Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
ja kun arttu jäi keittiöön heti perään
Liimataisen Arttu se on hakemassa ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt! Saako Ella mennä uimahallissa naisten saunaan?
kumpi olisi hänelle turvallisin? Miesten vai naisten? Kummassa olisi häiriöksi enemmän?
jos miehen elin niin miesten saunaan.
Ehdottomasti. Nykyäänhän penikselliset miehet, jotka muka kokevat itsensä naisiksi, ovat tunkemassa naisten kuntosaleille, naisten vessoihin, pukuhuoneisiin ja urheilusarjoihin. Tästä pitää tehdä loppu heti. Henkilö, jolla on penis on mies ja hän kuuluu miesten puolelle, koki hän sitten olevansa vaikka cricri-vuohi tai Valmetin traktori.
Juuri näin.
Kyllä minäkin samaistun välillä johonkin villieläimeen enmmän kuin nykyihmiseen, mutta ei tulisi mieleenkään pillullisena ihmisenä mennä miesten puolelle.
Fantasiat ja reaalimaailma, pidetään ne edelleen erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuinka pitkä tuo matka on tonne viroon nyt oikeasti?
Noin 80 km.
Onko tuo annettu tehtävänannossa? Esim. täältä meiltäpäin on alle 40 km Viron pohjoisrannikolle, sukulaosten vanhempi polvi kertoi nuorena joskus soutaneensa siitä yli (mutta en tiedä oliko totta... ainakin moottoriveneillä mentiin yli sitten kun niitä tuli tarjolle).
Tehtävänanto on Helsingistä Tallinnaan. Ei "meiltäpäin Viron pohjoisrannikolle".
Roope et sä mikään tyttö oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuinka pitkä tuo matka on tonne viroon nyt oikeasti?
Noin 80 km.
Onko tuo annettu tehtävänannossa? Esim. täältä meiltäpäin on alle 40 km Viron pohjoisrannikolle, sukulaosten vanhempi polvi kertoi nuorena joskus soutaneensa siitä yli (mutta en tiedä oliko totta... ainakin moottoriveneillä mentiin yli sitten kun niitä tuli tarjolle).
Hki satama Tallinna satama 88 km.
joel nousi vesilasin kanssa heti kuin arttu sai syötyä jä lähti perään
Vierailija kirjoitti:
Roope et sä mikään tyttö oo.
Tykkää pojista😉
Nyt ihmetellään joukolla kun leivät on loppu, eilen vedettiin toustia varttitunnin välein kaikilla herkuilla.
Eivät osaa säännöstellä yhtään syömisiään, sitten vedetään vielä kluteiinittomatkin samaan syssyyn.
Milloin Joel ja Arttu rakastelee ekan kerran ilman peittoa?
Ketähän norppaklikki tai Ella tänään haukkuu läyhää vielä takana päin? Mielenkiintoista.
Visualisoikaa tämä: Taloon kävelisi kohta RÖÖKIMUIJJJA!!!!!!!!!!!!
Arttu ja Joel kehui kovasti Kristiinaa. :)
Mitä muuta Kristiina on tänään puhunut, kuin että ei aio niin paljon osallistua uimiseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko Eetulla joku sairaus kun käyttää naisten vaatteita? Eikö BB-taloon saanut ottaa lääkkeitä mukaan?
Kuka tietää?
Hauskinta olisi jos häätöäänestyksessä olisi vain Ella ja Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin.
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?
Miksi emme kutsuisi oikealla nimellä miestä joka väittää olevansa nainen?
Nikon nimen vaihto ei ole relevanttia, Niko ei väittänyt itseään naiseksi, mies saa ihan vapaasti ottaa eri etunimen, jos se on miehen nimi. Eetun nimi sitävastoin ei liene missään todellisuudessa Ella, koska hänellä on munat, ja Ella on naisen nimi.Vaikka siksi, että 1) hän on ohjelmassa esitellyt itsensä Ella-nimellä 2) kaikki kutsuvat häntä ohjelmassa Ella-nimellä 3) kaikki katsojat tietävät hänet Ella-nimellä. Miksi ihmeessä kutsuisimme häntä joksikin muuksi?
Miksi Ellan sukupuoli olisi tässä ohjelmassa niin relevanttia, että sinun on ihan pakko sitä jatkuvasti jauhaa? Sanoihan Nikokin itseään suomalaiseksi, vaikka on iranilainen. Miksi se ei häirinnyt sinua ja miksi et hokenut, miksi hän puhuu suomea eikä äidinkieltään?
Meitä on täällä aika monta, jotka tästä "jauhetaan".
Kasva sinäkin aikuiseksi ja ota biologisista faktoista selvää.
Kyllä toi asia häiritsee jokaista normaalia aikuista ihmistä tämä touhu, olisiko asia sinullekin ihan ok, jos "Ella" painaisi yli sata kiloa, olisi karvainen karvarintainen ja partainen ja antaisi munansa roikkua vapaasti? Kutsuisitko silloin häntä naiseksi ihan innostuneena? Ihan yhtä mies tuo ruipelo mieskin on, joka ajelee karvansa pois, hyvänen aika.Se olisi ihan ok että Eetu kutsuisi itseään oikealla nimellä Eetuksi, ja sanoisi olevansa mies, minua ei haittaa mitenkään meikkaava mies tai homo, minua häiritsee valehtelu ja teeskentely. Miksei uskalla olla mikä on.
Minä en ala muiden päähäiriöitä ja valehtelua peesaamaan.Minä olen kuules tällä palstalla montakin kertaa väitellyt, että biologinen sukupuoli on täsmälleen se, mitä housuista löytyy eikä mikään muu. Silti minulla ei ole mitään tarvetta jankuttaa sitä tässä ketjussa, koska se nyt vain kuulostaa tyhmältä. Juu, minustakin hän on selvästi sukupuoleltaan mies, mutta voin silti kutsua häntä Ellaksi.
Ketään normaalia ihmistä tämä ei häiritse muutamaa minuuttia pidempään.
No kutsu sitten samantien Arttua nartuksi ja Markoa Marikaksi, jos se niin normaalia on normaalille ihmiselle.
Minä voin kutsua Alice Cooperia kyllä Aliceksi, koska Alice on hänen taiteilijanimensä, eikä hän ole koskaan väittänhyt olevansa nainen, siviilissä hän onkin ihan vain Vincent.
Tollanen ei-julkimo Eetu on Eetu, koska hän väittää olevansa Ella, antaakseen vaikutelman naisesta, ja se jos mikä on ilkeää naisia kohtaan, ja myös miehiä kohtaan, joilla on huono näkö ja pyytävät häntä panokeikalle.
Voi, kun et itse edes huomaa ristiriitaisuutta meuhkaamisessasi. Nimenomaan, koska hän ei ole mikään julkkis, meillä muilla ei ole mitään syytä kutsua häntä miksikään muuksi kuin siksi, miksi häntä talossa kutsutaan. Sinähän hänestä olet julkkiksen tehnyt, jos oletat, että kaikki tietävät hänen nimensä olevan Eetu. :D
Tuli vaivaannuttava hetki noiden kahden välille kun Arttu sanoi että haluaa pi**ua.
voi joel oottelee arttua sänkyyn