaalla olevaksi paikaksi? Minnakin sanoi mökkiin saapuessaan, että tuli tuolta alhaalta ylös, oletin, että kulki hissillä yhden kerroksen ylöspäin. Tuolla tehtäväalueelle johtavalla käytävällä ei kuitenkaan näy mitään portaita tai mitään, mikä viittaisi, että menisivät yläkertaan. Onko se käytävän lattia kuitenkin sellainen loiva mäki, jota kiipeävät kävellen?

On, se on ramppi, joka kiertää katolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29703/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu sanoi Kessun vonganneen pesää bileissä, keneltä/keiltä?

No Paulalta ainakin vonkasi ihan tosissaan.

Vierailija
29704/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella ja Sami kommentoi vaan liika ajattelu tappaa kun Marko ja Timo mietti poijujen välimittausmatkaa. Muut ei välitä ollenkaan. Voisko isoveli opastaa tuota miten se mitataan ettei mee hukkaan noiden uinnit.

Pitääkö tuonne lähettää uimarikin, että varmasti menee läpi?

Vierailija
29705/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa Marko kävisi kysymässä nuo poijumittaukset ja sen että saavatko uida torstaina.

Vierailija
29706/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei Kristiina ui, vai eikö se osaa? Multa meni ihan ohi..

Vierailija
29707/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Paulalta ainakin vonkasi ihan tosissaan.

Kessu voi lisätä meriittilistaansa "oman elämänsä vonkamies".

Vierailija
29708/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikse bb-talossa ole ikkunoita?

Vierailija
29709/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuteli Paulalle monta kertaa nukkumaan mennessä tuu tänne niin naijaan saat munaa. Sitten yhtäkkiä totesi aijaa mutta minähän olen naimisissa:)

Paula oli tosin pelti kiinni ettei varmaankin muista mitään.

Vierailija
29710/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ei Kristiina ui, vai eikö se osaa? Multa meni ihan ohi..

Onhan se tänään jo käynyt uimassa, joten periaatteessa ei tarvitse enää mennäkään, ei enää vaikuta tehtävän läpäisyyn. Voi kunnostautua valvojahommissa ja kokkina.

Omien sanojensa mukaan on surkea uimari eikä tykkää vedestä. Mitä hänen uintiaan katsoin, ei se nyt mahdottoman huonolta näyttänyt, hitaalta kuitenkin. Tuli itselle pikemminkin sellainen olo, että Kristiina pelkää vettä eikä kehtaa sanoa sitä, ja sen takia yrittää keksiä kaikenlaisia "en voi kun tukka kastuu"-syitä.

Vierailija
29711/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te hyvät ihmiset älyä, että osa viihdettä on se, että joutuvat välillä ITSE miettimään jotain, esim. nyt kuinka paljon joutuvat uimaan.

Vierailija
29712/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa Marko kävisi kysymässä nuo poijumittaukset ja sen että saavatko uida torstaina.

Tottakai saavat uida torstaina, mutta perjantaista ei vielä tietoa.

Vierailija
29713/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP ja Arttu on kaksoset, ulkoisesti. Arttu on kyllä kivampi

Vierailija
29714/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta seuraaja kirjoitti:

Olettepa lapsellisia ja ilkeitä,minkä Kistiina voi puhetyylilleen kävelytyylilleen pituudelleen ym mistä sitä täälä haukutte.On kyllä aika ikävää kiusaamista nuo teijän puheet.

Oletko jo kertonut Ellaa ivaaville kuinka ilkeitä he ovat?

Olen samaa mieltä kanssasi että tuollainen haukkuminen on lapsellista ja ilkeätä, mutta Kristiinaa täällä haukutaan kaikkein vähiten. Muita ja etenkin Ellaa saa haukkua mitä pahimmilla nimityksillä ja jopa tappouhkauksia ladella mutta jos sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan Kristiinasta niin se onkin sitten maailman suurin synti.

Tota noin... Yksistään tänä aamupäivänä on haukuttu Kristiinan ruokavalio, uimattomuus, kävelytyyli, puhetapa, puheenaiheet ja pituus. Nenäteipistä ei sentään ole tainnut kukaan vielä tänään mainita, niin on se hyvä, ettei hänestä täällä saa sanoa yhtään poikkipuolista sanaa...

Mä luulen, että nuo tatuoinnit on yksi no no iäkkäämmille. Itse olen niin iloinen, että vanhemmat eivät suostuneeet, kun vinguin tribaaleja käsivarsiin, olisivat ne nyt löysähköissä käsivarsissa ilahduttava näky.

Toisaalta Kristiina on aikuinen ja vissiin omilla rahoillaan ne tatuoinnit ja muut kustantanut, niin sen kun vain. En anna ulkoisten seikkojen vaikuttaa, vaan sen miten kukin suhtautuu toisiin asukkaisiin ja ennen kaikkea inhoan takanapäin läyhäämistä. Myös mielipiteillä on väliä, mutta yritän ymmärtää, että nuoret ovat monesti aika ehdottomia asioissa, kun ei vielä maailman realismi ole iskenyt tajuntaan.

Kateellinen en ole mistään kenellekään, enkä minkään ilmiön foobikko. Käyttäytyminen ratkaisee.

Joo, ihan sama mulle vaikka krisse olis 53vee, en tykkää siitä koska se on BORING.. tykkään aina enemmän eloisimmista tyypeistä, koska ne tuo taloon jotain eloa ja viihdettä.

Vierailija
29715/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta olen huomannut alkavani pitää Ellasta enemmän pikkuhiljaa... *ja nyt syytän tietty itseäni ennakkoasenteista*.

Vierailija
29716/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikse bb-talossa ole ikkunoita?

On ohjelman idea olla eristyksissä.

Vierailija
29717/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATEENKAAREN FEIKIT kirjoitti:

Mä kuuntelen ennemmin vaikka Samin pskanjauhamista kun näiden noitien läyhäämistä. Roopen ja kätyreiden esittämien ja kiusaaminen selän takana alkaa olla niin raskasta katsottavaa, että toivon kaikille niille kiusaajille hemmetin vaikeita aikoja kun tulee ulos. Hyi jos sateenkaaren väki on noin kieroa ja ilkeitä feikkejä niin hyi olkoon! 🤮🤮🤮🤮

En ole Samin kanssa samaa mieltä kaikista asioista, mutta en tajuu tuota Roopejen tekopyhyyttä ja naaman nyrpistelyä. Sekin kananmuna housussa- juttu ei ollut niin myötähävettävä ja kamala, mitä Roopen naamasta ja nyrpistelystä olisi voinut ymmärtää.

Miten tyhmiä nuo ihmiset on. Jos on suoralähetys, niin siinä ei kananmunaa voi pitää housussa, mutta muuten voi pervostella ja olla miten vaan. Luuleeko Roope ettei kukaan nää hänen käyttäytymistään 24/7:sta.

Tänäänkin Ellan kanssa keittiössä olivat noin miljoona kertaa myötähävettävämpiä mitä Sami ikinä.

Vierailija
29718/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sasa puhuu Joelille kuin lapselle? Lässyttävällä ja kimeällä äänellä? Tykkääkö miehet tuollaisesta?

Vierailija
29719/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää viikkotehtävä ois ollu mökki vs talo niin ei ois kyllä mökillä ollut toivoakaan voittaa. Paula ainut joka saanut kierroksia kasaan, OP käy sillon tällöin 10 kierrosta uimassa, Krisseä en oo ollenkaan nähnyt uimassa, eikä Kessukaan käynyt sillon kun vielä sai. Oon kyllä positiivisesti yllättynyt miten hyvin Sasa vetää ja tsemppaa muita!

Vierailija
29720/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko edelleen pohtii tuota matkaa, selkeesti on edelleen sitä mieltä että ovat arvioineet matkan alakanttiin.

Mutta ei varmaan jaksa kokoajan niuhottaa, ku loppuporukka on: eikö me tää jo kerran laskettu?? Liika ajattelu ei oo hyväksi. Kyllä se 4500 riittää.

Saa nähä miten käy

Ketju on lukittu.