Muita, jotka saaneet tänäån puhelun Lontoon suunnasta nrosta +442074676320. Kuulin myös ohikulkijan tänään saaneen puhelun Lontoosta ja erehtynyt vastaamaan
Kukasoitti -palveluun ei ole kirjoitettu tarkempia tietoja eikå kokemuksia, numeron katseluiden määrä vain on ollut tänään suuri
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee näitä soittoja ihan jatkuvasti, en ikinä vastaa mut samasta numerosta tuli mullekin n. viikko sitten!
Sama täällä, pistää niin vihaksi.
On tullut mutta en vastaa kun näen että on ulkomaan suuntanumero. Ei ole tuttuja ulkomailla.
Ei ole soitettu minulle, mutta Martinlaaksosta soitettiin.
Miksiköhän ne eivät minulle soittele?
No jopas jotakin. Mulle soitettiin sieltä, että Microsoft-tilini on suljettu ja koneeni hakkeroitu. En olisi varmaan muuten vastannut, mutta olen ulkomailla lomalla ja vastasin outoon numeroon, kun ajattelin sen olevan ehkä jotain majoitukseen liittyvää. Säikähdin hetkeksi ennen kuin totesin sen olleen huijausta. Mutta miksi?
Huijataan huiijareita - vastasin +44 alkuiseen huijauspuheluun
Kannattaa katsoa, tää oli hauska 😁
Vituttaa nää puhelut kun mulla asiakkaita briteissä joilla sama suuntanumero ja periaatteessa voisi olla työpuhelu, mutta sitten on jotain hiron spämmiä.
Mulle tulee näitä soittoja ihan jatkuvasti, en ikinä vastaa mut samasta numerosta tuli mullekin n. viikko sitten!