Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on sellaisia Naisia kuin Eränkävijät -ohjelmassa

Vierailija
02.08.2020 |

Missähän tällaisia on. Kauniita, reippaita ja iloisia. Nauttivat yksinkertaisista asioista kuten luonnosta ja elämästä. Haluaisin tuollaisen. Vinkkejä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina tuollainen peruspositiivinen ihminen jolla toisaalta jalat maassa ja tässä hetkessä mutta toisaalta tavoittelen aina kaikkea uutta koettavaa ja sen eteen olen valmis uhraamaan aikaa ja rahaakin.

Jossain vaiheessa koitin heilastella sellaisen miehen kanssa joka repi alas kaikki haaveeni, esim. paljun hankkimisesta sanoi että menee liikaa vettä jne. Se suhteentynkä jäi kun eihän tuollaisen kanssa olisi mitään yhteistä loppupeleissä ollut.

Niinpä sitten yksin kierrän hankkimassa erilaisia luontoelämyksiä. 

Voi hyvänen aika!  Jos olisin ollut ihastunut sinuun niin hommaisin sen paljun heti maanataina.  En todellakaan alkaisi laskea veden määrää.... 

Siinä ilta menisi kivasti paljua lämmittäessä, saunoessa ja sitten yhdessä tähtitaivasta katselemassa,  Ehkä vielä pullo kuohuviiniä.  

Juuri tuollaista tähtitaivaan alla kylpemässä -mielikuvaa yritin hänelle markkinoida mutta ei ei kun liian kallista vedentuhlausta...

Vierailija
22/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi nainen. Miehen kanssa viikko kerrallaan Lapin kairassa , ei ollut kännyköitä eikä erikoismuotoiltuja vaelluskenkiä silloin. Mahtavaa oli patikoida ja kalastella ja ihailla Lapin luontoa , koskestakin mentiin kerran alas kun oltiin viikko vetten päällä. suosittelen kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttää se iloinen jutustelu, varmaan sauna oluineen tiedossa.

Vierailija
24/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi luonnonläheisen miehen ennemminkin. Mun kohdalle osuu vain niitä, jotka haluavat istua naama kiinni näytössä. Yksi kyllä selitti pitävänsä luonnosta ja liikunnasta, mutta ikinä ei lähtenyt edes rauhalliselle lyhyelle metsälenkille mukaan, koska liian kuuma, liian kylmä, liian märkää, liian tuulista, liikaa ötököitä, liian kirkasta, liian pimeää, liian sitä liian tätä ja liian tuota. Pelasi se tietokoneella jotain metsästyspeliä :D

Vierailija
25/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tien päällä oman metsänpeikon kanssa. Kuusamossa yö, puolimatkassa vasta 🙂

Vierailija
26/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän tämmöinen 30 -vuotias "eräsinkku". Olen intohimoinen kalastaja ja tänään päättynyt kesäloma onkin mennyt lähinnä kalastellessa. Nyt töiden takia olen palannut saarimökiltäni (ei sähköä, vettä tai mukavuuksia) takaisin kaupunkiin ja aloittelen sienestys- ja marjastuskautta lähimetsissä. Metsästystä en harrasta, sisko hoitaa sen puolen.

Pariutumisen ongelmana tässä iässä on lähinnä se, että kaikilla sopivilla eräjormilla on sama tilanne kuin minulla. Oma mökki, omat kalapaikat, omat reitit ja retket, jotka eivät ole toistaiseksi menneet yksiin. Minä en omistani luovu, eikä miehet toisaalta omistaan. Kuten kuuluukin. 

Vierailija
27/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla voi pusikko rehottaa.

Totta. Seurustelin aikani tuollaisen eräilijänaisen kanssa. Kaunis hän oli, mutta ei sheivannut niin jouduin vaihtamaan hesalaiseen, hygieeniseen kaupungilais naiseen joka tietää miten sheivataan.

Nyt käymme Nuuksiossa päiväretkillä juomassa lattea.

