Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä nyt ihan asiallista? (Huoltotyöt)

Vierailija
04.08.2020 |

Eli täällä tehdään syyskuussa jotain viemärin paineistuksia, eli työukot lompsii yleisavaimella sisään tekemään homman. Työtä varten tulee tyhjentää kaikki allaskaapit ja ei saa käyttää pesukoneita tms. Tämä tulee tehdä ennen töiden aloituksen ajankohtaa eli maanantaina ennen kahdeksaa.

Ajankohdaksi annettiin yksi viikko klo 8-16

Ensinnäkin mulla on kissa ja koira joita ei voi sulkea huoneisiin (yksiö, ainoa ovellinen huonen on kylppäri) ja mulla on perheenjäsen kylässä tuona ajankohtana eli olisi ihan kiva tehdä muutakin kuin odottaa huoltoukkoa 24/7

Koitin soittaa että tänne ei saa missään nimessä tulla ilman että olen paikalla ja kysyin voivatko ilmoittaa ennen kuin tulevat, edes mikä päivä tuona viikolla. Eivät voi, työ tehdään silloin kun se tehdään ja jos urakoitsija ei pääse tekemään työtään lasku tulee mulle.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmiehillä on varmaan muutakin tekemistä kuin ilmoitella asukkaille, että 2 tunnin päästä oltaisiin tulossa. "Soitapa Pena 3.rapun Raijalle, että 2 tunnin päästä oltaisiin tulossa ja D asuntoon, että 3 tunnin päästä. Soitapa uudelleen, tuli hommassa haasteita. Tullaankin tuntia myöhemmin. 4 rapun Martille pitää myös ilmoittaa ja yläkerran vanhalle rouvalle. Tosin aikataulusta ei vielä tiedetä. Soitetaan sitten, kun pystytään. "

Ei nyt varmaan tunnilleen tarvitse ilmoittaa, mulle ainakin riittäisi että ilmoitetaan MINÄ PÄIVÄNÄ tullaan.

Vierailija
62/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne tampoonit heitetään? Itse oon 37 vuoden aikana nakannut ne AINA vessanpönttöön ja niin on muutkin. Mahtaa siellä meikätytön jäljiltä olla paljon tukossa olevia vessanpönttöjä  :  D  Voisko arvon miehet vastata , oletan että pönttöjen avaajat on miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne tampoonit heitetään? Itse oon 37 vuoden aikana nakannut ne AINA vessanpönttöön ja niin on muutkin. Mahtaa siellä meikätytön jäljiltä olla paljon tukossa olevia vessanpönttöjä  :  D  Voisko arvon miehet vastata , oletan että pönttöjen avaajat on miehiä.

Roskikseen.

Vierailija
64/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskikseen, ääliö. Heitätkö vaipat ja siteetkin pyttyyn?

Vierailija
65/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä ap:n asenne huoltotyötä kohtaan, mutta vielä enemmän suututtaa noi, jotka hyökkää lemmikkiasiassa ap: kimppuun. Idiootit!

No mielestäni ap:lla ei ole mitään asenneongelmaa asiaa kohtaan. Kyllä minustakin olisi kohtuullista tietää milloin minun kotiini ollaan tulossa. 

Onhan se kerrottu, että tiettynä päivänä klo 8-16.

Vierailija
66/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskikseen, ääliö. Heitätkö vaipat ja siteetkin pyttyyn?

Vielä ainakin reilu kymmenisen vuotta sitten tamponipaketissa nimenomaan kehotettiin hävittämään käytetyt tamponit vetämällä ne alas vessasta. Ihmettelin tuota jo silloin. Toivottavasti se teksti on nyt sentään jo poistettu niistä paketeista, en ole aikoihin ostanut tamponeja.

Vierailija
67/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä ap:n asenne huoltotyötä kohtaan, mutta vielä enemmän suututtaa noi, jotka hyökkää lemmikkiasiassa ap: kimppuun. Idiootit!

No mielestäni ap:lla ei ole mitään asenneongelmaa asiaa kohtaan. Kyllä minustakin olisi kohtuullista tietää milloin minun kotiini ollaan tulossa. 

Ei, vaan tietyllä viikolla jonain päivänä kahdeksan ja neljän välillä.

Vierailija
68/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa alotus uudestaan. Oltiin ilmoitettu vain millä viikolla tekevät rempan.

Vierailija
69/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä sossuluukkujen ongelmia.

No on ihan normitoimintaa omistusasuntoyhtiöissä, kerros- ja rivitaloissa. Vai lasketko sossuluukuiksi kaikki muut paitsi omakotitalot.

Meidän talossa tehdään monet huollot asuntojen numerojärjestyksessä, joten siitä vähän pystyy arvioimaan, vaikka tarkkaa aikaa ei tietäisikään etukäteen.

Vierailija
70/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun äsken tohkeissani oikaisin kirjoittajaa, joka ei ollut lukenut aloitusta huolella, olisin varmaan voinut kertoa omankin mielipiteeni.

Mun mielestä olisi kohtuullista ilmoittaa päivän tarkkuudella, koska asuntoon tullaan. Joko niin, että sovitaan aikataulusta etukäteen eläimen omistajan kanssa, tai sitten niin, että työn edetessä ja aikataulun tarkentuessa ilmoitetaan päivää tai kahta ennen, että ollaan tulossa.

Toki aina ei aikataulut pidä ja sille ei mitään voi, mutta väitän, että jos osataan arvioida työhön kuluvan viikko, osataan suunnilleen myös arvioida, montako asuntoa päivässä ehditään hoitaa.

Vierailija
71/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta on näin, että remppaukot saa olla kuin siat pellossa? Ei mitään velvollisuuksia tai vastuita mistään? Aikatauluista tai edes asukkaan omaisuuden turvallisuudesta?

Vierailija
72/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole asiallista. Pitäisi niiden nyt joku ajankohta osata sanoa, sama kun Posti antaisi saapumisilmoituksen tyyliin "Paketin arvioitu saapumisaika on 1-31.8. ajankohtana 8-18, paketti annetaan vain allekirjoitusta vastaan". Itseäni ärsyttää jo kolmen tunnin aikaikkunat, anna olla joku viikon valmiustila kun remppaukoilla on kuitenkin jonkinnäköinen suunnitelma milloin tulevat ryöppäämään röörit A, B, ja C ja milloin X, Y, Z. Ei ne millään nopalla heitä aina työpäivän aluksi että mihinköhän asuntoon nyt tänään mentäisiin.

Vierailija
73/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä syy asia omakotitalossa.

Vierailija
74/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nössö hallitus talossa jos sallii tuommoiset about viikon ajoitukset yms.

Nykyään monella 3-vuorotuo sun muuta, ei sitä voi olla koko viikkoa varuillaan päällyvaatteet päällä.

Vierailija
75/75 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kismittäisi minuakin jos kokonaisen viikon aikana ei voi tehdä oikein mitään kun pitää olla valmiudessa milloin lauma äijiä pelmahtaa paikalle. Miten ne asukkaat jotka tekevät yötyötä ja halusivat nukkua tuolloin?

Ahdistavaa.

Itse teen yövuoroa ja meillä kävi juuri joku antennihuolto. Käynnin ajankohdaksi ilmoitettiin ma-pe 08-16, taloyhtiö on suuri joten aikaakin oli varattu 2 viikkoa. Meni ihan kivuttomasti: huolto soitti ovikelloa, herään ja avaan oven ja takaisin sänkyyn. Taisin olla jo unessa kun huoltomies lähti, toki nykyaikana tässäkin olisi voinut olla hyväksikäytön riski, mutta luotan vielä suomalaiseen tekijään.