Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Palstalaiset olivat oikeassa Katin ja Jannen suhteen! Erohan niille lopulta tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei juuri keskustella Tommista ja Juuditista. Paperilla ehkä paras pari osoittautui täydeksi flopiksi, jolla ei näyttänyt olevan oikein missään vaiheessa mitään toivoa toisen osapuolen eli Tommin puolelta. Miksi näin? Ohjelmassa ei asiaa valotettu lainkaan, paitsi että Tommi ei vain innostunut Juuditista. Mutta miksi ei?
Ei pitänyt Juditia seksuaalisesti kiinnostavana, veikkaan. Ei siinä auta mikään määrä jäätelön syömistä lautapelien pelaamista puistossa, jos halu laittaa sukuelin toisen sisään puuttuu kokonaan.
Jäi vaikutelma että Tommi ei ehkä ole ihan täysin heteropäädyssä, ja tarvitsee miehekkäämmän naisen (tai sitten vaikka naisellisen miehen).
Mitä ihmettä? Sinulla ei hirveästi taida olla erilaisia miespuolisia ystäviä, jos nykärin harrastaminen ja pehmeä ääni tekevät miehestä silmissäsi "ei-heteron".
Kuka mitenkin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomattavasti vatsakkaampi kuin Matti, mutta en silti haluaisi harrastaa seksiä Miran kaltaisen naisen kanssa. Jos toinen ei herätä mitään seksuaalisia tunteita, seksuaalinen läheisyys hänen kanssaan on vain inhottavaa ja rikkovaa. Jokaisen pitää itse saada valita sellainen kumppani, joka miellyttää.
Tässä yks nainen ihmettelee monien siskojen ajatusta, että miehen vain pitäis rohkeasti ja reippaasti edes kokeilla naisen kans seksiä, vaikkei pätkääkään halua tätä. Koska se halu voi siitä syttyä. Että kaikki keinot olis pitänyt käyttää. Kun ei tiedä, jos ei edes kokeile.
Kuvottavaa eikä ole tätä päivää ollenkaan, ei kumminkaan päin.
Jäikö mulla biologiasta jotain väliin? Nainen voi harrastaa seksiä vaik ei huvittais, mut mies ei. Jos ei vehje toimi sen takiakia, ettei nainen ole haluttava niin miten ap. ajatteli, että homma hoidettais?
Molemmat voivat mutta kummankaan ei pidä. Seksi on paljon muuta kuin yhdyntä. Usko tai älä, niin monet miehet hoitelevat vaimonsa vaikka eivät itse jaksa tai tilapäisesti kykene yhdyntään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomattavasti vatsakkaampi kuin Matti, mutta en silti haluaisi harrastaa seksiä Miran kaltaisen naisen kanssa. Jos toinen ei herätä mitään seksuaalisia tunteita, seksuaalinen läheisyys hänen kanssaan on vain inhottavaa ja rikkovaa. Jokaisen pitää itse saada valita sellainen kumppani, joka miellyttää.
Tottakai jokaisella ihmisellä on oikeus valita itselleen sellainen kumppani kuin haluaa. Hyväksynet kuitenkin sen, että moni sinua ehkä ulkoisesti miellyttävä nainen ei kuitenkaan tunne vastavuoroisesti vetoa sinua kohtaan. Joillakin miehillä on erittäin vastenmielinen tapa reagoida aggressiivisesti ns. rukkasiin, vaikka ne kuinka kohteliaasti yrittäisi antaa.
Alle yksi prosentti naisista on kanssani yhteensopiva. Aika outoa, jos en olisi tottunut siihen, ettei molemminpuolista kiinnostusta ole. Silti ei ole koskan tarvinnut olla muutamaa kuukautta pidempään sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Eikös pitäis olla suvaitsevainen ja tyytyä siihen mitä annetaan. Olla iloinen siitä mitä on. Olla elämäänsä tyytyväinen. Hymyillä ja kiittää. Nyt moni murjoi elämää turpaan. Rumaa käytöstä.
Herran haltuun.
Vierailija kirjoitti:
No kun baarissa näkee miehiä joille kelpaa seksiin ihan kaikki naiset, alkoholistako se sitten johtuu?
Sori, mutta jos sinä et kelpaa miehelle seksiin, ja hän lähtee jonkun toisen matkaan, ei se tarkoita, että tuolle miehelle kelpaa kuka tahansa.
Vierailiìja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoana parina avioliittoaan Ensitreffit alttarilla -ohjelman jälkeen jatkaneet Janne ja Kati: Ero!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ainoana-parina-avioliittoaan-ensitr…
Viimeinen näytös , ha sana linja loppuun asti. Siis... hienoa, aivanihanaa, ja upeeta , hymyillen.
Ja erotaan vaikka oli niin upeeeeta. Todella käsittämätön Kati, todellinen tyhjänpuhuja , ilman mitään rehellistä sanottavaa. Hyvä Janne sulla oli sittenkin m....aa.
Ehkä käytös ei ollut aina hyvää, mutta kyllä hyvääkin varmasti mukaan mahtui. Haastattelu oli mielestäni onnistunut. Molemmat olivat tasapuolisesti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yks nainen ihmettelee monien siskojen ajatusta, että miehen vain pitäis rohkeasti ja reippaasti edes kokeilla naisen kans seksiä, vaikkei pätkääkään halua tätä. Koska se halu voi siitä syttyä. Että kaikki keinot olis pitänyt käyttää. Kun ei tiedä, jos ei edes kokeile.
Olen nainen ja täysin samaa mieltä. Kummankaan ei pidä eikä ole velvollisuutta kokeilla seksiä jos ei siltä tunnu.
Päinvastoin, nimen omaan silloin jos tietää ettei haluta niin ei missään nimessä.
Sehän vasta loukkaavaa on, itseään sekä sitä toista kohtaan.Joillakin tuntuu olevan sellainen ajatus, että mies ei voisi ollenkaan vahingoittua sellaisesta kokemuksesta, jossa harrastaa seksiä vaikka ei haluaisi. Tosiasiassa miehelle tuo voi olla rikkovaa aivan samoin kuin naiselle.
Oman seksielämäni ainoa todella negatiivinen kokemus oli, kun harrastin seksiä naisen kanssa, joka ei ollut ollenkaan fyysistä tyyppiäni. Siitä tuli todella ikävä olo, ja vielä vuosia myöhemminkin ajoittain harmittaa.
Millä lailla ei ollut fyysistä tyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä ohjelmaa vielä tehdään, niin pliiiiis testatkaa ne fyysiset vetovoima-jutut paremmin ja kunnioittakaa osallistujien ulkonäkötoiveita. Tässä ei ole yksikään pari onnistunut, jos puolisoon ei ole halunnut koskea alusta saakka!
Miten ajattelit testata vetovoiman/kemian etukäteen paperilla?
Oli vähän vaivaannuttavaa katsella Juuditia kun hän häissä ihasteli Tommin tanssia. Näytti kun saisi slaagin tai mikro-orgasmin. Ehkä molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että Katin ja Jannen nykytilanteesta ei ole annettu mitään tietoa. Tavallisesti viihdelehdet kertovat heti esim. Jos on tullut ero yms.
Luulen, että tänään julkaistaan yhteishaastattelu heistä.
Viimeinen erä spektaakkelista, jota Kati johtaa.
Loppuun asti käkättäen. Sitten repeää.
Taitaa sinulla revetä.
Kyllähän se seksuaalinen halu voi syttyä ajan kanssa. Itselläni on ollut kiihkeä suhde työkaveriin, jota en ensimmäiseen kahteen vuoteen pitänyt juuri minään. Tiivis työskentely yhdessä ilmeisesti kuitenkin laittoi alitajunnan töihin ja firman bileissä yksi asia johti toiseen. Vuoden pituinen kiihkeä työpaikkaromanssi meillä oli, vaikka minkäänlaista vetoa en alunperin ko. miestä kohtaan tuntenut. Ihmettelen myös näitä tiukkoja ulkonäkökriteerejä pitäviä ihmisiä, itse en osaisi kysyessä vastata, pidänkö tummista vai vaaleista ja pitkistä vai pätkistä, koska monenlaiset miehet ovat saaneet minut syttymään. Harvempi tosin ensisilmäyksellä, vaan yleensä hiljaa lämmitellen. Ja sitten onkin roihunnut!
Boom kirjoitti:
Oli vähän vaivaannuttavaa katsella Juuditia kun hän häissä ihasteli Tommin tanssia. Näytti kun saisi slaagin tai mikro-orgasmin. Ehkä molemmat?
Aito ja vilpitön reaktio Juuditilta.
Ihastuttavaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja täysin samaa mieltä. Kummankaan ei pidä eikä ole velvollisuutta kokeilla seksiä jos ei siltä tunnu.
Päinvastoin, nimen omaan silloin jos tietää ettei haluta niin ei missään nimessä.
Sehän vasta loukkaavaa on, itseään sekä sitä toista kohtaan.Joillakin tuntuu olevan sellainen ajatus, että mies ei voisi ollenkaan vahingoittua sellaisesta kokemuksesta, jossa harrastaa seksiä vaikka ei haluaisi. Tosiasiassa miehelle tuo voi olla rikkovaa aivan samoin kuin naiselle.
Oman seksielämäni ainoa todella negatiivinen kokemus oli, kun harrastin seksiä naisen kanssa, joka ei ollut ollenkaan fyysistä tyyppiäni. Siitä tuli todella ikävä olo, ja vielä vuosia myöhemminkin ajoittain harmittaa.
Sinähän se varsinainen herkkäpoika olet. Oliko nainen mahdollisesti joku Domina
vai liian löysät paikat hänellä vai mikä oli vikana?
Mitä tarkoitat fyysisellä tyypillä? Vai raiskasiko nainen sinut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se seksuaalinen halu voi syttyä ajan kanssa. Itselläni on ollut kiihkeä suhde työkaveriin, jota en ensimmäiseen kahteen vuoteen pitänyt juuri minään. Tiivis työskentely yhdessä ilmeisesti kuitenkin laittoi alitajunnan töihin ja firman bileissä yksi asia johti toiseen. Vuoden pituinen kiihkeä työpaikkaromanssi meillä oli, vaikka minkäänlaista vetoa en alunperin ko. miestä kohtaan tuntenut. Ihmettelen myös näitä tiukkoja ulkonäkökriteerejä pitäviä ihmisiä, itse en osaisi kysyessä vastata, pidänkö tummista vai vaaleista ja pitkistä vai pätkistä, koska monenlaiset miehet ovat saaneet minut syttymään. Harvempi tosin ensisilmäyksellä, vaan yleensä hiljaa lämmitellen. Ja sitten onkin roihunnut!
Näin voi käydä. Se on joskus vaan se 'klik'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kaaso kuvio oikeasti totta?
Kuvio on totta
Ohjelmassa kaasolla oli sormukset, eli olettaisin olevan naimisissa. Tokihan aviossa ollessaankin voi (sivu)suhteita viritellä mutta herättää epäilyksiä tämän juorun suhteen.
Toivon kaikkien osapuolten näkökulmasta, ettei juoru pidä paikkaansa. Jos pitää, niin eihän se mikään ainutkertainen kuvio olisi. Onhan näitä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se varsinainen herkkäpoika olet. Oliko nainen mahdollisesti joku Domina
vai liian löysät paikat hänellä vai mikä oli vikana?Mitä tarkoitat fyysisellä tyypillä? Vai raiskasiko nainen sinut?
Ihan vaan liian lihava omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007652012.html
”sosiaalisessa mediassa keskustelu sen sijaan ryöpsähti nopeasti niin luokattomaksi, että edes Koskentaustan ystävät eivät enää kestäneet seurata sitä. Itse Koskentausta päätti jo ennen ohjelman alkamista pysytellä poissa sosiaalisesta mediasta -Se on pohjaton suo, josta ei voi selvitä voittajana.”
Hyvä niin, turha itseään satuttaa enempää. Aina ihmiset löytää negatiivista sanottavaa, mutta lohdutuksena; mitä kovempaa keinu heilahtaa johonkin suuntaan, sitä voimakkaampana seuraa lopulta myös positiivinen vastavoima :) onnea uuden ihastuksen kanssa!
Kuten spekuttiin niin täällä Matin kaverit kävivät riehumassa.
Käyvät myös alapeukuttamassa 😂 tui tui aikuisvauvat
No mitä sitten! Samanlainen oikeus kai heilläkin on olla täällä kuin muillakin. Ja kyllä noita aikuisvauvoja näyttää olevan muissakin kirjoittajissa. Tui, tui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007652012.html
”sosiaalisessa mediassa keskustelu sen sijaan ryöpsähti nopeasti niin luokattomaksi, että edes Koskentaustan ystävät eivät enää kestäneet seurata sitä. Itse Koskentausta päätti jo ennen ohjelman alkamista pysytellä poissa sosiaalisesta mediasta -Se on pohjaton suo, josta ei voi selvitä voittajana.”
Hyvä niin, turha itseään satuttaa enempää. Aina ihmiset löytää negatiivista sanottavaa, mutta lohdutuksena; mitä kovempaa keinu heilahtaa johonkin suuntaan, sitä voimakkaampana seuraa lopulta myös positiivinen vastavoima :) onnea uuden ihastuksen kanssa!
Kuten spekuttiin niin täällä Matin kaverit kävivät riehumassa.
Käyvät myös alapeukuttamassa 😂 tui tui aikuisvauvat
No mitä sitten! Samanlainen oikeus kai heilläkin on olla täällä kuin muillakin. Ja kyllä noita aikuisvauvoja näyttää olevan muissakin kirjoittajissa. Tui, tui!
Olisko tää se Tiia?
Ehdotus:
Kaikkien Ensitreffit alttarilla -kausien eronneet ja sinkut voisivat kokoontua yhteiseen illanviettoon (koronan jälkeisenä aikana), vaihtaa yhteystiedot ja tutustua paremmin toisiinsa. Heitä kaikkia yhdistää kova halu löytää elämänkumppani. Ehkä kävisikin niin, että joistakin näistä sinkuista muodostuisikin pareja? Sellaisista, joita asiantuntijat eivät osanneet yhdistää toisiinsa, tai eivät voineen, koska hakivat ohjelmaan eri kausina.