Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjouksista valittaminen on lapsellista.

04.08.2020 |

Oikeasti? Kehtaatte valittaa kun tarjoustuote on loppunut? Jäikö 0,50€ halvempi kahvipaketti saamatta? Jäikö 0,10€ Jugurttipurkki saamatta? Huhhuh. Itse olen työtön ja silti voin ostaa tuotteita vaikka eivät ole tarjouksissa. Minulle se tuotteen loppuminen ei ole maailmanloppu. Minä saan ostettua muitakin tuotteita eikä minulle tule siitä paha mieli. Miksi teille tulee? Mitä haette takaa sillä valittamisella?

Kommentit (3)

1/3 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sitä mentiin hiljaiseksi. Taisi totuus sattua?

Vierailija
2/3 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan valittaneeni tarjouksista, mutta ymmärrän hyvin, että jos joku on nimenomaan tarjouksen vuoksi raahautunut tiettyyn kauppaan, niin harmittaahan se ettei tuotetta löydy.

Itse tilailen netistä, ja viime aikoina parikin nettikauppaa on myynyt minulle tarjoustuotteen, jota sitten ei olekaan ollut saatavilla. Harmittaa odotella rahojen palautusta kortille ja usein tuo puuttuva tuote on ollut se syy tehdä tilaus, joten en olisi maksanut postikuluja jostain lisäksi tilaamastani pikkusälästä, jos olisin tiennyt ettei pääostosta tulekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen korona-aikaa ostin paljon juurikin tarjouksista.  Yhtenä päivänä tätä, toisena tuota.  Nyt kun käyn harvoin kaupassa, en keräile tarjouksia.  Vähemmän mulla nyt menee ruokaan rahaa, vaikka en mitenkään pihistele ja ostan, mitä tarvitsen. En harrasta heräteostoja ennen enkä nytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän