Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt todella pinnallista analyysiä: Visuaalisina naisena huomioni kiinnittyi nimittäin Juuditin asuun viimeisenä päivänä. Vihreä trikoomekko, jossa isoja valkopinkkejä kukkia. Toimii ehkä jonkun nuoren muotibloggarin päällä, mutta taviksella aika tanttamainen valinta. Mekkoa voisi naisellistaa vaikka mustilla korkkareilla ja vyöllä, lisätä siihen hyvin istuva yksivärinen jakku ja naisellinen käsilaukku. Saattaisi jopa toimia. Juudit oli yhdistänyt mekon kanssa paksut sukkahousut ja punaiset lenkkarit. Lisäksi mekon päälle oli vedetty punainen tuulitakki, sellainen jossa on kuminauharesori vyötäröllä ja jollainen puetaan minusta lenkille -ei mekon kanssa eikä etenkään silloin kun ollaan menossa tärkeään tapaamiseen. Todennäköisesti selkäreppu myös matkassa mukana.
Täällä on moitittu Juudia liiallisesta miellyttämisestä. Tajusin juuri itse, että minä kyllä etenkin suhteen alussa pyrin kyllä miellyttämään miestä myös ulkoisesti: Laittaudun ja pukeudun naisellisesti. Toki pitää aina testata, että kelpaako myös meikitön villasukka-look, mutta kyllä mulle on aika sisäänrakennettua halu näyttää hyvältä kumppanin silmissä. Juuditin tapauksessa asuvalinnoilla ja naisellisemmalla tyylillä voisi olla iso vaikutus. Ennen kaikkea toki toivon, että hän löytää sen kumppanin, joka näkee hänen kauneutensa ja upeutensa. Oma arvioni siis kumpuaa omasta pinnallisuudesta ja estetiikan tarpeesta.
Mä taas laittaudun ainoastaan sellaisiin tilanteisiin joissa saan kehuja laittautumisestani. En koe mitään syytä laittautua "itseäni varten", vaan kyllä se on aina siitä kyse, että haluan saada kehuja laittautumisetani. Kotona en laittaudu siis koskaan, vaan olen pieruverkkareissa, koska mieheni ei kehu tai ole kehumatta ulkonäköäni olin sitten niin tai näin. Mikäli mieheni ihailisi minua laitettuna, niin laittautuisin, mutta koska näin ei ole, vaan olen kaunis ja ihana sekä laitettuna että laittamattomana, nii aivan turhaa ajan haaskuuta.
Eli lakkaisit laittautumasta juhliin, jos jengi ei enää kehuisi?
En laittaudu muiden juhliin muuten kuin käymällä suihkussa, laittamalla tukan nutturalle ja nyppimällä viikset pois ja kulmista ylimääräiset, sekä katsomalla etikettiin sopivat vaatteet päälleni. En mene juhliin saadakseni huomiota ulkonäölläni.
Etkö aja partaasi, viikset vain?
Minulla ei parta kasva. En myöskään AJA viiksiä, vaan nypin viiksikarvat pois, kuten kirjoitinkin.
Vierailija kirjoitti:
Juudit on tylsä. Ja haluaa elää tylsää elämää
Itse ihmettelen, millä tiedolla kukaan kykenee perustavanlaatuisiin luonneanalyyseihin, kun on nähnyt ain ripaukset pariskuntien kommunikoinneista ja persoonista.
En alkaisi vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Ja näköjään päätelmiä löytyy laidasta laitaan. Jo se osoittaa, ettei pidä analysoida yhtään mitään.
Muutenkin tämän kausi on loppuuntaputeltu. Ei viitsi enää seurata, kun ei johda mihinkään, saati yhteisymmärrykseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä ymmärrä enää mitään. Minkälainen on mies (Matti), jolla on sutinoita
jonkun ihastuksen kanssa samaan aikaan kun on menossa 5 viikon koejakso
vastavihityn vaimon kanssa? Ja vielä epäillään, että ko. nainen on ns. vaimon kaaso!!!Ja joku vielä vinkuu, että ”eihän tunteille mitään voi”. Kyllä muuten voi!
Miten tyhmää jengiä täällä voi olla.
Ei ole kyllä miehellä MITÄÄN selkärankaa. Tyhmääkin tyhmempi.
Terveisiä Miralle, hoidit lopputoimet erittäin tyylikkäästi (olit ihastuttava punaisessa mekossasi).
Et ole tainnut koko aikana ymmärtää, ainakaan Mattia. Ja suurin osa täällä on ihan älykästä "jengiä". Se Miran mekko oli samaa kotitakkimallia kuin kaikki muutkin, tosin hieman kapeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi mikä helmi tuo Juudit on. En sano muuta kuin sen, että Tommi käveli oman onnensa ohi, mutta Juudit kyllä löytää itselleen rakkaan, jonka kanssa elää täydellistynyttä elämää ja onnellisena niin makuuhuoneessa kuin muuallakin.
Miten niin käveli onnensa ohi? Ei todellakaan kävellyt kun hän nyt ei vaan Juuditia halunnut, Janne ei pitänyt häntä helmenä!
Janne? Koettakaa nyt hyvät ihmiset oikolukea ne tekstinne, ettette puhu ihan puutaheinää.
En ole se kenelle vastasit, mutta eiköhän kaikki nyt tajua, että kyse oli Tommista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi alttarille astellut Sofia Belorf, Martina Aitolehti tai Maisa Torppa -tason kaunottaria niin olisi loppujakson "jättäjät" olleet eri sukupuolta kuin nyt ja miehillä itku kurkussa, kun tietävät ettei koskaan tule vastaavaa tilaisuutta. Todennäköisesti myös Kati jätti Jannen. Hänhän päätti muistakin heidän asioista.
Oliko tämä olevinaan jotain satiiria? Että valitset kaikista rumimmat insta*rot ja sanot heitä kaunottariksi? Muovinen, teennäinen kopio yhdistettynä muoviseen teennäiseen sisukseen?
Nin mutta ymmärrät varmaan millasista naisista miehet olisivat innostuvat. Treenaattu kroppa, ehkä silarit, missimäiset kasvot, pitkä hiukset.
Mä en ole tavannut miestä, joka tykkäis silareista. Ymmärrän, että ne voivat näyttää kivalta, mutta eivät tunnu. En minäkään haluaisi mitään hauis- tai peppuimplantteja miehellä puristella.
Oliko Miran kaaso se Marleena tms, jolle Matti avautui seksuaalisen vetovoiman puutteesta?
Vai joku muu?
Pukeutumisesta.. Jokainen saa toki pukeutua niin kuin tykkää, mutta melko sekavia ja joskus tätimäisiä olivat Juuditin asut. Siinä jaksossa, missä soitti urkuja ja oli pukeutunut johonkin okran väriseen mekko, oli minusta modernein ja tyylikkäin asu. Kirjavat ja moniväriset asut harvoin ovat tyylikkäitä.
Mistä löytää Miran kaason kuvan? En muista yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Janne kertoi heidän asuneen omissa asunnoissaan ja että heillä oli perinteinen seurustelu- ja tapailusuhde. Hekään eivät siis noudattaneet ohjelman alkuperäistä ideaa avioliitosta.
Yksikään pari ei tällä kaudella muuttanut yhteen. Hölmöä se olisikin mutta eikö se ole tämän ihmiskokeen idea? Yksikään pari ei ollut vakavissaan liikkeellä tai ollut valmis hyppäämään kokeiluun täysillä.
Ei saa käyttää "ihmiskoe" -sanaa. Mammat täällä suuttuu ja kauhistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Kati myi ihanan asuntonsa kun lopputulos oli tämä? Ennusmerkeistä huolimatta ajattelin sen takia, että jäisivät Jannen kanssa yhteen.
Katihan sanoi, että haluaa kunnioittaa Jannea ja siksi ei puhu uudesta kumppanista julkisesti, mutta veikkaan, että uusi mies ja uusi yhteinen asunto.
Oikeesti nyt valoja päälle! Kuka ostaa asunnon toisen kanssa muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen? Tai sitten Katillakin oli uusi katottuna jo ennen kuvauksia.
