Etelänmatkalla lasten kanssa, mutta mikä olisi turvallinen kohde? Lefkas?
onko Lefkas se paikka, jonne kannattaa mennä 7, 6 ja 3v lasten kanssa vai suositteletko jotain muuta? mitä? Emme ole koskaan käyneet välimeren maissa, joten mikä tahansa käy. Joku Kanarian saari? Mikä olisi turvallinen paikka lasten kanssa?
Kommentit (11)
Mielummin naapurisaari Kefalonia ja seillä Skala. Lefkasin Nidrissä oltiin lapsikatraan kanssa ja muuten ihan ok paikka, mutta siellä ei ole jalkakäytäviä juuri ollenkaan.
Lefkas ei ihan ole paras lomakohde lasten kanssa. Siellä ei ole jalkakäytäviä eikä muistaakseni kunnon hiekkarantaakaan? Siellä oli itse asiassa hyvin vähän mitään, kun muutama vuosi sitten siellä olimme.
Olin just lasten kanssa 7 ja 10 Kreetalla ilman miestäni ja matka meni tosi hyvin. Kertaakaan ei ollut turvaton olo. Suosittelen Kreetaa :)
Alcudia. Olin Mallorcalla useamman eri ikäisen lapsen kanssa, Alcudiassa, oli turvallinen ja ranta ihan mahtava. Voin suositella.
OK
kiitos. Eli monta hyvää vaihtoehtoa. Kiva juttu!
Bulgarian Kultahietikko. Helppo, edullinen ja turvallinen.
Teneriffa! Hieno eläintarha ja vesipuisto.
Jos suunnittelette matkaa nyt kesäkaudella, niin ääni Alcudialla Mallorcalla. Talvikaudella eteläinen Teneriffa.
Kreeta ehdottomasti, siellä ei ole lapsille vaarallisia jyrkänteitä ja tosi äkkiä syveneviä rantavesiä kuten esimerkiksi Santorinilla ja Mykonoksella.
kreeta on kiva saari. jos talvella matkustat niin kanaria