Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo itse menisi taloon ja nukkuisi turvassa ja joku setä alkaisi lääppiä naamaa niin olisi järkytys. Sit kelaisit sen teon kännin piikkiin jotenkin mutta setä kysyykin kahden kesken: Ei kai sua pelota jäädä yksin...niin olisin jo paniikissa.
Timohullu feministi raivoaa täällä näköjään edelleen.
Joo, selkeästi mt-tapaus. Jättäkää huomiotta.
Kirjoitin aiemmin tämän viestin.
"Selvä lopetan mielipiteeni kertomisen voititte, nukkuvan koskettelu on teidän mielestä hyväksyttävää minun ei. Kiitos avoimmesta keskustelusta."
Enkä sen jälkeen ole Timosta kirjoittanut, eli puhu monikossa jos haluat haukkua erimieltä olevia kirjoittajia. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mökkiläiset heräävät huomaamaan, kuinka talolaiset yrittävät juonitella heidät yksitellen ulos, eivätkä nimeä enää toisiaan! Typerät nimeämisperusteet voivat käydä tänään kalliiksi jos useampi tippuu pois. Ja jos talolaiset saavat asukkaiden enemmistön, on selvä ettei finaalissa ole enää mökkiläisiä vaan "oma ja alkuperäinen" jengi. Sitäpä se on sitten ratkiriemukasta seurata loppuviikot, jos elämää ja hauskuutta tuovat asukkaat häädetään enemmistön ja yhteisen pelisuunnitelman turvin..
Tämä! Jos viimeisillä viikoilla on enää Arttu, Joel, Sasa, Kati ja Ella niin omalta osaltni BB:n katsominen loppuu siihen.
Samaa mieltä, alkuperäiset mökkiläiset paljon viihdyttävämpiä. Ovat hauskoja, näyttävät tunteensa, tuntevat toisiaan ja uskaltavat riidelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Männään makkoomaan
Myöhän niinku tavallaan ollaan jo makkoomassa
Niin niin mutta tästä sohvalta tuonne makkariin
NIiiiin. Männään vuan. On se muuten jännee että myö maataan ihan vierekkäen tiällä makkarissa vaekka tilloo olis vaekka kuinka, kun nyt ollaan nelistään tiällä.
Jännee on. Kehtootko pukata minut toiselle kylelle?
Kehtoonhan minä. Sasa, heitäpä meitä parilla voekkaleevällä.
Hahahhahhhahhhaaaahhhhhaa, te ootte sitte nii kauheit.
Ne sano tuolla pk-huonneessa, että norppaliven tekijät on tehneet rikosilimotuksen tekijjänoekeuksien loukkoomisesta, kun kuulemma kahtojat ovat luulleet meetä Pullervon makkontuneiksi jäläkeläesiksi.
Mittee. Makkoontuneiksi. Mittee ihimettä sekkii tarkotttaa?
Kaet se tarkottaa, että meiän selekään on iha saatana huommaamatta kasvanna kiinni sohvarihmat tai peti. Ja mulle kylykeen tietenniin tuo Sasa. Ja sen käs kiinni minu kenitaaleihin. Onhan se kätevä.
On kätevä. Mullae saes olla oma, mutta en minä jaksa juosta tuon Katin perässä tuolla, kun se kertaa nyt viissin vuojen 2008 pigprotherin tapahtumia. Vaekka onhan se jännee, kun sillon tapahtu kaekelaesta, niin että jo pelekästä kuulemisesta hengästyy.
Niin hengästyykin. Kehtootko pukata minut taas toeselle kylelle?
En tiiä ootko alkuperäunen arttu-joel kirjoittaja, jonku hyvän jutun luin mutta nyt on murre väärä. Ei ne savvoo viännä vaan pohojanmaan murretta. Ni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo itse menisi taloon ja nukkuisi turvassa ja joku setä alkaisi lääppiä naamaa niin olisi järkytys. Sit kelaisit sen teon kännin piikkiin jotenkin mutta setä kysyykin kahden kesken: Ei kai sua pelota jäädä yksin...niin olisin jo paniikissa.
