Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihmetelly kute kirjotatte nii huanosti !

Vierailija
18.07.2013 |

Kävixte yhtää perus kouluu vai onx teil kaikil luki häriö ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen hyvä kirjoittaja ja kielioppikin on hanskassa. Kun jotain asiatekstiä kirjoitan, kiinnitänkin huomiota siihen, että kieli on siistiä ja miellyttävää lukea. Mutta täällä ja nettikeskusteluissa muutenkin kirjoittaa enemmän tai vähemmän tajunnanvirtaa ja nopeasti, jolloin näppäilyvirheitä sattuu enemmän. Nettipalstat ei mun mielestä ole sellainen paikka, jossa täytyy saada slaagi jokaisesta puuttuvasta pilkusta tai kirjoitusvirheestä.

Vierailija
2/3 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, miten aina vähän väliä joku jaksaa takertua tällaiseen asiaan. Mitä he kuvittelevat näillä viesteillään saavuttavansa? Luulevatko he, että heidän ylemmyydentuntoisen viestinsä jälkeen kaikki rupeavat kirjoittamaan täydellistä suomenkieltä?

Tämä tulee ehkä yllätyksenä, mutta tällaisella keskustelupalstalla on merkityksellisempää tulla ymmärretyksi. Fiksut ihmiset keskittyvät oikeinkirjoituksen sijaan siihen, mitä muut haluavat viestissään kertoa. Ne vähemmän fiksut sitten takertuvat kielioppiseikkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimella kirjoittaminen on hemmetin hankalaa. Kirjoitusviejeiden laadusta huomAa pitkälti kuka on koneella ja kuka älypuhelimella. Ja lumiassa vie järjen Se.