Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nuo Roopen ja Krissen tofut maksoi jotain 20 euroa 517 euron budjetista ja siitä nyt on "kuningattaret" ja Marko kehittäneet syyn ilkkua Krisseä, vaikka eräskin emäntä on jo puoleen tuntiin hotkinut isomman rahan edestä mättöä-
Koko porukka vois lopettaa sen jatkuvan valmiin leivän puputtamisen ja paketista leikkeleiden sekä juuston närppimisen niin säästyis pitkä penni. Myöskään herkkuja ei oo pakko ostaa joka viikko.
Ensimmäiseksi jokaiselle riittävästi ja sopivia proteiineja. Sen jälkeen kasvikset. Kahvi, tee.
Ilmeisesti nuo syövät leipää paljon, joten mitään järkeä ei ole sitä ostaa. Todella helppoa hommaa tehdä itse. BB voisi antaa vaikka päivätehtäväksi.
Örisevä ilkeä homopoika eetu kotiin.
markokin vaikuttaa aikamoiselta iljetykseltä juttujensa perusteella, hyi hitto.
vaikutti aluksi ok-tyypiltä tämä marko, mutta en välittäisi hänen nuolemisistaan ja panemisistaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Marko pois päsmäröimästä, tylsä kaljuuntuva keski-ikänen ukko. Pilasi bibiksetkin täysin Adolf hitlermäisyydellään.
No ei todellakaan!
Eihän se Markon vika ole että BB käskee häntä laittamaan porukkaa nukkumaan ja silti nämä känniääliöt jatkaa p*rseilyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Eetu? Onko se Ellan alkuperäinen nimi?
Palstan ahdasmielisten ja lapsellisten öyhöttäjien mielikuvitusasukas.
Ei, vaan talossa oleva päälle parikymppinen mies, joka larpaa naista ja kuvittelee tulevansa naiseksi antamalla leikellä itsensä ja sukuelimensä.
...joka kuitenkin kääntäisi sinun (tai heteromiehesi) pään kadulla. Ymmärrän, että koville ottaa, mutta ongelma taitaa kuitenkin löytyä nyt lähempää kuin haluat uskoa.
Ehkä kääntäisi, mutta ei millään positiivisella tavalla. Epämiellyttävät, myös luonteeltaan rumat friikit erottuvat katukuvasta kyllä helposti ja moni sellaista kyllä katsoo ihmetellen. Miehenikin on hetero ja koska Eetu on mies ja myös näyttää mieheltä, miehenikin todennäköisesti vain katsoisi kummissaan miestä, joka larppaa naista.
Okei. Minua ei ahdasmielisyytenne henk.koht. häiritse. Ihan oman elämänne saastutatte tuolla ajatusmaailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan huijaamista, että BB päättää häätöön joutuvien määrän sen mukaan keitä sinne joutuu.
Luulen, että tarkoitus oli laittaa 3 asukasta häätöön, mutta kun 3 oli sama määrä ääniä, niin laitettiin 5. Toisaalta mua viime vuonna ärsytti, kun aina oli se sama 3 äänestyksessä, jos ei ollut mitään erikoisäänestystä.
Jos katsojille ei ennen nimeämisiä kerrottu montako häätöön joutuu, niin mitään päätöstä tuskin oli etukäteen tehty. Yhtä hyvin häätöön olisi voinut joutua vain kaksi, jos molemmat olisivat olleet tuotannolle turhia.
Miks noi menee ihan sekaisin, kun saavat alkoholia
nyt oon kyllä yllättynyt, että ransu ei äänestänyt krisseä. hmm? me katsojat huomataan ilkeys, mutta muille hän näyttäytyy kivana asukkaana. marko ainoa joka huomannut ehkä tämän ilkeän puolen, koska äänrsti häntä.
ha toi niko selibaatteineen.. hohhoijaa.
Tämä bb ainakin todistaa että jokasiessa miehessä asuu homo, kyllä heteromiehetkin panis ihan mielellään toisiaan, ellei ole naista tarjolla.