Itsehän olet mt tapaus kun et tajua edes että ihmisten välillä on RAJAT: nukkuvia ei vaan lääpitä vaikka olisi presidentti sitten. Niin ei vaan saa tehdä, ja Timo teki. Koeta nyt tajuta tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäks toi Sasa tekeytyä mustaksi naiseksi afrikkalaistyylisillä isoilla korvarenkailla ja naaman mustaks vetämisellä? Eiks toi oo kultturillista omimista ja blackface-touhua? Voisko esim. Joel vetää päänsä afrikkalaisen tummaksi ja pistää tollaset korvakorut ilman että siitä syntyis maanlaajuinen kohu? Niin, miks toi Sasa saa sitten? Tosta Sasasta tulee nyt ulkoisesti mieleen se seinähullu saksalainen isorintainen ex-lentoemäntä joka värjäsi ittensä joillakin kemikaaleilla mustaksi naiseksi ja sanoi jatkossa identifioituvansa afrikkalaiseksi.
Ja homman kruunaa valkoinen viiva hiusrajassa keskellä päätä. Eiks toi tajua yhtään miten ti näyttää ihan mustan naisen larppaukselta?
Arttu ja Joel täysiä turhakkeita talossa. Makaavat ja syövät vaan.
Arttukin olevinaan viikinki, mutta kilpailuissa hävisi naissuntiolle. Omien sanojensakin mukaan istuu koko ajan naama norsunveellä.
Vierailija kirjoitti:
Sami voi ihan hyvä olla ns. tämän kauden Ville, se aina nimetään mutta sitä ei saada häädettyä.
Toki Samissa ja Villessä eroa on kuin yöllä ja päivällä niin ei suoraan verrattavissa. Ville oli enemmän tolkun kaveri Samista olen saanut vaikutelman että kaikki mitä hän talossa puhuu on väritettyä totuutta.
Villessä ja Samissa on myös muita huomattavia eroja. Samin ajatusmaailma on radikaali, mutta tietyllä tapaa pinnallinen. Ville pystyi käymään pitkiä ja syvällisiä keskusteluita, ja hänellä oli ajatuksilleen ihan oikeita argumentteja. Hänen arvomaailmansa vaikutti pitkän työn tulokselta ja syvään iskostuneelta, siinä missä Sami ei pysty juurikaan puolustamaan väitteitään ja kaikki nämä arvot vaikuttavat hyvin päälleliimatuilta siksi, että hän puhuu jatkuvasti ristiin. Ville pystyi seisomaan sanojensa takana silloinkin, kun muut kyseenalaistivat, ja perusteluissakin oli useimmiten järkeä. Sami taas vaihtaa mielipiteitään useammin kuin kalsareita (esim. pridejutut), ja pyrkii hakemaan ajatuksillaan enemmän huomiota. Joko säväyttämään tai sopimaan porukkaan. Hänen "argumenttinsa" ovat usein myös pelkkää saman toistelua ilman mitään fiksua sisältöä.
Lisäksi Villen suurimmat kahinat alkoivat siitä, että muut halusivat hänestä tahallaan reaktiota irti ja aloittivat keskustelun tietyistä aihepiireistä. Sami taas itse alkaa jankkaamaan juttujaan keskustelun väliin tai ihan oma-aloitteisesti saadakseen huomiota, vaikka kukaan ei jaksaisi edes kuunnella. Arvomaailma on ehkä enemmän tapa näyttää coolilta kuin oikeasti sisäistetty elämäntapa jota elää ja hengittää, kuten Villellä.
Tällaisen eri mieltä olevankin on helpompi arvostaa Villen arvomaailmaa, koska hän seisoo sen takana ja pystyy puolustamaan sitä. Samin ajatukset vaikuttavat taas muilta lainatuilta ja arvomaailma soutaa ja huopaa edestakaisin tilanteesta riippuen. Keskeisetkin perusarvot ovat Samilla aika huteralla pohjalla (esim. ne kuuluisat perhearvot ja homovastaisuus). Mitenhän olisi pärjännyt esim. uskontoaiheisessa keskustelussa Minnan kanssa - paljonko olisi ollut tietoa ja paljonko mutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsääääää.
No todella. Yli lau dalla oli bilepäivänä muistaakseni lähemmäs 20 lankaa, mutta tänään niitä on vain kaksi... Kertoo jotain sisällön määrästä.
Voisitko olla kertomassa tuosta teurasjätteellä kuorrutetusta syöpäpesäkkeestä jossain muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olet mt tapaus kun et tajua edes että ihmisten välillä on RAJAT: nukkuvia ei vaan lääpitä vaikka olisi presidentti sitten. Niin ei vaan saa tehdä, ja Timo teki. Koeta nyt tajuta tämä asia.
Myös Ella ja Arttu teki noin.
Marko ulos, kukaan ei jaksa jatkuvaa pomotusta.
Kessu on viihteellinen.
Roope on välillä ihan ok.
Krisse voi tuosta herätä henkiin.
