Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
24861/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina: "Sushihan syödään yleensä että se on ollu kaksi tuntia lämpimänä" :D Haloo! Japanissa on sanonta, että sushi on jo vanhaa, kun se saapuu pöytään!

Noi valmiit sushit pitäis laittaa jääkaappiin tunniksi ennen tarjoilua.

Kun eivät tajua muutenkaan mistään mitään, juovat oluetkin huoneenlämpöisenä eivätkä pistä niitä jääkaappiin.

Siis eihän sushia kuulu syödä kylmänä koska silloin iso osa makukokemuksesta jää kokematta.

Joo, sen vuoksi noita valmiiks tehtyjä lounas-sushejakin pidetään kaupoissa lämpimässä?NOT!

Sushit lämpenee heti kun ne tuodaan pöytään, ei niitä jäisinä tai 4c-asteisina syödä, kyllä ne siinä pöydässä lämpenee ihan tarpeeksi että sellaistkin joilla ei oo makuaistia, niin kuin esimerkiksi sinulla, maistaa ne aromit. Raaka kala plus lämpö= katastrofi, senkin pahvi.

Huoh, niitä pidetään kylmässä sen takia että ne ei pilaannu. Noiden valmissushien kuuluu olla huoneenlämmössä jonkin aikaa ennen syömistä. Ihan perusjuttuja että sushi kuuluu syödä huoneenlämpöisenä, voit ihan itse vaikka googlettaa asian.

Vierailija
24862/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että miehistä ainoastaan Marko jäi keittiöön siivoamaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24863/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli viime vuonna hyvä bbkausi. Ikävä on.

Sama täällä. Olisipa Krisu tuolla sanomassa suorat sanat kaikille. Alkaen Eetusta ja päätyen Samiin.

Viimekauden bileet oli seuraamisen arvoisia, saivat ruoan kanssa viiniä pitivät hienoja ruokapuheita, saunoivat, joivat ja tappelivat loppuillasta ruokapöydän alla.

Katsojille tarjottiin lystiä koko rahalla.

Vierailija
24864/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Roope ja Sami ärsyttää. 

Vierailija
24865/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat artun metsästäjät tissiliivit esillä, toisella näkyy selästä paidan reiästä, toisella pelkät liivit päällä'.

Vierailija
24866/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juntti-Paula ole syönyt koskaan sushia aiemmin? :O 

Minä olen ja totean että aivan yliarvostettua riisimättöä, pieni kala pala tai jotain muuta riisimössön keskellä.

Ei kiitos!

Voi sua, olet vaan syönyt jotain onnetonta buffetpaikan "laatusushia" tai vastaavaa. Aito sushi on taidonnäyte ja elämys.

Vierailija
24867/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-P kehui olevansa hyvä ihmistuntija. Simppelin oloinen on suunsa avatessaan.

Vierailija
24868/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs syötiin nopeasti. Tai ehkä se oli ihan normaali aika, asun itse Etelä-Amerikassa ja oon tottunut siihen että täällä syödään pitkän kaavan kautta monta tuntia. Kivempi tossa ruokapöydässä on mun mielestä istua ja jutella, samalla hyvää ruokaa syöden ja olutta siemaillen, kuin hengata tuolla olkkarissa epämukavasti.

Vierailija
24869/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa ei osallistu siivoustöihin ?

Vierailija
24870/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut valkasee, mut Afrttu keltasee sen hampaat.

Vierailija
24871/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko se nyt 5 kaljaa mitä kukin sai??? tämäkö oli bibikset Janne Virtasen tyyliin????

Vierailija
24872/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juntti-Paula ole syönyt koskaan sushia aiemmin? :O 

Minä olen ja totean että aivan yliarvostettua riisimättöä, pieni kala pala tai jotain muuta riisimössön keskellä.

Ei kiitos!

No kommentistasi päätellen olet käynyt huonolaatuisessa sushibuffetissa tai ostanut jotain bulkki-sushia marketista. Mene joskus hyvään sushi-ravintolaan, jos joskus pääset esim ulkomaille. 

Vierailija
24873/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oopeen pinnat laski, sanoi heti tienneensä Minnan nähdessään että ei tykkää tästä. Mikä mies tommonen on! Unohtanut jo että kamerat kuvaa. Ohjaaja siirsi muualle kun nuo ääliöt rupes arvostelemaan muita...

Eihän OP sanonut Minnan olevan huono tai kauhea ihminen, joten mitä pahaa tässä on? Miks kaikkien pitäisi tykätä kaikista, en ymmärrä.

Vierailija
24874/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs syötiin nopeasti. Tai ehkä se oli ihan normaali aika, asun itse Etelä-Amerikassa ja oon tottunut siihen että täällä syödään pitkän kaavan kautta monta tuntia. Kivempi tossa ruokapöydässä on mun mielestä istua ja jutella, samalla hyvää ruokaa syöden ja olutta siemaillen, kuin hengata tuolla olkkarissa epämukavasti.

Noilla on kiire suorittaa päivätehtävät, että pääsevät saunaan ja saavat mahdollisesti lisää juomia 

Vierailija
24875/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissiliivipimu on korkannut toisen kaljansa, ja alkaa roikkua artun perässä.. 

Mutsis roikkuu Artun perässä.

On muuten enemmän Artun mieleistä ikäluokkaakin kuin Kristiina.

Vierailija
24876/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O-P kehui olevansa hyvä ihmistuntija. Simppelin oloinen on suunsa avatessaan.

Pultsari se on. Pirijutut kun alkoi niin silmät alkoi loistaa.

Vierailija
24877/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oopeen pinnat laski, sanoi heti tienneensä Minnan nähdessään että ei tykkää tästä. Mikä mies tommonen on! Unohtanut jo että kamerat kuvaa. Ohjaaja siirsi muualle kun nuo ääliöt rupes arvostelemaan muita...

O-P kertoi ensivaikutelman olleen ei-niin-ok, mutta O-P on päättänyt antaa kaikille yhden mahdollisuuden, joten jäi Minnan suhteen odottavalle kannalle, mutta kun mistään ei tullut mitään, hän totesi, että ei voi mitään.

No minun ensivaikutelma Oopeesta oli että siinä on jätkä joka on tintannut sillan alla muutaman vuosikymmenen.

Vierailija
24878/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki äänestyksessä..?

Vierailija
24879/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi koomista kun ellalla vilahtaa aina välillä pallit. Siinä tehtävässä jossa oli päällä se musta kiree asu, niin kassit kursus kun se kumartu :o)

Vierailija
24880/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko se nyt 5 kaljaa mitä kukin sai??? tämäkö oli bibikset Janne Virtasen tyyliin????

Olisivat voineet saada vaikka 20 kaljaa per naama, jos Joel olisi ehtinyt varastohuoneesta kantaa (kahdessa minuutissa).

Ketju on lukittu.