Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
16681/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt todella pinnallista analyysiä: Visuaalisina naisena huomioni kiinnittyi nimittäin Juuditin asuun viimeisenä päivänä. Vihreä trikoomekko, jossa isoja valkopinkkejä kukkia. Toimii ehkä jonkun nuoren muotibloggarin päällä, mutta taviksella aika tanttamainen valinta. Mekkoa voisi naisellistaa vaikka mustilla korkkareilla ja vyöllä, lisätä siihen hyvin istuva yksivärinen jakku ja naisellinen käsilaukku. Saattaisi jopa toimia. Juudit oli yhdistänyt mekon kanssa paksut sukkahousut ja punaiset lenkkarit. Lisäksi mekon päälle oli vedetty punainen tuulitakki, sellainen jossa on kuminauharesori vyötäröllä ja jollainen puetaan minusta lenkille -ei mekon kanssa eikä etenkään silloin kun ollaan menossa tärkeään tapaamiseen. Todennäköisesti selkäreppu myös matkassa mukana.

Täällä on moitittu Juudia liiallisesta miellyttämisestä. Tajusin juuri itse, että minä kyllä etenkin suhteen alussa pyrin kyllä miellyttämään miestä myös ulkoisesti: Laittaudun ja pukeudun naisellisesti. Toki pitää aina testata, että kelpaako myös meikitön villasukka-look, mutta kyllä mulle on aika sisäänrakennettua halu näyttää hyvältä kumppanin silmissä. Juuditin tapauksessa asuvalinnoilla ja naisellisemmalla tyylillä voisi olla iso vaikutus. Ennen kaikkea toki toivon, että hän löytää sen kumppanin, joka näkee hänen kauneutensa ja upeutensa. Oma arvioni siis kumpuaa omasta pinnallisuudesta ja estetiikan tarpeesta.

Mä taas laittaudun ainoastaan sellaisiin tilanteisiin joissa saan kehuja laittautumisestani. En koe mitään syytä laittautua "itseäni varten", vaan kyllä se on aina siitä kyse, että haluan saada kehuja laittautumisetani. Kotona en laittaudu siis koskaan, vaan olen pieruverkkareissa, koska mieheni ei kehu tai ole kehumatta ulkonäköäni olin sitten niin tai näin. Mikäli mieheni ihailisi minua laitettuna, niin laittautuisin, mutta koska näin ei ole, vaan olen kaunis ja ihana sekä laitettuna että laittamattomana, nii aivan turhaa ajan haaskuuta.

Eli lakkaisit laittautumasta juhliin, jos jengi ei enää kehuisi? 

En laittaudu muiden juhliin muuten kuin käymällä suihkussa, laittamalla tukan nutturalle ja nyppimällä viikset pois ja kulmista ylimääräiset, sekä katsomalla etikettiin sopivat vaatteet päälleni. En mene juhliin saadakseni huomiota ulkonäölläni.

Etkö aja partaasi, viikset vain?

Minulla ei parta kasva. En myöskään AJA viiksiä, vaan nypin viiksikarvat pois, kuten kirjoitinkin. 

Oletko siis mies vai nainen?

Jos nainen, niin annatko viiksikarvasi rehottaa iloisesti arkena, vain muiden juhliin nypit ne pois?

Jos mies niin kasvaako vain viikset ja muu parta ei?

Ei liity aiheeseen, mutta tulin uteliaaksi. Oli senverran mielenkiintoinen kertomus. Myös kulmien ylimääräiset.

Jestas sentään! Ei tuollaista saa kysyä sukupuolineutraalina armon vuonna 2020! Hän voi kokea olevansa vaikka taisteluhelikopteri.

Vierailija
16682/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa näkeekö muiden maiden EA tyyppisiä ohjelmia jossain suoratoistopalvelussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16683/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, että noilla käytösnäytöillä olis vientiä yhtäkkiä, kun ei ole 35 vuoteen ollut. Taitaa olla vaan noloudesta johtuvaa omaa keksintöä. 2 miljoonaa ihmistä nyt nähnyt ja loput kuulee raportit. Että silleen, mees ny jo lepäileen!

Vierailija
16684/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä välttämättömänä, että parien pitäisi muuttaa yhteen. Yhä enemmän yleistyy muutenkin se ratkaisu, että asutaan omissa asunnoissa jopa vaikka ollaan naimisissa.

Sen sijaan noin yleistä sitoutumista kyllä peräänkuuluttaisin tässä ohjelmassa. Eli ei niin, että nähdään kun nähdään, tai että heitetään hanskat tiskiin alttarilla tai muuotinkaan kesken matkan jos ulkonäkö ei miellytä.

Sinä et pidä välttämättömänä. Mutta kun alunperin formaattiin kuuluu, että mennään naimisiin, lähdetään häämatkalle, muutetaan yhteen, ollaan aviopari ne 5 viikkoa ja sitten päätetään, jatkuuko kokeilu vai erotaanko.

Nyt osallistujat halusivat rusinat pullasta. Lähtivät kokeilemaan löytyisikö ihannekumppani, juhlittiin häitä, käytiin häämatkalla ja sen jälkeen alkoi minäminä mutkun mä haluun/ mutku mä en haluu vinkuna. Poislukien Juudit, joka oli selvästi ymmärtänyt formaatin idean.

Rusinat pullasta -sukupolvi.

Säännöt koskee kaikkia, paitsi mua ei.

Tän näkee asiakaspinnassa koko ajan, jo jokusen vuoden

Mikä on asiakaspinna?

Vierailija
16685/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan, näytettiinkö ohjelmassa kertaakaan Katin tai Tuomaksen kotia? Minä en muista nähneeni.

T&E olivat Emmalla. M&M näyttivät kumpikin kotinsa. Samoin J&T. Jannen kotona oli se surullisen kuuluisa oma tuoli kohtaus. Muuten J&K olivat poissa kotoa.

Vierailija
16686/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoa näkeekö muiden maiden EA tyyppisiä ohjelmia jossain suoratoistopalvelussa?

Katsomosta näet suomen kaksi kautta, Tansa, Ruotsi, Australia ja USA joitain kausia. Eikä maksa mittään :D

Vierailija
16687/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä välttämättömänä, että parien pitäisi muuttaa yhteen. Yhä enemmän yleistyy muutenkin se ratkaisu, että asutaan omissa asunnoissa jopa vaikka ollaan naimisissa.

Sen sijaan noin yleistä sitoutumista kyllä peräänkuuluttaisin tässä ohjelmassa. Eli ei niin, että nähdään kun nähdään, tai että heitetään hanskat tiskiin alttarilla tai muuotinkaan kesken matkan jos ulkonäkö ei miellytä.

Sinä et pidä välttämättömänä. Mutta kun alunperin formaattiin kuuluu, että mennään naimisiin, lähdetään häämatkalle, muutetaan yhteen, ollaan aviopari ne 5 viikkoa ja sitten päätetään, jatkuuko kokeilu vai erotaanko.

Nyt osallistujat halusivat rusinat pullasta. Lähtivät kokeilemaan löytyisikö ihannekumppani, juhlittiin häitä, käytiin häämatkalla ja sen jälkeen alkoi minäminä mutkun mä haluun/ mutku mä en haluu vinkuna. Poislukien Juudit, joka oli selvästi ymmärtänyt formaatin idean.

Mikä on asiakaspinna?

En ole se, keneltä kysyt.

Mutta ihan uskomatonta sanasaivartelua. Taas paljon puhetta,  vähän asiaa.

Kyseessä lienee sanan asiakaspinta taivutettuna -pinnassa. Ammattislangia ihmiseltä, joka kohtaa paljon asiakkaita työssään.

Asian ytimen tuosta ymmärsi hyvin, jos hoksottimet yhtään toimii.

Vierailija
16688/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan, näytettiinkö ohjelmassa kertaakaan Katin tai Tuomaksen kotia? Minä en muista nähneeni.

T&E olivat Emmalla. M&M näyttivät kumpikin kotinsa. Samoin J&T. Jannen kotona oli se surullisen kuuluisa oma tuoli kohtaus. Muuten J&K olivat poissa kotoa.

Kyllä molempien kodit näytettiin. Katilla ihan nätti sisustus. En muista kyllä missä jaksoissa...

Vierailija
16689/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on asiakaspinna?

Kyseessä lienee sanan asiakaspinta taivutettuna -pinnassa. Ammattislangia ihmiseltä, joka kohtaa paljon asiakkaita työssään.

