Kiva puhelinyllätys sim ei käykään!
Ovat keksineet microsimin esim lumioihin, eipä vähään aikaan sitten soitellakaan kun sim ei mahdukaan siihen. Näppärällä saksimisella sen siihen saisi sopimaan, mutta en jaksa nyt ruveta näpräämään.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 22:28"]
Kaikkihan tuon tietää!
[/quote]Nih! ap on ali-ihminen
Ei auta saksiminen. Ei se iso homma ole käydä operaattorin luona.
Niin ja onnea Lumiasta, hyvä valinta!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 22:37"]
Ei auta saksiminen. Ei se iso homma ole käydä operaattorin luona.
[/quote]Satavarmasti auttaa saksiminen. Minulla sama ongelma mutta käyn huomenna varmuuden vuoksi ostamalla leikkurin!
Ostin itse iphonen syksyllä ja kiva poika liikkeessä kopioi vanhan kortin puhelinta vaihtaessa. Ei kande tilailla puhelimia postimyynnistä tai ostaa paskakaupoista.
Mistä ostit puhelimen? Itse hankin puhelimen aina erikoisliikkeestä, saa palvelua ja puhelimen käyttökuntoon heti ostotilanteessa jo eikä tarvi itse kotona tuskailla. Viimeksi ostin Soneralta ja pääsin heti käyttämään uutta puhelintani, loistavaa palvelua muutenkin :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 22:40"]
No ei saksimalla onnistu
[/quote]Ihme jankutusta, taatusti onnistuu, mutta millintarkkaa työtä on tehtävä. Netistä löytyy kymmeniä ohjeita.
Mistä ostit puhelimen? Itse hankin puhelimen aina erikoisliikkeestä, saa palvelua ja puhelimen käyttökuntoon heti ostotilanteessa jo eikä tarvi itse kotona tuskailla. Viimeksi ostin Soneralta ja pääsin heti käyttämään uutta puhelintani, loistavaa palvelua muutenkin :)
[/quote]AP tilasi gigantista ja kyseessä on prepaid, joka on pakko leikata pienemmäksi.
No ei saksimalla onnistu
[/quote]
aika moni on onnistunut siinä:
Mun kaveri napsaisee ihan käsivaralta saksilla puolessa minuutissa keittiösaksilla. Mutta ei nakkisormilla onnistu ;-)
Mun puhelimessa (lumiassa) on itse leikattu sim kortti ja toiminut hyvin kohta puolitoista vuotta.
Terävät sakset ja vakaa käsi niin homma hoidettu.
dODII! Leikkuri ostettu, KRAKS, kortti pieneni mikroksi ja hyvin pelittää ;-) t. ap
Ainakin Soneran sim-korteissa on nykyään samalla isompi ja pienempi sim - juuri päivitimme pojan kortin kun sai uuden puhelimen jossa on tuo pienempi (Samsungin malli). Siitä napsaistiin sopivan kokoinen ihan itse eikä saksia onneksi tarvittu ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:44"]
Ainakin Soneran sim-korteissa on nykyään samalla isompi ja pienempi sim - juuri päivitimme pojan kortin kun sai uuden puhelimen jossa on tuo pienempi (Samsungin malli). Siitä napsaistiin sopivan kokoinen ihan itse eikä saksia onneksi tarvittu ollenkaan.
[/quote]Taidat puhua vaarinaikaisesta luottokortin kokoisesta SIMistä ;-)
[/quote]Tää on pihalla. On siis irrottanut microsimin kehyksestään. Ei ole olemassakaan tavallista simiä, josta voisi irrottaa micron, leikattava on.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:54"]
[/quote]Taidat puhua vaarinaikaisesta luottokortin kokoisesta SIMistä ;-)
[/quote]
Minullakin on simissä kaksi kokoa. Dna:n liittymä uusittiin ja sain viime viikolla uuden sim kortin. Puhelimeeni menee vielä se isompi mutta tarvittaessa kortista voi napsaista reunat pois ja sitten sopii malleihin, jotka käyttävät pienempää mallia.
Poika osti muutama päivä sitten uuden puhelimen ja myyjä napsaisi hänen simkorttinsa leikkurilla sopivaksi uuteen puhelimeen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:59"]
[/quote]Tää on pihalla. On siis irrottanut microsimin kehyksestään. Ei ole olemassakaan tavallista simiä, josta voisi irrottaa micron, leikattava on.
[/quote]
Sinä olet itse pihalla. Uusissa simeissä on kaksi kokoa. Se vanha isompi ja sitten siellä keskellä pienempi, jonka saa kun napsaisee sormin reunat pois. Ja kehykset ovat tässäkin kortissa sitä luottokortti kokoa.
Kaikkihan tuon tietää!