Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Olipa kivaa taas lukea näitä. Alkoi jotenkin oma itsetuntokin laskea. En taida uskaltaa enää ihmisten ilmoille mennä: hampaat, iho, paino, pituus, hiukset, vaatteet. Alkoi kummasti itkettää, että jos kaikissa noissa ihmisissä oli noin paljon vikaa ja ällöö, niin minä olen tosi ällöttävä ja vastenmielinen. Nyt kyllä tunnen oloni niin huonoksi, että tämä vaikuttaa taas pitkän aikaa. En tiedä mitä minulle tekisi, etten aiheuttaisi tällaisia reaktioita, mitä täällä ohjelmaan osallistujista kirjoitellaan.
Nyt mentiin syviin vesiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se alttarilla niitä rastejakaan löytäny.. varmaan vois olla jotain hahmottamisongelmaa. Monenlaisia juttujahan voi olla takana.
Joo ja on ainakin asperger, ADHD, autismi ja lievä kehitysvammaisuus. Näin myös merkkejä narsismista sekä seksuaalisesta hillittömyydestä.
Havaintoja elämästä. Taaperrettava vaan on.
Tv, sos.media jne. tarjoaa myös vertaistukea sekä foorumin kanssaihmisten havainnointiin. Monenlaisia asioita voi nousta keskusteluun. Toisaalta joidenkin osallistujien ylenpalttinen omahyväisyys voi olla hyväkin palauttaa maan pinnalle. Omassakin olemuksessa voi olla monenlaisia vastenmielisiä piirteitä joita toisten täytyy vaan sietää. Hyvä tuokin tässä menossa ainakin eräitten muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kivaa taas lukea näitä. Alkoi jotenkin oma itsetuntokin laskea. En taida uskaltaa enää ihmisten ilmoille mennä: hampaat, iho, paino, pituus, hiukset, vaatteet. Alkoi kummasti itkettää, että jos kaikissa noissa ihmisissä oli noin paljon vikaa ja ällöö, niin minä olen tosi ällöttävä ja vastenmielinen. Nyt kyllä tunnen oloni niin huonoksi, että tämä vaikuttaa taas pitkän aikaa. En tiedä mitä minulle tekisi, etten aiheuttaisi tällaisia reaktioita, mitä täällä ohjelmaan osallistujista kirjoitellaan.
Älä nyt hyvä ihminen tuosta masennu, sinä olet ihan kelvollinen ihminen. Vaikka kyllä minuakin surettaa tämä, millaiseksi nykymaailma on mennyt. Tämä palsta on siitä hyvä esimerkki, kaivamalla kaivetaan toisesta ihmisestä vikoja ja niillä tiedoillaan pröystäillään täällä. Se on kunkku, joka ilkeimmin osaa sanoa. Ennen luulin, ettei juoruakkoja/-ukkoja ole kuin vanhoissa kotimaisissa elokuvissa, mutta kyllä niitä näköjään on. Mutta hei, ei me noista masennuta vaan porskutetaan ja jätetään nuo pikkusielut omaan arvoonsa!
Mutta sitähän paukutetaan et suun terveys on erittäin tärkeää. Moni vakava infektio voi alkaa huonosti hoidetusta suusta. Eikä se pussailu ole mukavaa jos itsekin tietää et hampaat ei ole kunnossa. Hyvällä hammasrivistöllä on kiva avoimesti hymyillä.
Yksikään mies ei miellyttänyt, EN voisi kuvitella heistä ketään puolisona. Naisia en katsele "sillä silmällä", mutta Juudit vaikutti sivistyneeltä ihmiseltä sydämestä saakka.
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa mietin. Minusta tässä oli kahdeksan ihan mukavannäköistä ihmistä mukana, kaikki omalla tavallaan niin viehättäviä ettei luulisi olevan tarvetta tuhansille haukkumisviesteille. Julma on meininki.
