Tindernaisen ruokaraivo Thaimaalaisessa; riisiä ei oltu pesty joten jätti syömättä ja tilasi lasten listalta nakit ja ranskalaiset!
Itse tämä nainen ehdotti tuota paikkaa, useasti thaimaaseen matkustaneena ihastelin että häntäkin kiinnostaa thait. Kun saimme riisiä alkoi nainen väitellä tarjoilijan kanssa riisistä, selvästi oli tietoa riiseistä ja riisin valmistuksesta mutta tilanne oli hieman kiusallinen, kokki pyydettiin paikalle ja kokki kyllä saikin näistä kahdesta enemmän tukea naapuripyödistä.
Seuralainen kieltäytyi sitten syömästi mutta sain suostuteltua hänet ottamaan ranskalaiset ja nakit, ranskalaisissa oli kyllä aivan liikaa suolaa mutta sen saimme soviteltua tarjoilijan kanssa.
Omasta mielestäni myös tahmainen ja pesemätön riisi on huonoa eikä sellaista pitäisi ravintolassa tarjota ja kivasti näki että daamissa luonnetta eikä suostu ylikäveltäväksi
Kommentit (8)
Suurella todennäköisyydellä thaimaalaisen ravintolan kokki Thaimaassa puhuu sen verran vähän englantia, että ei osaisi keskustella porvoolaisen kanssa riisin pesemisestä englanniksi.
Jos välittää yhtään hygieniasta, niin kannattaa unohtaa ravintolat.
Vierailija kirjoitti:
Suurella todennäköisyydellä thaimaalaisen ravintolan kokki Thaimaassa puhuu sen verran vähän englantia, että ei osaisi keskustella porvoolaisen kanssa riisin pesemisestä englanniksi.
Porvoossa keskustellaan thaiksi, kun se kerta kiinnostaa niin paljon. :)
Kai jauhenliha oli kuitenkin pestyä? Matkustan itse aina thaimaaseen ylellisesti economyssä.
Oliko ne nakit ja ranskikset kuitenkin pesty.
Olisin heittänyt riisit kokin päälle ja laittanut vasemman koukun sen leukaan.
Ite kans käyn usein thaimaaseen, joten riisi on mulle tuttua huttua.