Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka saaneet tänäån puhelun Lontoon suunnasta nrosta +442074676320. Kuulin myös ohikulkijan tänään saaneen puhelun Lontoosta ja erehtynyt vastaamaan

Vierailija
04.08.2020 |

Kukasoitti -palveluun ei ole kirjoitettu tarkempia tietoja eikå kokemuksia, numeron katseluiden määrä vain on ollut tänään suuri

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee näitä soittoja ihan jatkuvasti, en ikinä vastaa mut samasta numerosta tuli mullekin n. viikko sitten!

Vierailija
2/7 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee näitä soittoja ihan jatkuvasti, en ikinä vastaa mut samasta numerosta tuli mullekin n. viikko sitten!

Sama täällä, pistää niin vihaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut mutta en vastaa kun näen että on ulkomaan suuntanumero. Ei ole tuttuja ulkomailla.

Vierailija
4/7 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole soitettu minulle, mutta Martinlaaksosta soitettiin.

Miksiköhän ne eivät minulle soittele?

Vierailija
5/7 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas jotakin. Mulle soitettiin sieltä, että Microsoft-tilini on suljettu ja koneeni hakkeroitu. En olisi varmaan muuten vastannut, mutta olen ulkomailla lomalla ja vastasin outoon numeroon, kun ajattelin sen olevan ehkä jotain majoitukseen liittyvää. Säikähdin hetkeksi ennen kuin totesin sen olleen huijausta. Mutta miksi?

Vierailija
6/7 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijataan huiijareita - vastasin +44 alkuiseen huijauspuheluun

Kannattaa katsoa, tää oli hauska 😁

Vierailija
7/7 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa nää puhelut kun mulla asiakkaita briteissä joilla sama suuntanumero ja periaatteessa voisi olla työpuhelu, mutta sitten on jotain hiron spämmiä.