Mieheni!!
Mitä te ootte mieltä? Oltiin just kylässä, otettiin pari olutta, lapsi oli mukana, kotimatkalla kävellessä mies heittäytyy täydeksi v-pääksi. Sanoo mulle esim. 'Varo sitä vastaankävelevää miestä sun sateenvarjon kanssa', ööö.. Mies on n. 15 m päässä ja selvästi näen hänet.. Kun kysyin olisko tänään jtn läheisyyttä mies vaan nauraa et joo..
kotiovella kun irrotan lasta rattaista (valjaista) tää vaan mesoo miks et käytä kahta kättä ja läppääsee/riuhtasee mun käden pois ja ottaa pojan ite vaikken oo tehny mitää väärin. Nyt ei oo puhunu sanaakaan ja istuu vaan koneella.. Wtf!?
tälläst pientä usein vaikka yritän tehdä kaiken aina oikein.. Ja tiedän että teenkin, paremmin kuin hän..
Kommentit (9)
jätä se, tommosta paskaa kukaan tarvii!
Jos ette ottaisi sitä olutta kun olette vielä lapsen kanssa liikkeellä?
Aijoo.. Pahin juttu vielä.. Meidän vieressä on vilkasliikenteinenää risteys, autojen pitäisi pysähtyä siinä mutta ne vaan aina menee ja menee, saa odottaa että yli pääsee.. Mies lähti työntämään poikaa yli vaikka mielestäni yksi auto tuli melko kovaa vauhtia, huusin että älä mene, no auto pysähtyi... Olin kuitenkinkauhuissani ( jos ei olisikaan pysähtynyt).. Mies siihen vaan että 'sen kuuluu pysähtyä'
-ap
siis otettiin 1,5 olutta kummatkin, en tiedä miksi mä sen ees mainitsin kun ei ollut oleellista tässä. Nekin ruuan kanssa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 21:59"]
siis otettiin 1,5 olutta kummatkin, en tiedä miksi mä sen ees mainitsin kun ei ollut oleellista tässä. Nekin ruuan kanssa.
-ap
[/quote]
Tämä on av, pipetillä tippa ykkösolutta niin sellaista ongelmaa ei olekaan etteikö se johtuisi ketjun aloittajan alkoholismista.
Se on suuttunut sulle jostain? Loukkaantunut?
Mun mies on aina tollanen neuvomassa ym, mut en yleensä ota itteeni... Kysy uudestaan siitä läheisyydestä. Ehkä oli vaan hämillään siinä tilanteessa? Jos ei niin selviää ehkä sitten mikä painaa...
Kukaan? Mitään mielipidettä.. ??