Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tykkää vierailla vanhempiensa mökillä

Vierailija
04.08.2020 |

todella usein, esim tänä kesänä on käynyt heidän luonaan jo useamman kerran parin tunnin ajomatkan päässä. Minulle tämä on ok ja olen itsekin joskus mukana. En vaan ymmärrä, miksi mies pahoittaa mielensä, jos en lähde mukaan. Miksi minun pitäisi viettää kesälomani miehen vanhempien seurassa tai nähdä heitä jopa useammin kuin omia vanhempiani?

Mies sanoo aina, että oo siellä kuin kotonasi ja tee niitä juttuja kun tykkäät. Kuitenkin viimeksi suuttui, kun muut katsoivat ties kuin monetta tuntia telkkaria ja olisin sillä aikaa lämmittänyt saunan ja käynyt uimassa. Olin kuulemma huomiohakuinen prinsessa. En jaksa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on vastannut, kun olet kertonut, että et halua viettää kesälomaasi hänen vanhempiensa seurassa ja vierailla siellä niin usein? Mikä siinä on hänelle ongelma?

Minulle ei tulisi mieleenkään mennä mieheni sukulaisiin yökylään. Tapaan heitä 1-2 kertaa vuodessa käymällä kylässä parin-kolmen tunnin ajan. Sama juttu miehen kavereiden suhteen; he ovat hänen kavereitaan ja kaveriperheitään vuosikymmenien ajalta, ei minun, eikä heissä ole ollut sellaisia, joiden kanssa olisin kokenut tarvetta tutustua paremmin. Niinpä mies tapaa kavereitaan yksin. Viimeksi viikonloppuna hän oli kaveriperheensä luona viettämässä viikonloppua ja minä kaupunkilomailin muualla Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi