Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki luulee imetyksen onnistumisen riippuvan tissien koosta?!?!

Vierailija
14.07.2006 |

Ärsyttää, sama juttu jo esikoisen kohdalla. Mm miehen siskot (ovat n 40-vuotiaita) ovat olleet molemmilla kerroilla tosi hämmästyneitä ja katse on siirtynyt rintoihini, kun on tullut esille että imetän. Lähes kaikki ovat sanoneet " ai sulla vai riittää sit maitoa?" . Erityinen pällistyksen aihe on nyt se, että imetyksen lisäksi vielä luovutan maitoa. Ok, minulla on pienenpienet rusinatissit normaalisti (AA/A-kuppi), mutta ei kai se maidontulo ole ikinä suhteessa tissien kokoon ollut???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: AV-palstan vakioasiantuntija

Vierailija
2/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päälle 40 ja tiedän varmasti, ettei rintojen koko vaikuta imetyksen onnistumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen neljä lasta imettänyt jokaisen noin puolivuotiaaksi. Niin naapurin noin 60-vuotias täti oli ihmeissään kun kuuli että olen imettänyt jokaisen lapseni ja huusi vielä kovaan ääneen et miten noin pienillä rinnoilla on voinut imettää! mä jäin kyllä vähän sanattomaksi... ehkä ihmisellä on mielikuva et mitä isommat rinnat niin paremmin tulee maitoa...

Vierailija
4/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri tuli kauempaa katsomaan meidän uusinta perheenjäsentä. Kun kuuli että neiti on vielä rinuliruokinnassa niin hämmästeli että " mistä tisseistä sä sitä ruokit?" Mulla ei tosiaan ole mitään sinisuonisia jättitissejä vaan ihan vaan pienet b-kupit ja hyvin irtoaa maitoa jo 5:ttä kuukautta.

Vierailija
5/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. A kuppi taaperoimettäjä, kaikille neljälle lapselle

Vierailija
6/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni C-kuppi, mutta erityisesti miehen sukulaiset ihmettelevät aina, että " ai, sinulla riittää maitoa" . Ilmeisesti olisi pitänyt imetys lopettaa heti parin viikon päästä synnytyksestä - nyt poikani 10kk ja aion imettää vielä pari kuukautta. Saavatpahan vanhan kansan ihmiset ihmetellä miten niin kauan voi tulla maitoa ja onkohan se edes lapselle kelvollista enää.

Vierailija
7/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat ja olen imettänyt kaikkia yli vuoden vanhaksi. Maitorauhaset toimivat ihan hyvin myös isoissa rinnoissa.

Vierailija
8/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kahdeksan kuukauden kohdalla puhelimessa kuuli, et ipana syö vain 3 kiinteää ateriaa päivässä, niin tohotti jo, että tuntuuko, et lapsen kasvu olis pysähtyny..Siis pitäis olla alan asiantuntija oikein, mutta niin vanhakantaiset käsitykset! Ja lapsen paino oli noussut ihan hyvin..

Vierailija
9/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain viimeksi eilen kuulla, että kyllä noista rinnoista riittää maitoa. No riittää joo, mutta ei tosiaan riipu rintojen koosta.

Mieluummin ottaisinkin ne rusinatissit kuin nämä valtavat pommit, jotka näyttävät tällä hetkellä (kuopus 10 vrk) siltä, kuin joku olisi mennyt ottamaan epäpätevälle plastiikkakirurgille ahneuksissaan 5 dl liian isot silikonit... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän