Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, täällä tietäjät tietävät, että Kati ja Janne ovat eronneet. Eivät muuten ole. Sen kertoo teille Janne, joka on antanut haastattelun Maikkarille. Tulee ulos tiistaina tai keskiviikkona. Sitten ei tarvitse enää länkyttää turhasta.
Tässäpä meillä kelpo (epä)selvännäkijä
Tieto riittää.
Mutta kun tiesi väärin. Ei tullut Jannea sanomaan, että ovat yhdessä.
Tuli eroilmoitus.
En kyllä ymmärrä tuota Juuditia. Kai se tuo uskonnollinen tausta tekee sen, ettei näe omia mahdollisuuksiaan vaan ottaa elämän ikään kuin Jumalan antamana. Kun mies on annettu, niin sitten siihen täytyy rakastua.
Muitakin miehiä olisi, paremmin sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että Juudithilla on piankin juttua jossain, että mies löytyi. Siinä on reilun oloinen nainen ja kenelle vaan miehelle tuollainen kumppani olisi täydellinen aviopuoliso. Tsemppiä Judithille.
Se on J u u d i t !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt todella pinnallista analyysiä: Visuaalisina naisena huomioni kiinnittyi nimittäin Juuditin asuun viimeisenä päivänä. Vihreä trikoomekko, jossa isoja valkopinkkejä kukkia. Toimii ehkä jonkun nuoren muotibloggarin päällä, mutta taviksella aika tanttamainen valinta. Mekkoa voisi naisellistaa vaikka mustilla korkkareilla ja vyöllä, lisätä siihen hyvin istuva yksivärinen jakku ja naisellinen käsilaukku. Saattaisi jopa toimia. Juudit oli yhdistänyt mekon kanssa paksut sukkahousut ja punaiset lenkkarit. Lisäksi mekon päälle oli vedetty punainen tuulitakki, sellainen jossa on kuminauharesori vyötäröllä ja jollainen puetaan minusta lenkille -ei mekon kanssa eikä etenkään silloin kun ollaan menossa tärkeään tapaamiseen. Todennäköisesti selkäreppu myös matkassa mukana.
Täällä on moitittu Juudia liiallisesta miellyttämisestä. Tajusin juuri itse, että minä kyllä etenkin suhteen alussa pyrin kyllä miellyttämään miestä myös ulkoisesti: Laittaudun ja pukeudun naisellisesti. Toki pitää aina testata, että kelpaako myös meikitön villasukka-look, mutta kyllä mulle on aika sisäänrakennettua halu näyttää hyvältä kumppanin silmissä. Juuditin tapauksessa asuvalinnoilla ja naisellisemmalla tyylillä voisi olla iso vaikutus. Ennen kaikkea toki toivon, että hän löytää sen kumppanin, joka näkee hänen kauneutensa ja upeutensa. Oma arvioni siis kumpuaa omasta pinnallisuudesta ja estetiikan tarpeesta.
Juuditilla oli tyylikkäitä asuja koko kauden ajan. Tässä viimeisessä jaksossa oli valinnut päälleen ihan eri tyyliset vaatteet, ajattelin että ehkä tarkoituksella. Ei hänellä ollut siinä vaiheessa halua miellyttää yhtään ketään, ehkä kaikkein vähiten puolisoaan, joka oli jo päättänyt lähteä litomaan.
Juu ei silloin miellytetä vaan laitetaan kuuminta kamaa päälle ja näytetään, että katso mitä menetit 😉 No, itse kyllä laittaisin TV-ruutujen eteen ja asiantuntijatapaamiseen nätit vaatteet, en tuulipuvun kappaleita, oli sitä miellytettävää miestä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kolme miestä antoi rukkaset ja kaikilla on (omien sanojensa mukaan) jo uusi kierrossa. Mikä mättää.
Mättää varmaan, että miehiä on ilmeisesti liian vähän tulossa, että mukaan on houkuteltu sellaisiakin, joita ei näytä kauheasti kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme miestä antoi rukkaset ja kaikilla on (omien sanojensa mukaan) jo uusi kierrossa. Mikä mättää.
Ei mikään? Noinhan ihmissuhteet juuri toimivat. Jos yhden kanssa ei homma toimi, seuraavan kanssa voi toimia erinomaisesti.
Varmasti ohjelmaan osallistuminen on opettanut, mitä ominaisuuksia kumppanilta todella haluaa, ja kokemus parisuhteesta on motivoinut tavoittelemaan sellaista sopivamman ihmisen kanssa.
Ehkä he huomasivat haluavansa olla parisuhteessa, vaikka eka kerralla ei vielä osunut oikeaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään? Noinhan ihmissuhteet juuri toimivat. Jos yhden kanssa ei homma toimi, seuraavan kanssa voi toimia erinomaisesti.
Varmasti ohjelmaan osallistuminen on opettanut, mitä ominaisuuksia kumppanilta todella haluaa, ja kokemus parisuhteesta on motivoinut tavoittelemaan sellaista sopivamman ihmisen kanssa.
Ehkä he huomasivat haluavansa olla parisuhteessa, vaikka eka kerralla ei vielä osunut oikeaan
Tai heidän oli tarkoituskin käyttää ohjelmaa vain deittimainoksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt todella pinnallista analyysiä: Visuaalisina naisena huomioni kiinnittyi nimittäin Juuditin asuun viimeisenä päivänä. Vihreä trikoomekko, jossa isoja valkopinkkejä kukkia. Toimii ehkä jonkun nuoren muotibloggarin päällä, mutta taviksella aika tanttamainen valinta. Mekkoa voisi naisellistaa vaikka mustilla korkkareilla ja vyöllä, lisätä siihen hyvin istuva yksivärinen jakku ja naisellinen käsilaukku. Saattaisi jopa toimia. Juudit oli yhdistänyt mekon kanssa paksut sukkahousut ja punaiset lenkkarit. Lisäksi mekon päälle oli vedetty punainen tuulitakki, sellainen jossa on kuminauharesori vyötäröllä ja jollainen puetaan minusta lenkille -ei mekon kanssa eikä etenkään silloin kun ollaan menossa tärkeään tapaamiseen. Todennäköisesti selkäreppu myös matkassa mukana.
Täällä on moitittu Juudia liiallisesta miellyttämisestä. Tajusin juuri itse, että minä kyllä etenkin suhteen alussa pyrin kyllä miellyttämään miestä myös ulkoisesti: Laittaudun ja pukeudun naisellisesti. Toki pitää aina testata, että kelpaako myös meikitön villasukka-look, mutta kyllä mulle on aika sisäänrakennettua halu näyttää hyvältä kumppanin silmissä. Juuditin tapauksessa asuvalinnoilla ja naisellisemmalla tyylillä voisi olla iso vaikutus. Ennen kaikkea toki toivon, että hän löytää sen kumppanin, joka näkee hänen kauneutensa ja upeutensa. Oma arvioni siis kumpuaa omasta pinnallisuudesta ja estetiikan tarpeesta.
Juuditilla oli tyylikkäitä asuja koko kauden ajan. Tässä viimeisessä jaksossa oli valinnut päälleen ihan eri tyyliset vaatteet, ajattelin että ehkä tarkoituksella. Ei hänellä ollut siinä vaiheessa halua miellyttää yhtään ketään, ehkä kaikkein vähiten puolisoaan, joka oli jo päättänyt lähteä litomaan.
Juu ei silloin miellytetä vaan laitetaan kuuminta kamaa päälle ja näytetään, että katso mitä menetit 😉 No, itse kyllä laittaisin TV-ruutujen eteen ja asiantuntijatapaamiseen nätit vaatteet, en tuulipuvun kappaleita, oli sitä miellytettävää miestä tai ei.
Katsoin samaa. Todella tätimäiset vaatteet. Loppukuvissa oli jotkut raidalliset sukkahousut, mitä voisi ajatella 4-vuotiaalle, ei aikuiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko esimerkkiä tyylikkäästä asusta Juuditilla?
Ensi kerralla asiantuntijat voisivat kuunnella tarkemmalla korvalla myös ulkonäkötoivomuksia, mutta en usko jokaiselle naiselle löytyvän min.180cm, lihaksikasta, itsevarmaa ja korkeakoulutettua miestä. Eikä miehillekään n.25v, lapsetonta, hoikkaa, empaattista ja avoimesti seksuaalista naista.
Ei ole varmaan ihan helppoa löytää ukkoa joka ei ota lainkaan alkoholia eikä halua lapsia. Etenkin miehillä tuntuu olevan tarve laittaa erinomaiset geeninsä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä ulkonäöllä on paljonkin merkitystä. Ihan hypoteettinen tilanne: Jos Matin tai Tommin puolisona olisi ollut joku Sara Chafakin kaksoisolento, niin olen täysin varma, että miehet olisivat viimeiseen asti roikkuneet hänessä kiinni, vaikka neidin jutut ja tulevaisuuden haaveet olisivat olleet mitä tahansa. Kummasti myös ne villi seksi -jututkin olisivat löytäneet kohteensa. Se onkin sitten toinen asia, miten tämä hypoteettinen kaksoisolento olisi suhtautunut näihin miehiin.
Se on kuitenkin sanottava, että ulkoisilta ominaisuuksiltaan tuotanto oli löytänyt ihan hyvät mätsit. Muuten menikin sitten kaikki pieleen.
Aivan, tylsää taivastella muuta. Jos ei puolisoon ihastu, niin kaikki muu on toissijaista. Me ei voida tietää miten Mira tai Emma olisi käyttäytyneet, jos mies ei olisi ollut ollenkaan mieluisa. Molemmat naiset ihastuivat puolisoonsa jo häissä. Helppo sanoa, että he suhtautuvat tähän formaattiin oikein. Juudit luultavasti olisi ottanut avosylin vastaan kenet vain, mutta jos olisi ollut arvoristiriitoja tai muuta, niin tuskin Juuditkaan olisi jatkanut.
Myös Huudot ja Janne ihastui puolisonsa jo häissä. Sikäli pakko antaa tunnustusta valitsi joille, että mahkut oli.
Argh *Juudit (korjaus iski)
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Katin koulutus ja työ kerrottu jossain vai kuvitteletko vain?
Kati on kauppatieteiden maisteri ja muistaakseni jokin asiakkuuspäällikkö tai vastaava
Miksihän muuten Juuditia pidetään täällä.älykkönä eikä Katia, jolla kuitenkin arvostetumpi koulutus ja ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan hänen puolisonsa ei pukeutunut yhtään sen "paremmin". Yleisesti ottaen siis koko kauden aikana, en tarkoita vain päätösjaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Juudit vaikuttaa kivalta, mutta en kyllä pidä häntä seksuaalisesti puoleensavetävänä. Itseasiassa Kati on ainoa, joka säväyttää. No, mä olenkin miedosti bi-nainen, joka preferoi miehiä.
Eihän sillä ole mitään merkitystä, mitä mieltä sinä tai kukaan meistä on osallistujien puoleensavetävyydestä :D Ainoastaan sillä on/oli, miten se pariskunnan toinen osapuoli sen koki. Ja se taas on voinut johtua myös jostain aivan muustakin kuin ulkonäöstä.
Sitä tarkoitin aiemmin kun kirjoitin siitä, että vaikka ihminen näyttäisi petolinnun perseeltä, hän voi olla vaikka kuinka mahtava puoliso ja rakastettu ja haluttu oman puolisonsa taholta. Näitä asioita ei voi koskaan kukaan ulkopuolinen määritellä, ne ovat kahdenvälisiä asioita.
Joillekin viehtyminen vaatii sitä, että toisella täytyy olla oiotut hampaat, nypityt kulmat, värjätyt hiukset, sikspäkki, hoikka vartalo tms jne, joillekin taas ei. Itse kuulun jälkimmäisiin. Olen usein viehtynyt miehistä jotka eivät yleisen käsityksen mukaan välttämättä ole komeita, hyvännäköisiä tai seksikkäitä. Minun mielestäni he silti ovat olleet puoleensavetäviä. Siihen kun vaikuttaa niin moni muukin seikka kuin ulkonäön pikku yksityiskohdat. Nykyään tuntuu että takerrutaan pikkuseikkoihin. Jos vaikka nenä on vääränlainen, niin se on siinä. Vähissä on libido! Ja siinä voi samalla menettää aivan upean suhteen, joka voisi olla myös seksuaalisesti mitä mahtavin. Mutta minkäs sille sitten tekee, jos henkinen nirppanokkuus vaivaa. Sellainen on minusta PALJON rumempaa kuin vaikkapa purennasta johtuva "irvistävä" perusilme. Välillä vaikuttaa siltä, kuin ihmisten odotettaisiin olevan samasta sapluunasta veistettyjä jotta heitä voisi kutsua hyvännäköisiksi, viehättäväksi tai puoleensavetäviksi. Karmean tylsää ja muovista! Minusta on ihanaa, että ihmisiä on kaikenlaisia, ja he kaikki ovat omalla tavallaan viehättäviä.
Joskus ulkonäköä koskeva valikoivuus voi olla nirppanokkaisuutta ja pinnallista, mutta kun ihmiset ovat erilaisia myös siinä mielessä, miten tärkeä asia estetiikka on heidän elämässään. Joku voisi huonosti, jos koti ei ole siisti, kaunis ja harmoninen, jollekin toiselle nuo asiat ovat yhdentekeviä. Kumpikaan ei ole pinnallinen, vaan tarpeet ovat erilaiset.
Ulkonäköön liittyvät mieltymykset vovat olla myös jotenkin sisäänrakennettuja. Emme halua ihmisiä, jotka muistuttavat liiaksi sukulaisia, koska ... No, me tiedämme miksi. Minä en olisi koskaan oppinut sietämään yhden osallistujan tiettyä piirrettä kasvoissa, mutta en väitä, että se olisi joku absoluuttisesti ruma piirre. Minä en vaan oppisi sitä sietämään. Sitten taas jonkun toisen "ruma" piirre muuttui kauden lopussa kohden neutraaliksi. Molemmat ovat mielipiteitä, joille en voi itse mitään.
Toki tuollaiset taustaseikat voivat vaikuttaa voimakkaastikin, tiedän sen omastakin kokemuksesta.
Tarkoitan lähinnä sitä, että sillä mitä mieltä joku ulkopuolinen on, ei ole mitään merkitystä. Merkitystä on ainoastaan parin keskinäisillä kemioilla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri tämän illan jakson ennakkoon ja olen yhä enemmän kääntymässä sille kannalle, että tästä kaudesta tuskin syntyy yhtään kestävää paria, kun sekä Jannen & Katin, mutta myös Juuditin & Tommyn taival näyttää nyt hyvin kuoppaiselta, muuthan ovat jo luovuttaneet.
T. Mieskatsoja
Niinhän siinä sitten kävi, Maajusseissakin on parempi onnistumisprosentti.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Katin koulutus ja työ kerrottu jossain vai kuvitteletko vain?
Kati on kauppatieteiden maisteri ja muistaakseni jokin asiakkuuspäällikkö tai vastaava
Miksihän muuten Juuditia pidetään täällä.älykkönä eikä Katia, jolla kuitenkin arvostetumpi koulutus ja ammatti?
Onhan Juuditillakin yliopistokoulutus, jos on opo.
Eikä se kirjaviisaus ihmistä pelkästään viisaaksi tee. Sydämensivistys, yleissivistys ja toisen huomioon ottaminen oli Juuditin valttkortteja.
Katin sivistys ei oikein tullut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa. Todella tätimäiset vaatteet. Loppukuvissa oli jotkut raidalliset sukkahousut, mitä voisi ajatella 4-vuotiaalle, ei aikuiselle naiselle.
Siis tätimäiset vai lapselliset?
Tässäkin näki, että osaahan Janne puhua!