Niko on hauskaa katsottavaa, myös vihaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mökkiläiset heräävät huomaamaan, kuinka talolaiset yrittävät juonitella heidät yksitellen ulos, eivätkä nimeä enää toisiaan! Typerät nimeämisperusteet voivat käydä tänään kalliiksi jos useampi tippuu pois. Ja jos talolaiset saavat asukkaiden enemmistön, on selvä ettei finaalissa ole enää mökkiläisiä vaan "oma ja alkuperäinen" jengi. Sitäpä se on sitten ratkiriemukasta seurata loppuviikot, jos elämää ja hauskuutta tuovat asukkaat häädetään enemmistön ja yhteisen pelisuunnitelman turvin..
Tämä! Jos viimeisillä viikoilla on enää Arttu, Joel, Sasa, Kati ja Ella niin omalta osaltni BB:n katsominen loppuu siihen.
Samaa mieltä, alkuperäiset mökkiläiset paljon viihdyttävämpiä. Ovat hauskoja, näyttävät tunteensa, tuntevat toisiaan ja uskaltavat riidelläkin.
Eivät äänestäneet talolaisia😂
Kamera 1: Arttu ja Joel vääntää grillileipiä (taas kerran). Jeesusta muistuttava OP häärii jotain vieressä, Niko saapuu katsomaan ”toastien” valmistumista. Arttu ei ole tänään tehnyt mitään muuta kuin makoillut, käynyt syömässä valmiista pöydästä ja palannut makoilemaan, ja nyt huokaisee tyytyväisesti hymyillen Nikolle: ”Mulla on ihan oikeesti huutava nälkä.”.
Kamera 2: Ella liimailee järkyttävän pitkiä kotkankynsiä käsiinsä, Sasa ja Roope rötköttää vieressä ja hipsuttelee toisiaan irtonaisilla kynsillä. Kristiina istuu Ellan vieressä hiljaisena, Timo makoilee Roopen vieressä. Marko touhuaa vaatekaapilla. Roope nostaa koipensa ilmaan ja huudahtaa: ”Mä haluan Ella et mut epiloidaan kans!”.
Tätä on Big Brother Suomi 2020.
Käsittääkseni jotkut odottavat Jeesuksen uutta tulemista. No tässä se nyt on. Halleluja!
Roope on kyllä viihdyttävää katsottavaa, vetää roolinsa 10+-veroisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kamera 1: Arttu ja Joel vääntää grillileipiä (taas kerran). Jeesusta muistuttava OP häärii jotain vieressä, Niko saapuu katsomaan ”toastien” valmistumista. Arttu ei ole tänään tehnyt mitään muuta kuin makoillut, käynyt syömässä valmiista pöydästä ja palannut makoilemaan, ja nyt huokaisee tyytyväisesti hymyillen Nikolle: ”Mulla on ihan oikeesti huutava nälkä.”.
Kamera 2: Ella liimailee järkyttävän pitkiä kotkankynsiä käsiinsä, Sasa ja Roope rötköttää vieressä ja hipsuttelee toisiaan irtonaisilla kynsillä. Kristiina istuu Ellan vieressä hiljaisena, Timo makoilee Roopen vieressä. Marko touhuaa vaatekaapilla. Roope nostaa koipensa ilmaan ja huudahtaa: ”Mä haluan Ella et mut epiloidaan kans!”.
Tätä on Big Brother Suomi 2020.
Taasko ne syö, voi jumalan pyssyt sentään!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo yksi mies leikkii naista?
Kuvittelee ettei voi olla pinnallinen tyhjäpää joka pumppaa huuliaan ja meikkaa, ellei silvo alapäätään.
Hyvinhän toi tuulitunnelius tuntuu miehenäkin sujuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella valehteli äsken op lle kun op kysyi laittoiko silloin Minnan hiukset kun Minna siirtyi mökille Ella sanoi että olisi kyllä halunnut mutta sasa ehti ensin.
Ella ei todellakaan halunnut laittaa Minnan hiuksia vaan kylmän koleasti kieltäytyi heti kun Minna sitä kysyi. Katse oli vielä sellainen että luuletko tosiaan että Minä Ella ensimmäinen alentuisin sukimaan jonkun suntion hiuksia.Sini ja Ella ei vaivautuneet Minnan hiuksia laittaan mutta kylläpä Arttua ja Joelia laittoi Sini Minnan pyynnön jälkeen.
Eihän juristi oo kampaaja 😂😂😂
Roope homppelin piti päästä pissittämään miestä.