Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko räksyttää julkisessa liikenteessä maskittomille?

Vierailija
02.08.2020 |

Miten suhtaudut henkilöön, joka ei noudata suositusta käyttää maskia julkisissa paikoissa, esim. bussissa tai junassa?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku aikoo mulle jotenkin ”räksyttää”, saa myös varautua ottamaan täyslaidallisen takaisin. Minä en nimittäin jää sanattomaksi jos joku jolla ei ole minkäänlaista sananvaltaa yrittää määräillä minua. Niin kauan kun kyseessä on suositus eikä pakko, voitte jättää itse tulematta julkisille paikoille jos toisten maskittomuus pelottaa. Sitten jos oikeasti tulee maskipakko, ja maskeja jaetaan ilmaiseksi voidaan olettaa että kaikki niitä myös käyttävät, ja silloin saa jo ainoankin jos joku ei käytä maskia. Siihen asti voitte pitää huolen omista asioistanne.

Vierailija
82/82 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten hoidatte maskiasianne? Kertakäyttöiset ovat aivan liian kalliita ja kangasmaskeja en ole vielä nähnyt ja miitäkin tarvitsee kuulemma monta kappaletta päivässä. Mikä tämä määrä on? Milloin vaihdatte? Miten desinfiointi tapahtuu? Miten maski poistetaan turvallisesti? Miten lasien huurustuminen estetään?

Mm. Finlayson myy kangasmaskeja, pyörähdin liikkeessä tänään ja siellä niitä oli kassan vieressä. Muumi-kuvioiset olivat ihan somia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla