Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piia Pajunen, joko synnyttää?

Kiinnostunut86
02.08.2020 |

Seuraako kukaan muu? Laskettuaika mennyt jo ja nyt some hiljaisuus. Toivottavasti kaikki hyvin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehiljaisuutta olen minäkin seurannut. Toivon niin että kaikki on hyvin <3

Vierailija
2/11 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin somehiljaisuuden. Luulen että synnyttämässä, puhui aiemmin, että nyt viikonvaihteessa käynnistetään jos ei suosiolla synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kukaan nähnyt?

Vierailija
4/11 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Piia Pajunen?

Vierailija
5/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päivitellyt vähän väliä Instagramia katsoakseni, onko julkaissut mitään. Toivottavasti kaikki on hyvin, ja on synnyttämässä tai haluaa vain rauhassa nauttia vauvaonnesta ja ilmoittaa syntymästä vasta myöhemmin. Vaikka on periaatteessa täysin tuntematon ihminen minulle, niin jostain syystä tämä hiljaisuus huolestuttaa.

Vierailija
6/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin täysin tuntematon ihminen, mutta sama huoli herännyt. Toivotaan, että kyse siitä että haluaa vain rauhassa nauttia onnestaan.

Jakaa, kun on aika. Jäämme odottamaan.

Vierailija
7/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hän on kuitenkin ammattimainen kirjoittaja, jonka teemat pyörii treenien ja terveellisen elämän ympärillä. Voikin olla että synnytys ja vauva on herättäneet tunteita, joita ei tahdo jakaa. Tai sitten käynnistys on mennyt todella pitkän kautta..

Vierailija
8/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Niin, hän on kuitenkin ammattimainen kirjoittaja, jonka teemat pyörii treenien ja terveellisen elämän ympärillä. Voikin olla että synnytys ja vauva on herättäneet tunteita, joita ei tahdo jakaa. Tai sitten käynnistys on mennyt todella pitkän kautta..

On toki mahdollista tämäkin. Itsellä vaan jotenkin heräsi heti huoli, kun kuitenkin loppuraskaudestakin päivitteli somea lähes päivittäin ja kertoi, että synnytystäkin aletaan käynnistellä viikonloppuna, jos ei mitään kuulu. Nyt ei ole yli viikkoon päivitellyt mitään. Ja siis todella outoa, että tämä koskettaa mua näin, kun kuitenkin kyseessä ihminen, jota olen vain somessa seurannut.

Vierailija
9/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän raskaus on kestänyt ikuisuuden

Vierailija
10/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on päivittänyt, että tyttö syntynyt. :)

Vierailija
11/11 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää Piia on koko ajan happihyppelyllä eli kävelemässä ulkona mutta koiria ei ole koskaan mukana? Joo, käyttävät varmasti pissatuslenkeillä mutta taitaa siinä olla koirien liikuntaa. Jokseenkin naurettavaa, että tää tyyppi paasaa liikunnasta, mutta koirien hyvinvointiin se ei vissiin liity? Vähän sama kuin Ilona Siekkinenkin paasaa hyvinvoinnista mutta hänellä on kaksi saakelin lihavaa mopsia??