Ehdotus vauva.fi keskustelupalstalle: Me jotka olemme riittävän kauniita ja komeita arvostelemaan näiden ohjelmaan päässeiden ULKOMUOTOA, voisimme saada oman tilin tänne. Ottakaamme lähikuvat kohteista omat hampaat, kasvot, iho, vatsa, reidet, sääret, takapuoli, genitaalialue, rinnat/rintakehä, myös sormet ja varpaat on tärkeää saada arvostelun kohteiksi. Kuvat tänne. He jotka saavat yhdenkään alapeukutuksen kuvastaan karsitaan epäonnistujiksi.
Niin elämässä kuin parisuhdemarkkinoilla. HAH.
Minähän en saa,koska olen täydellinen. Eiku.. ???!!!
Ps. Tiedoksi: etenkin nuorille ja epävarmoille. Täydellistä ulkonäköä ei olekaan. Ja vaikka olisi, se ei takaa onnistumista parsisuhteessa, elämässä, ei missään.
Älkää uskoko näitä ilkeilijöiä tällä palstalla! Heidän tekstinsä kertoo heistä itsestään: "Olen tunne-elämältäni vielä aika kehittymätön. Elämä ei ole vielä opettanut minua. Kun kirjoitan toisen ulkonäköä arvostelevan viestin, saan hetken tuntea ylemmyyttä, joka lievittää omaa häpeäntunnettani omista puutteistani. Kun arvostelen toisen nenää tai hampaita, minun ei hetkeen tarvitse ajatella oman vatsani makkaraa, omien hiusteni ohuutta ja ennen kaikkea omia LUONTEEN heikkouksiani ."
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, et sinä tai ulkonäkösi ketään kiinnosta, jos et tunge telkkariin avioitumaan ja sitten kiukuttelemaan uudelle puolisollesi.
https://markkinointisankarit.fi/ensitreffit-alttarilla-tommi-yrittajyys/
tähän nähden outoa että kriteerinä olikin sitten vaaleanpunaisten lasien puuttuminen....
Oho, Tommi osaa hakukoneoptimoida.
Aika ällöä...
Eikä ollut villi seksi mainittuna blogissa, vaan ympäripyöreää höttöä.
Ei ois pitänyt lukea. Varmaan aika hyvin tullut kävijöitä anti sankareiden sivulle.
En ymmärrä. Ihan tavallisia, kauniita naisia ja tavallisia miehiä ohjelmassa. Naisten pitäisi olla missejä, että saisivat osallistua? Juudit on itse asiassa todella kaunis, mutta mies käyttäytyi koko ajan jotenkin huonosti ja itsekkäästi häntä kohtaan. Käytöstavat hukassa näillä sankareilla :/
Kyllä se on kemiasta kiinni, eikä ulkonäöstä. Yhdenkään osallistujan olemuksessa tai ulkonäössä ei ollut sellaista vikaa, etteikö häneen voisi rakastua.
Tuomaksen ja Emman suhteessa näkyi hetkittäin kemiaa ja me-henkeä. Yllättävää.
Juudit ja Tommi olivat liian analyyttisiä koko ajan. Varsinkin Tommin olisi kannattanut siirtää huomio tunteisiin ajattelun sijaan.
Matti ja Mira olivat kuin nuotio, joka melkein syttyi mutta yhdessäolo oli odottelua ja hiillokseen puhaltelua, kunnes pieni liekki sammui hapenpuutteeseen.
Kati ja Janne eivät olleet Me. Katsojille näytettiin urheilua ja tuskallista puhumisesta puhumista. Juhannuksen jälkeen en muista kummankaan keskustelleen ystävänsä tai läheisensä kanssa. Juhannuksenakin oli Kati ja kaverit vs Janne esittelyesineenä. Jäi vaikutelma teflonisesta esittämisestä.
