Tulisipa uusi rommaus
Liian mamo olin viimeksi, enkä uskaltanut ostaa isolla kädellä kun oltiin pohjilla. Nyt jos olisi Sampoakin ostanut isommin silloin 22 eurolla, niin olisi kivasti plussalla. Pännii.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
En ole maistanut tätä rommausta, josta puhut. Onko se niinku taatelikakkumainen vai enempi suolaista tarjottavaa?
Siinä vaiheessa kannattaa harkita jo laihduttamista, kun näkee kaiken syötävänä.
En ole vieläkään saanut selville mitä tuo tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole vieläkään saanut selville mitä tuo tarkoittaa.
No voin kertoa, ettei se ole ainakaan mitään syötävää.
Sama! Myin kyllä kaikki ajoissa, mutta en uskaltanut ostaa takaisin kuin vasta puolivälissä nousua. Menetin ainakin kymppitonnin ilmaista rahaa :/ Seuraavaa rommausta ei ole kyllä ihan heti tulossa, kun ihmiset huomasi että koronan kaltaisesta kriisistäkin noustiin parissa kuukaudessa.
Sampon jos rommauttas niin häikäsis puimahommissa liikoo. Luulen ettei 22 eurolla sitä sais ennee sitten myytyä.
Mulle tuli pimmaus, kun ensin oli pummaus. En tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole maistanut tätä rommausta, josta puhut. Onko se niinku taatelikakkumainen vai enempi suolaista tarjottavaa?
Siinä vaiheessa kannattaa harkita jo laihduttamista, kun näkee kaiken syötävänä.
Tämä oli kyllä ehdottomasti hyvin sanottu.
Hahaha! Jumalauta! Nyt on termit samalta vuodelta ku äijätkin!