Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää ok viesti?

Vierailija
15.07.2013 |

Heip. Mä olen väsyny haukkumiseen, hedonismiin ja viesteihin. Lapsen saa parittomina vklpuina klo 16.30 ja itse olen kotona su samaan aikaan. Joko ilmaannut tai sit et. En aio enää vastailla viesteihin enkä sumplia mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittomina viikonloppuina pe vai la?

Vierailija
2/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää teillä sopimuksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt sinne lastenvalvojalle ja lopettakaa se molemminpuolinen viestien lähettely ja anteeksipyytely ja anteeksipyytelyn odottelun kierre, kekarat.

Vierailija
4/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko lyhentää seuraavasti, olisi neutraalimpi: 

Heip. Lapsen saa parittomina vklpuina klo 16.30 ja itse olen kotona su samaan aikaan. Joko ilmaannut tai sit et. En aio enää vastailla viesteihin enkä sumplia mitään.

Vierailija
5/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suullinen sopimus, mutta välit ovat todella tulehtuneet ja viimeaikoina oon saanu kuulla aikamoista haukkumista.

Joo, lyhennän, neutraali parempi. Mitäs minä turhia vittuilemaan, eipä se asia sillä edisty. Tekis vaan mieli vittuilla.

ap

Vierailija
6/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis vielä mieli lisätä joku uhkaus, että jos luistaa velvollisuuksistaan, niin voi odotella, että minä joku sunnuntai ilmoitan, että oon reissussa ja hän voi pitää lasta vaikka koko viikon. :(

No joo, en laita, mutta mua vituttaa ihan hirveesti ku tiiän jo etukäteen, että eksä tekee mitä lystää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä