Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia mielikuvia liität ihmiseen joka miettii automerkkejä

Vierailija
16.07.2013 |

Ketä kiinnostaa automerkit?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin.

Vierailija
2/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin niitä tällä hetkellä paljonkin, koska olen juuri hankkinut auton ja laittanut siihen kaikki liikenevät rahani. Jos nainen miettii automerkkejä, hänellä on oma auto jonka hän valitsee ja maksaa itse, ja hänestä on olennaista tietää jotain autoista ja niiden merkeistä.

Jos en tarvitsisi autoa tai jos mies ostaisi meille auton, jota minun ei tarvitsisi miettiä, asia ei kiinnostaisi minua pätkääkään. Joskus nuorempana olin niin naiivi, että kuvittelin että autoista tai automerkeistä kiinnostuminen on urpoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä kaikissa ole ratti ja polkimet, ja ne liikkuu vähintään suurinta sallittua? Mitä väliä sillä merkillä on?

Vierailija
4/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se idiootti!

Vierailija
5/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 14:27"]

Eikö niissä kaikissa ole ratti ja polkimet, ja ne liikkuu vähintään suurinta sallittua? Mitä väliä sillä merkillä on?

[/quote]

Noin on kiva ajatella, jos on siihen varaa. Monet joutuvat miettimään, mitä rahoille vastikkeeksi saa.

Vierailija
6/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kanssa automerkit, seuraillaan miehen kanssa liikenteessä uusia ja vanhoja ja paljonkin jutellaan erimerkkisistä autoista ja uusista malleista. Kivaa bongata uutuuksia ja harvinaisuuksia.

Aika hyvin seuraillaan myös vertailuja ja katsastuslistauksia, ihan huviksi. Eikä olla kumpikaan minkään sortin mekaanikoita eikä "moottoripeukaloita", mitä tekniikkaan tulee, viedään sujuvasti omat autot aina korjaamolle.

Vierailija
7/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 14:43"]

Mua kiinnostaa kanssa automerkit, seuraillaan miehen kanssa liikenteessä uusia ja vanhoja ja paljonkin jutellaan erimerkkisistä autoista ja uusista malleista. Kivaa bongata uutuuksia ja harvinaisuuksia.

Aika hyvin seuraillaan myös vertailuja ja katsastuslistauksia, ihan huviksi. Eikä olla kumpikaan minkään sortin mekaanikoita eikä "moottoripeukaloita", mitä tekniikkaan tulee, viedään sujuvasti omat autot aina korjaamolle.

[/quote]

Voe luoja. Teilläpä henkevät aiheet. No, vakka kantensa valitsee.

Vierailija
8/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 14:27"]

[/quote]

Noin on kiva ajatella, jos on siihen varaa. Monet joutuvat miettimään, mitä rahoille vastikkeeksi saa.

[/quote]

Velaksi ne pirssit kuitenkin ostetaan.

Vierailija
9/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 14:47"]

[/quote]

[/quote]

no sentään on yhteinen kiinnostuksen kohde! Sama kai se on, mistä juttelee! Toiset keskustelee vaikka ruuasta tai koirista. Jotka aiheet voi toiten mielestä olla iha tylsiä. Ei sitä aina henkeviäkään jaksa puhua.

Vierailija
10/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Oikeasti, kuvitteletko että kiinnostus autoja kohtaan tekee ihmisestä tyhmän? Onko se jostain muusta kiinnostuksenaiheesta pois?

Vierailija
11/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Onhan meillä muitakin aiheita, jutellaan yleensäkin paljon asioista, kaikennäköisistä. Tämä aloitus nyt vaan sattui koskemaan autoja ja ne kyllä kiinnostaa siinämäärin, että sitä voisi vaikka alkaa autokauppiaaksi vielä ennen eläkeikää.

Tylsäähän se olisi pelkkää asiaa jutella, tommoset helpot höpöaiheet on hauskoja ajanviettotapoja ja vakavat keskustelut käydään sitten kun aihetta ilmenee. Lisäksi on kivaa, kun on mukavasti yleistietoa myös autoista.

Vierailija
12/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin Tuulilasin luen.

Vierailija
13/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan auton, joka ei jätä minua ja mahdollisesti kyydissä olevaa 89 vuotiasta mummoa ja hänen rollaattoria jonnekin hevon kuuseen tien päälle, eli en osta ihan mitä vaan autoa, joka on kivan värinen. Kun laitan auton ostoon vielä useamman tonnin rahaa, niin kyllä siinä mielellään vähän katsoo minkä merkkinen hoppa on. Muiden autot ovat mulle ihan se ja sama, jokaisella on oma käyttötarkoituksensa autolleen. :-)

Vierailija
14/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 15:48"]

Haluan auton, joka ei jätä minua ja mahdollisesti kyydissä olevaa 89 vuotiasta mummoa ja hänen rollaattoria jonnekin hevon kuuseen tien päälle, eli en osta ihan mitä vaan autoa, joka on kivan värinen. Kun laitan auton ostoon vielä useamman tonnin rahaa, niin kyllä siinä mielellään vähän katsoo minkä merkkinen hoppa on. Muiden autot ovat mulle ihan se ja sama, jokaisella on oma käyttötarkoituksensa autolleen. :-)

[/quote]

Tällä asenteella minäkin olen liikkeellä. Minua kovastikin kiinnostaa, mikä auto todennäköisimmin ei jätä tielle. Muuten toki ottaisin vain söpöimmän, minkä halvalla saa.

Vierailija
15/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä parasta ja rikkeetöntä autoa. Jos olisi, kaikki sillä ajais.

Vierailija
16/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin paljonkin autoja. Mulla on tietyt merkit mitä en ikimaailmassa ostaisi ja toisista merkeistä haaveilen ja toisiin mulla on varaa. Mun mielestä auton pitää olla turvallinen ja luotettava. Ikinä en ostaisi mitään pientä halppista, koska mä kuljetan maailman arvokkainta lastia. lapsiani.

Vierailija
17/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 14:53"]

[/quote]

[/quote]

no sentään on yhteinen kiinnostuksen kohde! Sama kai se on, mistä juttelee! Toiset keskustelee vaikka ruuasta tai koirista. Jotka aiheet voi toiten mielestä olla iha tylsiä. Ei sitä aina henkeviäkään jaksa puhua.

[/quote]

No ei se nyt ihan sama ole, pelle.

Vierailija
18/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmällä pyhä lehmä, voi vittu.

Vierailija
19/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus siinä missä joku lintujenkin bongaus tai postimerkkien keräily. Itse olen nyt epätavallisen kiinnostunut, kun hankintalistalla on auto. 

Vierailija
20/20 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa ja kovasti kiinnostaakin, on aina kiinnostanut. Auto on paljon muutakin kuin väline liikkua.

Silti olen kiinnostunut monesta muustakin asiasta ja ne elämän tärkeimmät asiat ovat muuta kuin materiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi