Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde nuorempaan mieheen, kannattaako?

Vierailija
02.08.2020 |

Sellainen 10 vuotta nuorempi mies on ollut pidempään jo tyrkyllä. Itse olen ollut vähän vastahakoinen, mutta toisaalta tunnen vetoa häneen: hän on söpö ja seksikäs. Tiedostan, että on vielä monissa asioissa melko kypsymätön, ja minun pitäisi ”opastaa” häntä varmasti.

Kannattaako tällaiseen lähteä? Oman ikäiset ja vanhemmat vapaat miehet ovat katkeria tai jotenkin jo elämä pilannut. Hyvät ovat varattuja. Nuori mies on epäkypsä, mutta toisaalta voisi kasvaa upeaksi mieheksi.

Mitäs sanotte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lähteä myöhemmin nuoremman matkaan. Sitten, kun sinä olet hänet ”kasvattanut”. Mutta toisaalta, voi viihtyä myös sinun kanssa. Rakkaus on riski

Vierailija
2/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä aloitus. Jos se on aikuinen mies, ei sun sitä tarvitse 'kasvattaa' eikä 'opastaa'. Jos se on jotenkin epäkypsä, älä mene sotkemaan sen sen elämää. 

Minä menin naimisiin 32-vuotiaana kaksikymppisen miehen kanssa, eikä sitä ole koskaan voinut sanoa epäkypsäksi. Ihan normaali aikuinen mies. En olisi edes aloittanut suhdetta minkään kehityksessä jälkeenjääneen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne yleensä nuorempien perään lähtevät ennen pitkää. Nyt kolmekymppisenä kelpaat vielä.

Vierailija
4/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA MENNÄ VAAN!!

Onhan näitä vanhempi mies /nuori tyttö -kuvioitakin olemassa ja ovat onnellisia.

Mitä se muille kuuluu kenen kanssa liikkuu, kunhan on vapaaehtoista, täysivaltaista ja yksimielistä kummaltakin.

Vierailija
5/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä aloitus. Jos se on aikuinen mies, ei sun sitä tarvitse 'kasvattaa' eikä 'opastaa'. Jos se on jotenkin epäkypsä, älä mene sotkemaan sen sen elämää. 

Minä menin naimisiin 32-vuotiaana kaksikymppisen miehen kanssa, eikä sitä ole koskaan voinut sanoa epäkypsäksi. Ihan normaali aikuinen mies. En olisi edes aloittanut suhdetta minkään kehityksessä jälkeenjääneen kanssa.

No mun mielestä ei ollenkaan ällöttävä aloitus. Ihmiset nyt yleisestikin ovat keskeneräisiä. Minusta on hienoa, että voimme toisiamme tukea. Sitä se avioliitto parhaimmillaan on,

Vierailija
6/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän 18 vai 28 vai 38, merkkaa sekin.

Vierailija
7/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne yleensä nuorempien perään lähtevät ennen pitkää. Nyt kolmekymppisenä kelpaat vielä.

No jaa. Ei kyllä aina. Mutta jos tuolle linjalle lähdetään: kannattaako ottaa vanhempanakaan miestä? Hänhän kuolee pian. Ja kyllähän elämässä kaikkea voi sattua.

Vierailija
8/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 on lähimpänä

Vierailija
9/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oletin että ikä alkaa kakkosella, outoa jos sen vanhempaa miestä enää kovin kypsymättömänä tai "opetettavana" pitää.

Vierailija
10/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän