Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaudet olla täysin erilaiset? Siis alkuraskauden pahoinvoinnit?

Vierailija
19.07.2013 |

Minulla on kaksi lasta 9v ja 8v. Keskenmeno oli vuonna 2007 ja siinä raskaudessa ei ollut yhtään mitään oiretta. Vuoto alkoi rv6+. Nyt pitäisi olla rv 6+6 ja oireita on tosi vähän; rinnat hieman arat (oli tosi kipeät pari viikkoa sitten mutta ei enää). Väsymys on ihan riittävä, ja hampurilaisia en pysty enää syömään kun etoo. Vatsaa nippailee.

Noissa kahdessa muussa raskaudessa olen voinut todella huonosti, olen oksennellut ja vain muutamat ruoka-aineet on pysynyt sisuksissa. Niissä raskauksissa on ollut kaikki mahdolliset oireet.

Onko kenelläkään ollut sellaista, että yksi raskaus on lähes oireeton? Pelkään että tämä menee kesken. Maanantaina on ultra. En oikein tiedä uskallanko toivoa, että siellä jotain olisi, kun oireet on niin vähäisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa voimakasta pahoinvointia rv4-5

lähtien. Eka raskaus meni silti kesken 6+5. oksentelu jatkui pari päivää runsaan vuodon alettuakin.

Kaks viimestä raskautta pahoinvointi on ollu selvästi lievempää ja alkanu vasta rv 7 tienoilla, siihen saakka vaan lievää etomista. 

En tiedä, vanha kansa uskoo että tyttöä odottaessa pahoinvointi on runsaampaa, minulla esikoinen on tyttö ja kaks pienintä poikia

Vierailija
2/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Olisiko muita kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekan raskauden alussa (poika) pahoinvointia ei ollut juuri ollenkaan, väsytti ja tissit kihelmöi ja oli kipeet.  Toisen raskauden alussa oli taas jatkuvaa pahoinvointi ja muutkin raskausoireet paljon selvemmät, mutta se meni kesken  rv/8. 

Nyt olen kolmatta kertaa raskaana (rv/17) ja tää raskaus tuntuis taas olevan aika vähäoireinen. Lievää pahoinvointia oli rv 6-9 seuduilla, mutta vain pari kertaa se johti oksennukseen. Tissit on olleet kosketusarat ja joitain pieniä liitoskipuja myös, mutta nehän kuuluu kaikki tähän pakettiin:).

Vierailija
4/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttö ja poika. Eka raskaus ( tyttö) omasta mielestä kaamea pahoinvointi rv6-9. En oksennellut niinkään mutta silti oli kamalan paha olo. Pojasta järkyttävä väsymys rv 6-9, nukuin 16h/vrk ja olin kuolemanväsynyt vähäisen hereilläoloajan. Pahoinvointia jonkin verran muttei yhtä paha kuin ekassa

Vierailija
5/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kolme lähes oireetonta raskautta. Ei juurikaan pahoinvointia, ehkä hieman jotain matkapahoinvoinnin tyyppistä, ei muuta. Rinnatkin kasvoi ja alkoi aristumaan vasta reilusti yli puolenvälin.

Sitten tämä ihan viimeinen eli neljäs raskaus oli täysin erilainen. Kauhea pahoinvointi ekat 3kk. Nimenomaan iltapahoinvointia. Rinnat kasvoi ja tuntui aralta heti alusta asti.

Kaikki lapset muuten samaa sukupuolta keskenään, myös tämä erilainen raskaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan