Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
16001/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inspiroituiko joku oikeasti tuon päätösjakson perusteella hakemaan seuraavalle kaudelle? Tuntui tosi kornilta tuo jakson lopussa ollut hakumainos.

Vierailija
16002/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti tulee katumaan. Tommi ei naisia muista, varsinkaan jos tarralaput ovat tippuneet lattialle taustapaperin maalarinteippien liiman pettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16003/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia nuo miehet, kylmäkiskoisia ja lapsellisia. Tommi, Tuomas ja Matti siis. Miten on halunneet lähteä mukaan ja miten on valittu tarkan seulan käyneenä, eikö Suomesta tosiaan löydy aikuisia ja empaattisia miehiä ilman fistpumppeja ja "suoraa puhetta"? Tai noh olihan tuo Janne sellainen.... Kai.

Vierailija
16004/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan jo aika lopettaa tämä ohjelma? Sen verran huono onnistumisprosentti. Oliko noista asiantuntijoista mitään apua noille pareille? Ainakin ohjelmassa näkyvissä pätkissä asiantuntijoiden tapaamiset vaikuttivat ihan turhilta hymistelyiltä. Harmittaa parien puolesta!

Vierailija
16005/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin ja Tommin olisi pitänyt polvillaan kiittää luojaansa, että Miran ja Juuditin tasoiset naiset olisivat haluneet jatkaa heidän kanssaan.

Miksi ihmeessä? Nainen, jota ei tee mieli panna, ei kelpaa parisuhteeseen vaikka olisi kuinka mukava ja fiksu. Parisuhde on ensisijaisesti seksisuhde.

Vierailija
16006/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi on jotenkin tosi erikoinen. Onko se edes naisista kiinnostunut.

Tommista juttua Maikkarin sivulla. " Olen löytänyt syksyn aikana ihanan naisen." Vieläkö joku epäilee, ettei ole hetero?

Vierailija
16007/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisin hulluksi jos pitäisi kuunnella vähänkin kauemman tuota Katin JÄRKYTTÄVÄÄ ääntä🙉

Ja se kikatus jokaisen lauseen perään..

Vierailija
16008/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko jotkut oikeasti, että ihmisessä on parisuhdeainesta vain jos hän on hyvännäköinen/kaunis/komea/seksikäs? En voi ymmärtää.

Minä ainakin ajattelen näin.

Parisuhde ei ole minulle mikään välttämättömyys vaan jotakin, mikä tekee muutenkin mukavasta elämästä entistäkin nautittavaa. Ei minulle ole parisuhdeainesta sellainen ihminen, jota en pidä hyvännäköisenä tai seksikkäänä. Miksi ihmeessä alkaisin koskaan tapailla tuollaista ihmistä?

Missä kohtaa väitin että se olisi välttämättömyys?

Toivottavasti löydät ihmisen, jolla on hyvän ulkonäön lisäksi myös parisuhteessa tarvittavia taitoja, lämmin sydän, aitoa rakkautta sinua kohtaan ja tahtoa olla parisuhteessa (kanssasi).

Vierailija
16009/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten lähteä ohjelmaan mukaan mutta olen ihan tavallisen näköinen nainen, voin vaan kuvitella miten ulkonäköni haukuttaisiin tällä palstalla. Asun vieläpä kimppakämpässä, en omassa asunnossa. Minulle kelpaisi tavallinen mies, mutta jotenkin tälle kaudelle sattui vieläpä kummallisen nihkeitä miehiä. Toisaalta jos vihdoin voisin löytää rakkauden tämän kymmenen vuotta kestäneen sinkkuuden jälkeen, niin olisihan se upeaa. Toisaalta sitten se että olisi koko kansan naureskeltavana ja haukuttavana, niin ei houkuttele... 

Vierailija
16010/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan jo aika lopettaa tämä ohjelma? Sen verran huono onnistumisprosentti. Oliko noista asiantuntijoista mitään apua noille pareille? Ainakin ohjelmassa näkyvissä pätkissä asiantuntijoiden tapaamiset vaikuttivat ihan turhilta hymistelyiltä. Harmittaa parien puolesta!

Noita tapaamisia kuvataan ohjelmaa varten. Se todellinen tuki tapahtuu kahdenkeskisissä puheluissa, joihin osallistujilla on joka päivä mahdollisuus. On ihan selvää, että todellinen terapiatyö ei tapahdu kameroiden edessä.

Vierailija
16011/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia nuo miehet, kylmäkiskoisia ja lapsellisia. Tommi, Tuomas ja Matti siis. Miten on halunneet lähteä mukaan ja miten on valittu tarkan seulan käyneenä, eikö Suomesta tosiaan löydy aikuisia ja empaattisia miehiä ilman fistpumppeja ja "suoraa puhetta"? Tai noh olihan tuo Janne sellainen.... Kai.

Jos tuossa olivat porukan parhaimmat miesehdokkaat, niin kannattaa lopettaa koko ohjelma.

Vierailija
16012/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Tommi ois nykyään varattu? No mulla on teoria tosta Tommista. Sillä oli joku nainen löytynyt juuri ennen kuin ohjelman kuvaukset alkoivat. Ei sitte pysty enää perumaan osallistumistaan. Roikkui mukana Juuditin takia, olihan morsian kiva ja älykästä seuraa, ei halunnut loukata tätä, mutta ei antanut mitään itsestään eikä osoittanut minkäänlaisia ihastumisen merkkejä tai antanut Juuditille toivoa. Kun kuvaukset loppuvati, palasi tämän ensimmäisen naisen luo, johon oli oikeasti ihastunut, ja aloitti suhteen. 

Vierailija
16013/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli Juuditin puolesta, oli jo selvästi ihastunut Tommiin. Laura Närhen kaunis biisi "Mä annan sut pois" teki tilanteesta vielä herkemmän, se oli oma erobiisi aikoinaan.

Vierailija
16014/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommi on jotenkin tosi erikoinen. Onko se edes naisista kiinnostunut.

Tommista juttua Maikkarin sivulla. " Olen löytänyt syksyn aikana ihanan naisen." Vieläkö joku epäilee, ettei ole hetero?

Jep.

Vierailija
16015/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, mistä nämä miehet on kaivettu. Jos heitä pitää houkutella jostain napakymppiporukoista, mieluummin lopettaisi koko ohjelman. Kunnon naisten väheksy tää, huijausta ja hyväksikäyttöä naittaa heidät miehille, joilla ei ollut aikomustakaan olla tosissaan. Pitäisi ymmärtää, että tämä ei ole Tinder, ja tähän sitoudutaan yrittämään määräajaksi. Ei tämmöisiä heppuja, joilla hanskat tippuu jo alttarilla.

Vierailija
16016/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tuomaksen kommentti, että sitten mä en olisi mä jos en puhuisi niin suoraan.

Eli urpo saa olla koska on urpo? Toi ln tyoerin, lapsellisin ominaisuus ja näkemys mitä voi olla. Hei sori et satutin, se on vaan mun luonne! Hei sori et löin, se on vaan osa mua ja mun luonnetta! Sori siitä!

Vierailija
16017/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko jotkut oikeasti, että ihmisessä on parisuhdeainesta vain jos hän on hyvännäköinen/kaunis/komea/seksikäs? En voi ymmärtää.

Minä ainakin ajattelen näin.

Parisuhde ei ole minulle mikään välttämättömyys vaan jotakin, mikä tekee muutenkin mukavasta elämästä entistäkin nautittavaa. Ei minulle ole parisuhdeainesta sellainen ihminen, jota en pidä hyvännäköisenä tai seksikkäänä. Miksi ihmeessä alkaisin koskaan tapailla tuollaista ihmistä?

Missä kohtaa väitin että se olisi välttämättömyys?

Toivottavasti löydät ihmisen, jolla on hyvän ulkonäön lisäksi myös parisuhteessa tarvittavia taitoja, lämmin sydän, aitoa rakkautta sinua kohtaan ja tahtoa olla parisuhteessa (kanssasi).

Et väittänyt, että parisuhde olisi välttämättömyys. Minä totesin, että se ei ole. Kun voin aivan hyvin olla ilmankin suhdetta, ihmettelen toden teolla, miksi ihmeessä pyrkisin suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota en pidä kauniina tai seksikkäänä. Tuo kun ei ole mitenkään ristiriidassa noiden muiden mainitsemiesi ominaisuuksien kanssa.

Jos oma kumppanisi saisi tietää, ettet pidä häntä hyvännäköisenä tai seksikkäänä, miten uskoisit hänen reagoivan?

Vierailija
16018/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Tuomaksen kommentti, että sitten mä en olisi mä jos en puhuisi niin suoraan.

Eli urpo saa olla koska on urpo? Toi ln tyoerin, lapsellisin ominaisuus ja näkemys mitä voi olla. Hei sori et satutin, se on vaan mun luonne! Hei sori et löin, se on vaan osa mua ja mun luonnetta! Sori siitä!

On typerin*

Vierailija
16019/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomaksella on aivan oikea asenne. Ole mitä olet, ja kanssasi yhteensopivat ihmiset löytävät sinut helpommin.

Vierailija
16020/18026 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommin vaaleanpunaiseksi värjätyt hiukset oli varsinainen turn off kaiken muun tympeilyn lisäksi.

Noh, Tommi jäi kämpilleen kiinnittelemään post it -lappuja seinälle.

Kirjoitteleekohan se itselleen aforismeja, päivittäisen mietelauseen, jolla muotoilee askeettista elämäntapaansa olmina?

Ketju on lukittu.