Vitut ole kuin mukabrassailua, ja kyllä olet se keneltä kysyttiin :D

Nimen omaan paljon höpölöpöleikkisanoja, eikä yhtään asiaa. Selitä asiakasPINTA. Niin, sehän tarkoittaa vain asiakkaita yleensä. Jos tuosta pinene vitsin vääntää, niin se pitäisi ymmärtää eikä raivota itkua tuhertaen ja niskoja nakellen.

Vierailija
16690/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakiko ohjelman avulla vain siittiöt kirjoitti:

Onko Joensuun Emma raskaana viimeisissä jaksoissa kun peittelee vatsaansa? Vrt hääpäivä ja viimeinen jakso?

Kaikki naiset näyttivät hääpuvussaan min. 5 kiloo hoikemmalta vatsan kohdalta, paitsi ehkä Kati.

Korsetit ja muotoilevat alusvaatteet. Eka vaikutelmakseen miehet saivat tiimalasivartaloisen naisen, mikä osoittautui silmänlumeeksi, kun olivat normivaatteissa. Kati pysyi samannäköisenä, mutta Mira oli 10 kg taikonut pois häämekossaan.

Ja ulkonäkö ei tod. ole olennaisin asia avioliitossa, mutta muodonmuutos oli huikea ja vain siitä nyt kirjoitan.

Ei vaan heidän arkivaatteet saa heidät näyttämään 10 kg oikeaa lihavammalta. Se johtuu tämän nykypäivän raakuudesta, että yhtään muodokkaampi nainen ei saisi näyttää muotojaan. Nythän nähtiin, kuinka upealta Mirakin näytti vartaloa myötäilevässä hääpuvussa. Hän ei vaan uskalla käyttää sellaisia arjessa, naiset on niin aivopesty häpeämään vartaloaan. Se muuten palvelee lähinnä vaate-ja kosmetiikkateollisuutta.

Mikäänhän ei estä käyttämästä korsettia kahden omassa makuuhuoneessa.

Alusvaatteista, turha luulla, ettei kaikki naiset parantele muotojaan alusvaatteilla, sehän niiden tehtävä on. Kaikki hyvän pukeutumisen ohjeet lähtevät siitä, se on kaiken perusta. Ja heti sen jälkeen istuva, omille mitoilla räätälöity hyvin istuva vaate.

Aivan kumminpäin vain mittojen kanssa.

Lienetkö alusvaatekauppias. Kaikki naiset eivät kyllä parantele muotojaan alusvaatteilla. Mulle niiden tarkoitus on toinen. Mitään muotoilevia en koskaan käytä, en ala- enkä yläosia, ja eivät kyllä kaikki muutkaan käytä.

Työssäni näen kymmeniä naisia päivittäin alusvaatteissaan, ei läheskään kaikilla muotoilevia ole. Löysiä puuvillapöksyjä ja liiskaavia urheilutoppeja. Ja kesken työpäivän käyvät tutkimuksissa.

Vierailija
16691/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on asiakaspinna?

Nimen omaan paljon höpölöpöleikkisanoja, eikä yhtään asiaa. Selitä asiakasPINTA. Niin, sehän tarkoittaa vain asiakkaita yleensä. Jos tuosta pinene vitsin vääntää, niin se pitäisi ymmärtää eikä raivota itkua tuhertaen ja niskoja nakellen.

Sori mutta en ole :D :D :D

Enempää en osaa selittää. Minä tulkitsin sanan näin.

Laita vaikka juoksutrikoot jalkaan ja piipahda lenkillä päästämässä höyryjä.

Vierailija
16692/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä Miran kaasolla on kyllä sormukset sormessaan, joten tuskinpa se Matin uusi tyttöystävä on..

Äkkiäkös niistä sormuksista eroon pääsee. 

Jostain luin, että kaaso olisi eronnut kesällä. Mira puhui muistaakseen useasti kaverin lapsista. Olikohan tämän kaverin lapsia. Oli varmaan läheiset välit, kun puhui niistä. Toivottavasti tämä huhu ei ole totta. Itse en ehkä pystyisi hyväksymään sitä, varsinkin jos mies on loukannut ja käyttäytynyt kuten Matti.

Vierailija
16693/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Joensuun Emma raskaana viimeisissä jaksoissa kun peittelee vatsaansa? Vrt hääpäivä ja viimeinen jakso?

Kaikki naiset näyttivät hääpuvussaan min. 5 kiloo hoikemmalta vatsan kohdalta, paitsi ehkä Kati.