Tuolla ois naitu kunnolla ilman kameroita jo. Ei naisilla ole tuollasia tarpeita mitä miehillä. Minulla ei ole vaikeuksia olla vaikka loppuelämä ilman seksiä, miehillä vain paneminen aina mielessä. Yäk.
Marko, Arttu, Niko.... noi panis ihan vaivatta miestä.
Vierailija kirjoitti:
nyt oon kyllä yllättynyt, että ransu ei äänestänyt krisseä. hmm? me katsojat huomataan ilkeys, mutta muille hän näyttäytyy kivana asukkaana. marko ainoa joka huomannut ehkä tämän ilkeän puolen, koska äänrsti häntä.
Ella pelaa tätä peliä tuotannon käsikirjoituksen mukaan. Sille annetaan ohjeita päiväkirjahuoneessa tilanteen mukaan! Pelaa jo viikonpäästä tapahtumiin äänestyksiin.
Marko antoi ainoana pisteitä Ellalle! Eli pidetään Marko talossa, että olisi jotain toiveita saada Ella tuolta häätöön vielä jollain viikolla... Ääniä Markolle!
Kuuliko kukaan muu illalla/yöllä sitä kun Niko ylisti makkarissa Ellaa maasta taivaisiin ja samalla teilasi viime vuoden Kevinin? Sanoi suurinpiirtein jotenkin että "Sä edustat sunkaltasia ihmisiä niin paljon paremmin kun joku viime kauden Kevin". Haluaisin vaan tietää että niinkun miten tarkalleen? Kevin ei ollut mikään oma suosikkini, mutta symppis kuitenkin eikä mikään tyhjäpää ja finaalipaikkansa ansaitsi. Tuollainen aivoton, ilkeilevä bimboko edustaa transihmisiä paremmin/hyvin? Mulla meni kokonaan Nikoon maku kyllä. Noloa oli myös miten toisteli mediasta oppimiaan gay-hokemia ja eleitä. Selkeää yleisöäänten kalastelua ja Ellan mielistelyä, mitään aitoa tässä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan huijaamista, että BB päättää häätöön joutuvien määrän sen mukaan keitä sinne joutuu.
Luulen, että tarkoitus oli laittaa 3 asukasta häätöön, mutta kun 3 oli sama määrä ääniä, niin laitettiin 5. Toisaalta mua viime vuonna ärsytti, kun aina oli se sama 3 äänestyksessä, jos ei ollut mitään erikoisäänestystä.
Jos katsojille ei ennen nimeämisiä kerrottu montako häätöön joutuu, niin mitään päätöstä tuskin oli etukäteen tehty. Yhtä hyvin häätöön olisi voinut joutua vain kaksi, jos molemmat olisivat olleet tuotannolle turhia.
Niinpä. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että muka ollaan päätetty laittaa äänestykseen kolme, mutta voidaankin vaihtaa se tasatilanteen takia viiteen, mutta ei missään nimessä kahteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan talossa oleva päälle parikymppinen mies, joka larpaa naista ja kuvittelee tulevansa naiseksi antamalla leikellä itsensä ja sukuelimensä.
...joka kuitenkin kääntäisi sinun (tai heteromiehesi) pään kadulla. Ymmärrän, että koville ottaa, mutta ongelma taitaa kuitenkin löytyä nyt lähempää kuin haluat uskoa.
Ehkä kääntäisi, mutta ei millään positiivisella tavalla. Epämiellyttävät, myös luonteeltaan rumat friikit erottuvat katukuvasta kyllä helposti ja moni sellaista kyllä katsoo ihmetellen. Miehenikin on hetero ja koska Eetu on mies ja myös näyttää mieheltä, miehenikin todennäköisesti vain katsoisi kummissaan miestä, joka larppaa naista.
Okei. Minua ei ahdasmielisyytenne henk.koht. häiritse. Ihan oman elämänne saastutatte tuolla ajatusmaailmalla.
Minun elämäni ei kärsi lainkaan siitä, että en pidä epämiellyttävistä, luonteeltaan ja leikkellyiltä kasvoiltaan rumista friikeistä. Minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan sinänsä, mutta heidän pitää myös käyttäytyä normaalisti toisia arvostaen - ei kuten Ella.
Vierailija kirjoitti:
ha toi niko selibaatteineen.. hohhoijaa.
Tämä bb ainakin todistaa että jokasiessa miehessä asuu homo, kyllä heteromiehetkin panis ihan mielellään toisiaan, ellei ole naista tarjolla.
Tuolla ois naitu kunnolla ilman kameroita jo. Ei naisilla ole tuollasia tarpeita mitä miehillä. Minulla ei ole vaikeuksia olla vaikka loppuelämä ilman seksiä, miehillä vain paneminen aina mielessä. Yäk.Marko, Arttu, Niko.... noi panis ihan vaivatta miestä.
Palstan sketsihahmoheteroiden kokoontumisajot. Mitä te menetätte, jos joku tuntematon mies penetroituu toiseen? Ei se vähennä teidän uskottavuuttanne millään tavoin, toisin kun tuo asian kauhistelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on ehdottomasti nykyisistä asukkaista läpinäkyvin juonittelija ja suurin pskanjauhaja. Toivottavasti on kuitenkin oikeasti niin yksinkertainen miltä vaikuttaa.
Kyllä Roopekin osaa. Ihan itsenäisesti mökillä pesi kätensä ja vieritti kaiken Kristiinan syyksi, vaikka osallinen oli. K*sipäinen liero.
Tuo oli suorastaan tyrmistyttävää katsottavaa. Miten v*ttumainen vellip*rse.
Sunnuntaina poistuu Niko, valitettavasti. Samin kakkaongelma pitää hänet talossa, osa ihmistä tykkää Kristiinasta, Roopella on paljon faneja ja Tapiot tahtoo Markoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun elämäni ei kärsi lainkaan siitä, että en pidä epämiellyttävistä, luonteeltaan ja leikkellyiltä kasvoiltaan rumista friikeistä. Minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan sinänsä, mutta heidän pitää myös käyttäytyä normaalisti toisia arvostaen - ei kuten Ella.
Miten tänä liittyy siihen nimiasiaan, josta alunperin lähdettiin vääntämään? Menikö puurot ja vellit sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja Samin ja Kristiinan kesken olisi tullut aika vähän äänestyksessä rahaa. Ennemmin uhrataan joku mielenkiintoinen asukas äänstykseen, jossa voi käydä miten vain.
Vierailija kirjoitti:
Kuuliko kukaan muu illalla/yöllä sitä kun Niko ylisti makkarissa Ellaa maasta taivaisiin ja samalla teilasi viime vuoden Kevinin? Sanoi suurinpiirtein jotenkin että "Sä edustat sunkaltasia ihmisiä niin paljon paremmin kun joku viime kauden Kevin". Haluaisin vaan tietää että niinkun miten tarkalleen? Kevin ei ollut mikään oma suosikkini, mutta symppis kuitenkin eikä mikään tyhjäpää ja finaalipaikkansa ansaitsi. Tuollainen aivoton, ilkeilevä bimboko edustaa transihmisiä paremmin/hyvin? Mulla meni kokonaan Nikoon maku kyllä. Noloa oli myös miten toisteli mediasta oppimiaan gay-hokemia ja eleitä. Selkeää yleisöäänten kalastelua ja Ellan mielistelyä, mitään aitoa tässä ei ollut.
tuo on juuri tyypillistä Nikoa. Keksii vain tuollaista ylimenevää ihailua ja yrittää sillä tavalla esittää hyvää tyyppiä, vaikka ei tarkoita sitä ollenkaan. Hänhän sanoi eilen ihan jokaiselle, että olet täällä ihan paras ja sinun tarina kosketti eniten.
Joel ulos nii sasan ja artun käytös muuttuis.