Sain varattua teinille ajan kosmetologille
Ihotautilääkäri olisi kyllä oikeampi paikka, kun isoja finnejä pojalla selässäkin. No nyt suostui vihdoin edes kosmetologille niin pääsee ainakin mustapäistä eroon ja tulee kunnon puhdistus.
Jospa iho siistiytyisi. Itseään ei haittaa. Minulla harmittaa ja pelottaa, että kiusataan.
Kommentit (12)
Finnit ei johdu siitä että iho on likainen eikä ne lähde puhdistamalla. Ei kosmetologissa muuten mitään vikaa, mutta jos pojallasi on akne, häntä voi auttaa vain lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Saaren Taika teepuuöljysaippua. Meillä rauhoitti akneihoa 😊
On kokeiltu, mutta ei auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et ole kokeillut lääkäriä?
Vierailija kirjoitti:
Finnit ei johdu siitä että iho on likainen eikä ne lähde puhdistamalla. Ei kosmetologissa muuten mitään vikaa, mutta jos pojallasi on akne, häntä voi auttaa vain lääkäri.
Mustapäitä on paljon ja ne tekee ihon tosi rumaksi. Niistä ainakin pääsee eroon kosmetologille. Ahkerasti tuo on ihoa hoitanut. Kahta eriä apteekin puhdistus tuotetta kosteusvoiteineen on käyttänyt kuukausia. Lisäksi muita tuotteita. Iho on kyllä selvästi siistimpi kuin viime syksynä, kun otettiin valokuva ihosta, mutta ei hyvä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et ole kokeillut lääkäriä?
No kun ei lähde lääkärille.
Ihotautilääkäri. Hoitovaihtoehtoina voi olla a-vitamiinivoiteet, atsealiinihappovoide skinoren,benzoyl peroksiini eli basironvoide, tetrasykliini-antibiootit taikka jos paha akne niin isotretioniini( vaatii maksakokeita säännöllisesti) eli alkujaan tuotemerkki roacutan.
https://helda.helsinki.fi//bitstream/handle/10138/297962/duo13818.pdf?s…
Aknen hoidosta oikeilla tiedoilla.
Pelottele tarpeeksi kunnon aknearpien kuvilla niin josko sitten suostuisi lääkärille. Aika ennen isotretionia oli karu, keksittiin hoidoksi vasta 80-luvulla.
Ei ole tarkoitus pelotella. Itse olen kärsinyt finniongelmasta, ja omilta vanhemmilta ei apua tullut. Toisaalta hyvä, että pojalla on vahva itsetunto eikä välitä. Ehkä teen asiasta liian ison. Nyt kuitenkin pääsee ihonpuhdistukseen.
Nykynuoret ovat paljon fiksumpia kuin sinun nuoruudessasi. Jokainen saa nykyään olla sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus pelotella. Itse olen kärsinyt finniongelmasta, ja omilta vanhemmilta ei apua tullut. Toisaalta hyvä, että pojalla on vahva itsetunto eikä välitä. Ehkä teen asiasta liian ison. Nyt kuitenkin pääsee ihonpuhdistukseen.
Tai joutuu, koska äiti raahaa hänet sinne.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret ovat paljon fiksumpia kuin sinun nuoruudessasi. Jokainen saa nykyään olla sellainen kuin on.
Aknesta ei tarvitse kärsiä, jos se itseä haittaa.
Jos teini ei itse tajua että se paha akne arpeuttaa koko loppuelämäksi, on hyvä että vanhemmat pitää huolta.
Pieni akne ei haittaa, se menee ohi useimmiten teini-iän jälkeen.