Korsetit ja muotoilevat alusvaatteet. Eka vaikutelmakseen miehet saivat tiimalasivartaloisen naisen, mikä osoittautui silmänlumeeksi, kun olivat normivaatteissa. Kati pysyi samannäköisenä, mutta Mira oli 10 kg taikonut pois häämekossaan.

Ja ulkonäkö ei tod. ole olennaisin asia avioliitossa, mutta muodonmuutos oli huikea ja vain siitä nyt kirjoitan.

Ei vaan heidän arkivaatteet saa heidät näyttämään 10 kg oikeaa lihavammalta. Se johtuu tämän nykypäivän raakuudesta, että yhtään muodokkaampi nainen ei saisi näyttää muotojaan. Nythän nähtiin, kuinka upealta Mirakin näytti vartaloa myötäilevässä hääpuvussa. Hän ei vaan uskalla käyttää sellaisia arjessa, naiset on niin aivopesty häpeämään vartaloaan. Se muuten palvelee lähinnä vaate-ja kosmetiikkateollisuutta.

Mikäänhän ei estä käyttämästä korsettia kahden omassa makuuhuoneessa.

Alusvaatteista, turha luulla, ettei kaikki naiset parantele muotojaan alusvaatteilla, sehän niiden tehtävä on. Kaikki hyvän pukeutumisen ohjeet lähtevät siitä, se on kaiken perusta. Ja heti sen jälkeen istuva, omille mitoilla räätälöity hyvin istuva vaate.

Kerrot:

-naiset on aivopesty häpeämään vartaloaan

-vartalo palvelee vaateteollisuutta

-alusvaatteitten tehtävä on muotoilla vartaloa

Eli kehä pyörii, ja se on susta ok?

Vierailija
16694/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on asiakaspinna?

Ei tässä ole kyse sanasaivartelusta vaan pikemminkin päinvastoin: kirjoittaa yrittää (hieman kömpelösti tosin) ohjata viestin laatijaa käyttämään selkeää hyvää kieltä ilman epämääräisiä kikkailuja ja muotitermejä.

Vierailija
16695/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin aivan toista eli häämekossa olivat tukevamman näköisiä kuin myöhemmin.

Vierailija
16696/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä Miran kaasolla on kyllä sormukset sormessaan, joten tuskinpa se Matin uusi tyttöystävä on..

Äkkiäkös niistä sormuksista eroon pääsee. 

Jostain luin, että kaaso olisi eronnut kesällä. Mira puhui muistaakseen useasti kaverin lapsista. Olikohan tämän kaverin lapsia. Oli varmaan läheiset välit, kun puhui niistä. Toivottavasti tämä huhu ei ole totta. Itse en ehkä pystyisi hyväksymään sitä, varsinkin jos mies on loukannut ja käyttäytynyt kuten Matti.

Tällaiset "jostain luin"-jutut on kyllä niin todennäköisesti epätotta, että niitä ei kannattaisi eteenpäin levitellä. 

Vierailija
16697/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsomosta näet suomen kaksi kautta, Tansa, Ruotsi, Australia ja USA joitain kausia. Eikä maksa mittään :D

Eikä! Viikonlopun pelastus. Kiitos

Vierailija
16698/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuditin ja Emman asuvalinnat olivat kyllä aika erikoisia ja persoonallisia loppujaksossa.

Juuditillakin hyvin montaa väriä yhdessä, oliko sukatkin violetit vai mitkä.

Olen vanhanaikainen kun olen luullut, että hieman katsotaan mitkä värit sopivat yhteen. Ja mikä olisi pukeva vaate itselle. Ja mikä vaate sopii yhteen toisen päälläolevan vaatteen kanssa. Ei tuulipuvun takkia hameen kanssa jne.

Eikä vaan laiteta päälle sitä mikä käteen osuu.

Siltä nyt kyllä näillä naisilla tuntui linja olevan.

Vierailija
16699/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-moressa oli Tanskan kausista osa, mutta ne eivät iskeneet ainakaan minuun, jotenkin erikoinen toteutustapa kuvauksissa. Toki tottunut Suomen versioon. 

Vierailija
16700/18026 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on asiakaspinna?

Millainen on pinene vitsi?

Sorry, nyt oli ihan pakko

Ketju on lukittu.