Tässä faktaa:
Mieskertoofaktaa99 kirjoitti:
Tässä faktaa:
Musta tää oli hyvä vertaus: "Seksi ei ole televisiossa arkista, vaikka suomalaisilla on pakkomielle arkeen. Ensitreffeissä parisuhteen etsijät kaipaavat eniten edamin makuista kumppania arkeen. Siihen sopisi yhdyntä lauantaisin saunan jälkeen.".
Koska alkaa seuraava kausi? En malta enää odottaa! Tää on niin hyvää viihdettä, varsinkin nämä keskustelut tv:n ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne kertoi heidän asuneen omissa asunnoissaan ja että heillä oli perinteinen seurustelu- ja tapailusuhde. Hekään eivät siis noudattaneet ohjelman alkuperäistä ideaa avioliitosta.
Yksikään pari ei tällä kaudella muuttanut yhteen. Hölmöä se olisikin mutta eikö se ole tämän ihmiskokeen idea? Yksikään pari ei ollut vakavissaan liikkeellä tai ollut valmis hyppäämään kokeiluun täysillä.
Ei saa käyttää "ihmiskoe" -sanaa. Mammat täällä suuttuu ja kauhistuu.
Mammat saa vapaasti suuttua ja kauhistua.
Tuomas käytti ihmiskoe sanaa sarjan alussa ja miestäni joissain ulkolaisissa ensitreffeissä ihmiskoe sannaa käytetään paljon.
Hakiko ohjelman avulla vain siittiöt kirjoitti:
Onko Joensuun Emma raskaana viimeisissä jaksoissa kun peittelee vatsaansa? Vrt hääpäivä ja viimeinen jakso?
Kaikki naiset näyttivät hääpuvussaan min. 5 kiloo hoikemmalta vatsan kohdalta, paitsi ehkä Kati.
Korsetit ja muotoilevat alusvaatteet. Eka vaikutelmakseen miehet saivat tiimalasivartaloisen naisen, mikä osoittautui silmänlumeeksi, kun olivat normivaatteissa. Kati pysyi samannäköisenä, mutta Mira oli 10 kg taikonut pois häämekossaan.
Ja ulkonäkö ei tod. ole olennaisin asia avioliitossa, mutta muodonmuutos oli huikea ja vain siitä nyt kirjoitan.
Sarjan aikoinaan alkaessa mietittiin tämmöisen touhun eettisyyttä. Enää kukaan ei näe siinä ongelmaa? Juudit oli ainoa joka avasi sydämensä ja sai sydänsuruja ja aidon itkun. Muilla taidettiin loukata lähinnä ylpeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää Miran kaason kuvan? En muista yhtään.
Eiköhän ne kaikki jaksot ole edelleen maikkarin netissä katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska alkaa seuraava kausi? En malta enää odottaa! Tää on niin hyvää viihdettä, varsinkin nämä keskustelut tv:n ulkopuolella.
Eiköhän ne ole taas häät kesäkuussa ja ohjelma alkaa syyskuussa. Jos tätä nyt edes enää tehdään. Jotain isoa muutosta tarvitaan ainakin.
Juudit vaikuttaa mukavalta ja sydämelliseltä ihmiseltä ja voi olla hyvinkin villi ja vapautunut turvallisessa suhteessa
Minä en kyllä ymmärrä enää mitään. Minkälainen on mies (Matti), jolla on sutinoita
jonkun ihastuksen kanssa samaan aikaan kun on menossa 5 viikon koejakso
vastavihityn vaimon kanssa? Ja vielä epäillään, että ko. nainen on ns. vaimon kaaso!!!
Ja joku vielä vinkuu, että ”eihän tunteille mitään voi”. Kyllä muuten voi!
Miten tyhmää jengiä täällä voi olla.
Ei ole kyllä miehellä MITÄÄN selkärankaa. Tyhmääkin tyhmempi.
Terveisiä Miralle, hoidit lopputoimet erittäin tyylikkäästi (olit ihastuttava punaisessa mekossasi).