Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista? Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Mira oli arvokas ja fiksu loppuun asti. Matin fistbumpit noloja...
Tämä matsi meni kyllä Miralle 100-0.
Miten noi asiantuntijat on ihan kujalla? Hymistelevät sanahelinää, kun jotkut on oikeasti hajalla. Varsinkin Kanalan tyhjät fraasit saa verenpaineen pilviin.
Tällä kaudella on sallittu aika hurjaa toisen kaltoinkohtelua, eikä ainakaan katsojille ole näytetty, että siihen oltaisiin puututtu.
Kai heilläkin joku vastuu on.
Tuskin kukaan on niin pöhkö, että enää hakee mukaan ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi on jotenkin tosi erikoinen. Onko se edes naisista kiinnostunut.
Tommista juttua Maikkarin sivulla. " Olen löytänyt syksyn aikana ihanan naisen." Vieläkö joku epäilee, ettei ole hetero?
Pic or it didn’t happen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin ja Tommin olisi pitänyt polvillaan kiittää luojaansa, että Miran ja Juuditin tasoiset naiset olisivat haluneet jatkaa heidän kanssaan.
Miksi ihmeessä? Nainen, jota ei tee mieli panna, ei kelpaa parisuhteeseen vaikka olisi kuinka mukava ja fiksu. Parisuhde on ensisijaisesti seksisuhde.
Älä masennu alapeukuista. Tällä palstalla on paljon aseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Ai Tommi ois nykyään ⁸varattu? No mulla on teoria tosta Tommista. Sillä oli joku nainen löytynyt juuri ennen kuin ohjelman kuvaukset alkoivat. Ei sitte pysty enää perumaan osallistumistaan. Roikkui mukana Juuditin takia, olihan morsian kiva ja älykästä seuraa, ei halunnut loukata tätä, mutta ei antanut mitään itsestään eikä osoittanut minkäänlaisia ihastumisen merkkejä tai antanut Juuditille toivoa. Kun kuvaukset loppuvati, palasi tämän ensimmäisen naisen luo, johon oli oikeasti ihastunut, ja aloitti suhteen.
Sama tuli mulla mieleen. Voi olla jopa joku uhkasakko asetettu ohjelman taholta, että jos peruu viime hetkellä, maksaa 100 000 turhasta psykologien työstä jne. Ehlei ollu tietä ulos, mut silti tosi törkeetä jos näin meni. Selittäis kyl yon kylmäkiskoisuuden.!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolot nuo fistpumpit. Matti on niin epäkypsä.
Niin, Matti pakenee kuin joku 5-vuotias poika omiin leikkeihinsä, ikään kuin ei olisi vielä edes teini-iässä, jolloin jo osataan arvostaa kumppania.
Sanoi kyllä (itsestään?) naulan kantaan "tietty henkisen tason puuttuminen"..
Voi Matti, olisit sitten vaikka sanonut suoraan mikä Mirassa "tökki" ennemmin kuin tuon "fistpumpin" sekin ois ollut tyylikkäämpää. Tosin tuo ele kertoi ettei juuri edes sietänyt Miraa silmissäsi. Olit vain tyytyväinen, että pääsit eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin hulluksi jos pitäisi kuunnella vähänkin kauemman tuota Katin JÄRKYTTÄVÄÄ ääntä🙉
Ja vieläkin puistattavanpaa alhaista käyttäytymistä, ihan meinaa haljeta omaan viisauteensa käkätyksensä lomassa.😂
Vierailija kirjoitti:
Toi Tuomaksen kommentti, että sitten mä en olisi mä jos en puhuisi niin suoraan.
Eli urpo saa olla koska on urpo? Toi ln tyoerin, lapsellisin ominaisuus ja näkemys mitä voi olla. Hei sori et satutin, se on vaan mun luonne! Hei sori et löin, se on vaan osa mua ja mun luonnetta! Sori siitä!
Itse en näe mitään vikaa Tuomaksessa, täydellinen mies. Ja jokainen tajuu että pönttö tarkottaa tyhmää, hellittelykielellä sanottuna, eikä lihavaa. Kuka siitä suuttuis? Ai nii, lapsellinen kikattelija .
Vierailija kirjoitti:
Voisin muuten lähteä ohjelmaan mukaan mutta olen ihan tavallisen näköinen nainen, voin vaan kuvitella miten ulkonäköni haukuttaisiin tällä palstalla. Asun vieläpä kimppakämpässä, en omassa asunnossa. Minulle kelpaisi tavallinen mies, mutta jotenkin tälle kaudelle sattui vieläpä kummallisen nihkeitä miehiä. Toisaalta jos vihdoin voisin löytää rakkauden tämän kymmenen vuotta kestäneen sinkkuuden jälkeen, niin olisihan se upeaa. Toisaalta sitten se että olisi koko kansan naureskeltavana ja haukuttavana, niin ei houkuttele...
Naistyöpaikalla olleena, siinä ei ole arkielämään kuin se ero, että normaalisti susta puhutaan pahaa vain suullisesti, tässä kirjallisesti. On aina parempi, ettei itse tiedä niistä mitään. Ja syy on, että aina on kateellisia ihmisiä, jotka ei tunne sua.
En olisi uskonut, paljonko ihan tavalliset muuten mukavat naiset ruotivat muiden ihmisten elämää kahvipöydässä. Kai se on ihmisluontoa sekin.
Joku on sinulle aina kateellinen, ja aina on joku joka puhuu sinusta pahaa selän takana. Siitä ei pidä välittää, eikä antaa sen estää tavoittelemassa unelmaansa.
Riittää, että olet kaunis sille yhdelle miehelle, joka näkee myös sinun sisäisen kauneutesi. Muilla ei ole mitään väliä.
Ja kimppakämpässä ei ole mitään outoa, ja se tilannehan muuttuu yhteen muutettaessa
Sinulla on paljon enemmän annettavaa ihmisenä kuin ulkonäköni, tai tämän hetkinen asuntosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin ja Tommin olisi pitänyt polvillaan kiittää luojaansa, että Miran ja Juuditin tasoiset naiset olisivat haluneet jatkaa heidän kanssaan.
Miksi ihmeessä? Nainen, jota ei tee mieli panna, ei kelpaa parisuhteeseen vaikka olisi kuinka mukava ja fiksu. Parisuhde on ensisijaisesti seksisuhde.
Vatsakkaalla setämiehellä ja sukupuolettomalla olmilla ei ole varaa miettiä, ketä tekee mieli panna.
Ihan jokainen ihminen saa itse valita, kenen kanssa haluaa harrastaa seksiä.
Jos sinulla on poikalapsia, toivottavasti opetat heille, että oikeus omiin rajoihin koskee myös heitä.
Ilmeisesti tämän yhden kirjoittajan mielestä tuon oikeuden menettää, jos on yli kolmikymmenvuotias tai on hyvin kalpea. Ei ihme, että lapset voivat Suomessa niin huonosti.
Kyllä oli lapsellista Matin käytös, pahaa teki katsoa. Välttelyä ja vaivaantuneita naurahduksia, mutta lopussa taisi vähän itkettää vai mitä se pyrkiminen oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsakkaalla setämiehellä ja sukupuolettomalla olmilla ei ole varaa miettiä, ketä tekee mieli panna.
Kaikilla saa olla mieltymyksensä. Mutta ei saa sitten valittaa, jos mieltymysten kaltaista kumppania ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Toi Tuomaksen kommentti, että sitten mä en olisi mä jos en puhuisi niin suoraan.
Eli urpo saa olla koska on urpo? Toi ln tyoerin, lapsellisin ominaisuus ja näkemys mitä voi olla. Hei sori et satutin, se on vaan mun luonne! Hei sori et löin, se on vaan osa mua ja mun luonnetta! Sori siitä!
Ai että kun hän saisi oikein nalkuttavan pirttihirmun, joka vaan toteaa, että jos en nalkuta, en ole minä.
Tai emännän, joka juoksee vieraissa ja toteaa, että jos en petä, en ole minä.
Ehkä karma kuittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on poikalapsia, toivottavasti opetat heille, että oikeus omiin rajoihin koskee myös heitä.
Kirottu se joka ei naista auta kiimassa
- vanha suomalainen sanonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi on jotenkin tosi erikoinen. Onko se edes naisista kiinnostunut.
Tommista juttua Maikkarin sivulla. " Olen löytänyt syksyn aikana ihanan naisen." Vieläkö joku epäilee, ettei ole hetero?
Tommi on markkinointimiehiä. Se on kirjoittanut post it - lapulle : "Kerro julkisuuteen, että sinulla on ihana nainen".
Ehkä jopa piirtänyt naisen kuvan toiselle lapulle.
Sellainen pieni aarrekartta.
Vierailija kirjoitti:
Juudittia käy niin sääliksi. Se yritti kaikin tavoin olla toiselle mieliksi. Toisesta näki alusta asti että ei ollut siitä kiinnostunut. Juuditin kaltaiset hyvät ihmiset jää aina muiden jalkoihin.
Ylimiellyttäminen ei johda mihinkään. En itse haluaisi kuulla ukolta jatkuvaa kiittelyä siitä että olen (olemassa). Toivottavasti kuitenkin saivat jotain evästä tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisin hulluksi jos pitäisi kuunnella vähänkin kauemman tuota Katin JÄRKYTTÄVÄÄ ääntä🙉
Ja vieläkin puistattavanpaa alhaista käyttäytymistä, ihan meinaa haljeta omaan viisauteensa käkätyksensä lomassa.😂
Kati puhuu paljon mutta sanoo vähän.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut jokaisen kauden ja voin sanoa, että en kyllä hakisi tähän ohjelmaan.
Muutamia hienoja tarinoita (Esa ja Viola, Tiina ja Samuel, Anniina ja Ville)
Mutta aivan liikaa suoranaisia virheitä ja vääriä osallistujia.
Lisäksi Johanna ja Markus, Sini ja Vesa...