Katsojalle syntyy se kuva, jonka tuotanto haluaa näyttää. Mutta heillä on se materiaali, joka syntyy osallistujien käytöksestä. He eivät voi näyttää parin yhteishenkeä, ellei sitä ole. He eivät voi myöskään näyttää draamaa, ellei pari sitä itse luo. Johtuuko se nyt siitä, että oli neljä paria, että jotkut osallistujat jäivät etäisiksi? Tommista, Katista ja Jannesta ei löytynyt ihmistä siellä takana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kemiasta kiinni, eikä ulkonäöstä. Yhdenkään osallistujan olemuksessa tai ulkonäössä ei ollut sellaista vikaa, etteikö häneen voisi rakastua.
Tuomaksen ja Emman suhteessa näkyi hetkittäin kemiaa ja me-henkeä. Yllättävää.
Juudit ja Tommi olivat liian analyyttisiä koko ajan. Varsinkin Tommin olisi kannattanut siirtää huomio tunteisiin ajattelun sijaan.
Matti ja Mira olivat kuin nuotio, joka melkein syttyi mutta yhdessäolo oli odottelua ja hiillokseen puhaltelua, kunnes pieni liekki sammui hapenpuutteeseen.
Kati ja Janne eivät olleet Me. Katsojille näytettiin urheilua ja tuskallista puhumisesta puhumista. Juhannuksen jälkeen en muista kummankaan keskustelleen ystävänsä tai läheisensä kanssa. Juhannuksenakin oli Kati ja kaverit vs Janne esittelyesineenä. Jäi vaikutelma teflonisesta esittämisestä.
Katsojalle syntyy se kuva, jonka tuotanto haluaa näyttää. Mutta heillä on se materiaali, joka syntyy osallistujien käytöksestä. He eivät voi näyttää parin yhteishenkeä, ellei sitä ole. He eivät voi myöskään näyttää draamaa, ellei pari sitä itse luo. Johtuuko se nyt siitä, että oli neljä paria, että jotkut osallistujat jäivät etäisiksi? Tommista, Katista ja Jannesta ei löytynyt ihmistä siellä takana.
Tommi tanssii ja liimaa tarralappuja. Kati urheilee ja puhuu.
Mutta millainen Janne on? Hän jäi täysin Katin varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitähän paukutetaan et suun terveys on erittäin tärkeää. Moni vakava infektio voi alkaa huonosti hoidetusta suusta. Eikä se pussailu ole mukavaa jos itsekin tietää et hampaat ei ole kunnossa. Hyvällä hammasrivistöllä on kiva avoimesti hymyillä.
Komppaan tätä. On ihmeellistä, että tällaiselle asialle alapeukutetaan. Onko reikäiset ja tummuneet hampaat jotenkin parempi asia?
Jos toisella on hoitamattomat hampaat (enkä tarkoita epätasaista hammasriviä, mikä voi olla söpökin), niin se on toki henkilön oma asia. Sen sijaan vastapuoli ei välttämättä koe sitä kovinkaan houkuttelevaksi.
Niin vaan on, että ihmiset katsoo ohjelmia ja keskustelee niissä olevien ihmisten käytöksestä ja olemuksesta. Haetaan selityksiä ja perusteluja ja syitä esim. toisiin osallistujiin kohdistuneista tökeröistä käytöksistä. Siitähän täällä puhutaan. Osallistuja(t) älähtää kun heidän omaan olemukseen ja käytökseen kohdistuu kritiikkiä, vaikka itse on sorsinu kaikenmoisilla verukkeilla. Ihme touhua!
Jos suu on keltainen sekasotku, en haluaisi nähdä millainen siivo on sitten jossain muualla kehossa....
Urheilulinen brunette vois kaivata myös hohtavaa helmirivistöä, upeaa miehekästä hymyä.
On varmaan hankala pitää puhtaana risuriviä. Ja aina kun kuitenkin tietää, että toiset ihmiset siihen hampaistoon kiinnittää huomiota keskustellessa. Sekin voi aiheuttaa, ettei halua puhua.