Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuotteet, joita ei Suomesta saa?

Vierailija
16.07.2013 |

Tai jos saa, niin on ihan överi hintaista (muihin maihin verrattuna) ja/tai vaikeasti saatavilla.

En nyt tarkoita tällä mitään ruokaa/alkoholia/tupakkaa, vaan jotain sen tyylistä mitä jengi yleensä roudaa ulkomaanmatkoilta himaan, pyytää tuomaan tuliaisiksi tai turvautuu johonkin ebayhin..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tuossa juuri haikaili kahden litran Pataya jäätee-purkkeja.

Vierailija
2/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät miesten puvut. Aika synkkä on miesten pukujen tarjonta suomessa. Samoin lasten pukujen tarjonta on heikkoa.

Itse olen ostanut tai tuonut matkoilta noita yllämainittuja ja samoin hääpuvun ja iltapukuja. Ja olen tilannut ebaylta useamman juhlapuvun, iltapuvun yms. Laajempi valikoima ja hinta aivan toinen,

Vierailija
4/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:12"]

Värikkäät miesten puvut. Aika synkkä on miesten pukujen tarjonta suomessa. Samoin lasten pukujen tarjonta on heikkoa.

Itse olen ostanut tai tuonut matkoilta noita yllämainittuja ja samoin hääpuvun ja iltapukuja. Ja olen tilannut ebaylta useamman juhlapuvun, iltapuvun yms. Laajempi valikoima ja hinta aivan toinen,

[/quote]

Tuon värikkäät ja myös nuorekkaat miesten puvut allekirjoitan. Suomesta löytyy huonosti muuta kuin sitä synkkää herrasmiespukua, ei oikein löydä nuorekkaampaan ja sporttisempaan makuun bisnestyyliin sopivia pukuja ja siistejä vaatteita. Italia ja Espanja on meidän ykkösshoppailumaat noille, mies aina ostaa sieltä vaatteita kunnon satsin kun käydään.

Vierailija
5/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaisia hansikkaita, bambusta tehtyjä vaatteita (alushousuja löytyy). 

Vierailija
6/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin tätä hetken, ja lähes kaikki on esim juuri ebayssa halvempaa plus paremalla valikoimalla kuin Suomessa. Vähän vaivaa tosin vaatii selvittää tulleja ja tilausehtoja mutta lopullinen summa voi olla sittenkin vain murto osan kauppojen hinnoista täällä. Ensiksi mieleen tulee sisustustuotteet, kirjat, kameran oheistarvikkeet, elektroniikka yleensä jne...

Vierailija
7/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:14"]

[/quote]

Tuon värikkäät ja myös nuorekkaat miesten puvut allekirjoitan. Suomesta löytyy huonosti muuta kuin sitä synkkää herrasmiespukua, ei oikein löydä nuorekkaampaan ja sporttisempaan makuun bisnestyyliin sopivia pukuja ja siistejä vaatteita. Italia ja Espanja on meidän ykkösshoppailumaat noille, mies aina ostaa sieltä vaatteita kunnon satsin kun käydään.

[/quote]

Mistä sieltä kannattaa ostaa? Pitää ensi kesänä hommata pojalle puku rippijuhlia varten ja alkukesäksi ollaan sieltä vuokrattu asunto. Saadaankin se kätevästi samalla.

Vierailija
8/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisutuotteita tuon Jenkeistä (Crest Whitestrips) sillä niitä ei myydä Suomessa.. Suomessa kuluttajille myytävät valkaisutuotteet kun eivät ole ollenkaan tehokkaita noihin verrattuna.. ja jenkkituotteet ovat tosi halpoja. Jenkeistä tuon myös kosmetiikkaa, jota ei myydä Suomessa, esim. Kao Biorea ja Almayn meikkejä, ja siellä on myös loistavat itseruskettajat, esim. Sally Hansen's

Vierailija
9/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenherajuusto.

Vierailija
10/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:02"]

[/quote]

niitähän myydään lidlissä :0

Vierailija
11/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:02"]

[/quote]

niitähän myydään lidlissä :0

[/quote]

Ei ne ole kahden litran.

Vierailija
12/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa vaatteita, joissa kristillisiä printtejä.

http://shop.swansonchristianproducts.com/category_s/570.htm?searching=Y&sort=13&cat=570&show=160&page=1

Tässä liikeideaa jollekin yrittäjähenkiselle :)

Vierailija
13/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:14"]

[/quote]

[/quote]

Mistä sieltä kannattaa ostaa? Pitää ensi kesänä hommata pojalle puku rippijuhlia varten ja alkukesäksi ollaan sieltä vuokrattu asunto. Saadaankin se kätevästi samalla.

[/quote]

Italia vai Espanja? Italiasta suosikkimerkkejä joissa suht järkevän hintaisia tuollaisia nuorekkaita miesten vaatteita Boglioli, Esemplare, Camo and Mr Rick Tailor. Viimemainittu voisi olla rippijuhlapuvun ostoon juuri hyvä.

Vierailija
14/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennaa sisältävät hoitoaineet ilman värjäävää ominaisuutta. Oreot.

Vierailija
15/15 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjasta siis tarkoitin.