Vierailija
28/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Seurustelin aikani tuollaisen eräilijänaisen kanssa. Kaunis hän oli, mutta ei sheivannut niin jouduin vaihtamaan hesalaiseen, hygieeniseen kaupungilais naiseen joka tietää miten sheivataan.

No tässä tullaan siihen, että kaikkea ei voi saada samassa paketissa. Itse oon luonnossa viihtyvä nainen, mutta luuletteko että alan jossain teltassa joka aamu sheivaamaan?

Vierailija
29/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erällä viihdyn, mutta olen pulska, enkä mitenkään kovin hyväntuulinen ja puhelias. Eli en sovi ap:lle.

Vierailija
30/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö sinne Nuuksioon Raitiovaunulla?  t: virher ihminen.

Vierailija
31/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Riikka näyttää ja kuulostaa ihan pikkulikalta, mutta onkin jo n. 3-kybänen😳

Ai se vaalee? Kiinnitin kans siihen huomiota. Lapsenomainen. Mikä lie hänen traumansa, kun on jäänyt lapsen tasolla :/

Mutta joo... eiköhän se ole tuo julkisuus mikä on noita nättejä naisia vetänyt puoleensa ja status. Ei perus eräjorma naista saa. 

Vierailija
32/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tullaan siihen, että kaikkea ei voi saada samassa paketissa. Itse oon luonnossa viihtyvä nainen, mutta luuletteko että alan jossain teltassa joka aamu sheivaamaan?

Luulen, että teltassa joka-aamuinen sheivaaminen olisi noloa kummallekin teltassa asuvalle.  Siksi voitaisiin olla ihan luonnollisesti vaan.  

Vierailija
33/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa on luonnollisia naisia. Hankala on löytää energistä miestä, joka tykkää puuhata päivät pitkät. 

Vierailija
34/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapissa on luonnollisia naisia. Hankala on löytää energistä miestä, joka tykkää puuhata päivät pitkät. 

Onko Lapissa siis nykyään vapaita naisia.  Eikö ne kaikki ole muuttaneet etelään?

Vierailija
35/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta niitä löytyy. Ei kaupungista.

Vierailija
36/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin viehättää noissa naisissa se, että ovat innostuneita jostakin ja tekevät sitä täysillä.  Samoin tietysti sarjan miehetkin tekevät.  

Ei kai asuinpaikka ratkaise?   Tai harrastuksen laatu?  Kivaa on tuollainen intohimo johonkin asiaan ja sen tekeminen täysillä.  Löytyy varmaan kaupungin naisistakin.

Vierailija
37/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Riikka näyttää ja kuulostaa ihan pikkulikalta, mutta onkin jo n. 3-kybänen😳

Ai se vaalee? Kiinnitin kans siihen huomiota. Lapsenomainen. Mikä lie hänen traumansa, kun on jäänyt lapsen tasolla :/

Mutta joo... eiköhän se ole tuo julkisuus mikä on noita nättejä naisia vetänyt puoleensa ja status. Ei perus eräjorma naista saa. 

Just olen yhden kanssa matkalla merelle kalaan. Etapilla Kuusamossa.

Vierailija
38/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat karhupuvun päälle ja menet metsään, pimut hyökkää kimppuun ottamaan selfien karhun kanssa.

Vierailija
39/46 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Lapissa vapaita naisia. Mutta ollaan itsepäisiä, itsetietoisia ja itseriittoisia;) ja valikoiviakin siihen päälle. Itse sinne kairaan pääsen ja hillajängälle ja tunturiin, enkä välttämättä huoli kaveriksi ketään.

Ja sitten kun haluan lähteä kylille käymään, isoillekin kylille, en välttämättä huoli sinnekään ketään.

T. Lapin nainen

Vierailija
40/46 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisessa. Tai siellä missä ne omat harrastukset on lähellä. Ei kaikki käy lavatansseissakaan, siellä myös niitä kaupungin siideripissiksiä, kuten myös Helsingin tuskafestareilla lapin luonnonlapsia :)

Mene siis sinne mikä sinua, ja mahdollisesti etsimääsi henkilöä kiinnostaa, ja ehkä löydät etsimäsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme