Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet tuttavan kanssa kaupoilla ja hän haluaa mennä kalliiseen merkkiliikkeeseen. Mitä ajattelet?

Vierailija
03.08.2020 |

Tyyliin Vuitton. Käytkö niissä itse?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Kyllähän sinne voi mennä katselemaan.

Vierailija
2/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin itse siksi aikaa johonkin kiinnostavampaan kauppaan, ja tavattaisiin sen jälkeen kahvilassa.

Vierailija
4/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavallisesti käy, siksi olisikin mielenkiintoista mennä mukaan.

Vierailija
5/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielenkiinnosta mukaan, mutta itse en ostaisi mitään. Ostan kyllä laadukkaita tuotteita, mutta muutamissa satasissa menee se raja.

Vierailija
6/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelen? No ihan samaa, kun silloin, jos hän ehdottaa Lindexiä tai Tigeria. Sopii mainiosti. Ehkä Vuitton ei oo mun juttu, mutta muutama muu merkki on. Oon vaan niin pihi, etten juuri koskaan raaski maksaa niitä hintoja, mutta kyllä ihan mielelläni hypistelen. 

En mä yleensäkään muiden ostostottumuksia sen kummemmin tuumaile, enkä varsinkaan arvostele.

Vierailija
7/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että haluaisin mennä mukaan. Tuntisin olevani aivan väärässä paikassa. En kyllä liioin osaisi kuvitella yhdenkään lähimmistä ystävistäni haluavan sellaiseen kauppaan.

Vierailija
8/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja joisin tarjottua shampanjaa

Palvelijat näyttelisivät hienoja laukkoja.

Lopuksi sanoisin: kiitos hyvästä palvelusta

hymyilisin ja kävelisin ulos

Vierailija
9/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan ihan innoissani, sillä e ole koskaan käynyt näissä kalliimmissa putiikeissa. Oliso kiva nähdä ovatko liikkeet niim hienoja ja mitä kaikkea siellä myydään.

Vierailija
10/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mukaan, vaikka ei minun kauppani olekaan enkä mitään sieltä ostaisi.

Vierailija
11/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastat onko se varastanut sun pankkikortin vai miten aikoo saada sut maksaan .

Vierailija
12/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miettisin kivaa kahvilaa jossa voidaan jutella rauhassa. Menisin mukaan ja hyvällä tuurilla löytäisin itsellenikin jotain.

Vierailija
13/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Pyrin olemaan minimalisti. Krääsä on krääsää. Kalliskin.

Vierailija
14/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä oikein pitäisi ajatella? Kai se on ihan normaalia käydä ostoksilla ollessaan kaupoissa. Ja typerää lähteä kahville, jos ollaan yhdessä ostoksilla. Kai sitä nyt voi seuraksi mennä, sehän yhdessä shoppailun tarkoitus on.

Vierailija
15/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin seuraksi. Itse en luultavasti ostaisi mitään, mutta jos tuttava ostaisi niin oletan ettei hän hetken päästä vippaa kahvirahaa.

Vierailija
16/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn usein. Ystävän kanssa hauskempi käydä. Voidaan unelmoida oikein täysillä. Koskaan ei olla ostettu mitään. Henkilökunta ollut aina ystävällistä. Niistä on varmaan hauskaa, että suht hiljaisessa liikkeessä joku pistäytyy.

Vierailija
17/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse raahasin ystäväni mukaan Burberryn myymälään jossain ulkomaisessa outletissa. Oli ihana teeskennellä asiakasta ja sovituttaa törkykalliita takkeja joita en olisi ikinä ostanut. Ja kun takit olivat niin kalliita, niitä oli helppo arvostella snobityyliin 'tässä on aika isot napit, onko mitään selkeälinjaisempaa mallia?' myyjätyttö kipitti uutta sovitettavaa ja turvakorsto seisoi puvussaan sovituskoppien lähellä. Oli kyllä kivaa.

Vierailija
18/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella? Itse en juuri käy Suomessa, kun ei täällä oikein ole muuta kuin Vuitton josta merkistä en pidä. Mutta matkoilla ollessani käyn Hermèsillä, Ferragamolla, Diorilla. Matkabudjetti sen mukaan että jotain voi ostaakin. En matkusta välttämättä edes joka vuosi, enkä juuri ostele kotimaassa ketjuliikkeistä, niin tavallisemmillakin tuloilla on varaa.

Vierailija
19/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn usein. Ystävän kanssa hauskempi käydä. Voidaan unelmoida oikein täysillä. Koskaan ei olla ostettu mitään. Henkilökunta ollut aina ystävällistä. Niistä on varmaan hauskaa, että suht hiljaisessa liikkeessä joku pistäytyy.

Unelmointiin? Tätä en kyllä ymmärrä, että mennään käyttämään aikaa johonkin kaupassa pyörimiseen ja vielä sellaiseen liikkeisiin mihin ei ole varaa. Ymmärrän vielä jos joku menee ostamaan jotain, mutta ajan hukkana haahuilemaan -en ymmärrä.

Vierailija
20/32 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että liikun nyt vähän paremmilla tuloilla olevan ihmisen seurassa.

Minulle olisi ok mennä hänen haluamiinsa liikkeisiin, jos hän kävisi myös minun toivomissani arvostelematta.

Sitten ruokapaikat ym. täytyisi tottakai sovittaa enemmän minun varojeni mukaan. Ei ökypaikkoja kiitos, joku perus amarillo tai rosso käy hyvin lounaspaikaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan