Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 18 harrastun seksiä 48vkanssa

Vierailija
14.07.2013 |

Ette uskokkaan mikä kokemus! Kyllä on totta että vanhemmat miehet ne osaa tyydyttää ja aatella muutakin ku itteään!! Ootteko samaa mieltä onko muilla kokemusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hyvin korkealle arvostettu ja esikuvana pidetty, nyt jo manan majoille mennyt, julkisuuden henkilö oli vaimoaan 45 vuotta vanhempi. Ja seksin harrastus aloitettiin vaimon kannalta varhaisessa iässä.

Vierailija
2/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloittelin pitkän, 11 vuotisen suhteen, yksein pikkujoulujen lopuksi. Suhde jatkui keväälläkin, ja hän ehdotti kiinteämpää suhdetta. Syykin kerrottiin, silloin pikkujouluna hän oli olluut 19v tyttö pieksämäen maalaiskunnasta, ja mä oli ollut 58. Ja valinna syy oli selvä, koekäyttöjen jälkeen hän havaitsi että minulla oli suurin.

Kuulin myöhemmin, että siellä Pieksämäellä neiti ja siskonsa tunnettin, sisko sai lapsenki 16 v. Että oli molemmat sisarukset jakorasioitten maineessa.

Sulla on vielä vuosi käydä läpi 10 miestä ja sehän onnistuuu helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Se mikä täs onkin niin aikasempaa seksi kokemusta vain 2kanssa ja enää en muuta haluakkaan ku tätä 48v miestä muutenki kaikki synkkaa niin hyvin yhteen. Mutta minkä maineen saisinkaa jos suhteeseen alkaisi niin että kaikki tietävät.

Vierailija
4/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen 19v ja olen harrastanut seksiä 55v kanssa ! Oli ihanaaaaaa... Pitää ottaa tässä pian uusiksi;)

Vierailija
5/8 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen 19v ja olen harrastanut seksiä 55v kanssa ! Oli ihanaaaaaa... Pitää ottaa tässä pian uusiksi;)

Vierailija
6/8 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekki olen 20 ja harrastanu seksiä 55 vuotiaan kanssa ja pakko sanoa että mahtava kokemus!

Vierailija
7/8 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 7 vuotias ja olen harrastanut seksiä kitaran kanssa. Huono puoli vaan että kyrpä meni katki ja piti sitten sellanen patentti tehä siihen.

Vierailija
8/8 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maineen? No et välttämättä. On sitä ennenkin nuoret tytöt rakastuneet vanhempaan mieheen. Jos se on teille ok, niin ei sillä ole väliä, mitä muut sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme