Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää, mikä on Applen ajatus siinä, että iPhonesta ei voi pikavalikosta laittaa wifiä pois päältä? Se muuttui jossain vaiheessa tällaiseksi

Vierailija
02.08.2020 |

ja ärsyttää.

Se menee vaan "harmaaksi" ja palautuu takaisin.

Miksi sitä ei voi laittaa kokonaan päälle tai pois kuten ennenkin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Mulla on pikavalikossa ja ihan toimiikin.

Vierailija
2/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wifiä käytetään käyttäjän paikannukseen ja seuraamiseen, eihän se käy että wifin saisi pois päältä pysyvästi tuosta noin vaan ilman asetusrumbaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ostaa hyvä puhelin 🤔jos paremman haluat niin sinun täytyy vaihtaa merkkiä.

Vierailija
4/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetusten kautta saa kokonaan pois, mutta aplen tuotteet alkavat huonontua vuosi vuodelta.

Vierailija
5/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lentokonetilaan.

Bluetooth kuitenkin toimii jos sitä tarvitsee.

Vierailija
6/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lentokonetilaan.

Bluetooth kuitenkin toimii jos sitä tarvitsee.

Sori ei mitään, käytän ipadia ja unohdin että siitähän häviää puhelinverkkokin.

Vierailija
7/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Mulla on pikavalikossa ja ihan toimiikin.

Se menee vain väliaikaisesti pois päältä.

Vierailija
8/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin joskus iPhonen kello 5 minuuttia etuajaan kun olen aika krooninen myöhästelijä. Puhelin oli itsekseen muuttanut asetuksista ajan takaisin automaattisesti ja siirsi kelloa eteenpäin ilmoittamatta eli olin tuplamyöhässä. Käytän myös kolmannen osapuolen kehittämää näppäimistöä, ja puhelin veivaa sen aina itsekseen siihen applen standardiin. Näppäimistöä vaihdettaessa puhelin jää myös vemppaamaan apple -> hymiöt -> apple -> hymiöt -> apple jne. sen sijaan että vaihtaisi suoraan siihen erikoisnäppäimistöön jota aina käytän. Helvetin hieno puhelin on taas joo, tekee selän takana aina vaan omiaan. Androidissa ei ollut ikinä tämmöisiä ongelmia.

Vierailija
9/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin joskus iPhonen kello 5 minuuttia etuajaan kun olen aika krooninen myöhästelijä. Puhelin oli itsekseen muuttanut asetuksista ajan takaisin automaattisesti ja siirsi kelloa eteenpäin ilmoittamatta eli olin tuplamyöhässä. Käytän myös kolmannen osapuolen kehittämää näppäimistöä, ja puhelin veivaa sen aina itsekseen siihen applen standardiin. Näppäimistöä vaihdettaessa puhelin jää myös vemppaamaan apple -> hymiöt -> apple -> hymiöt -> apple jne. sen sijaan että vaihtaisi suoraan siihen erikoisnäppäimistöön jota aina käytän. Helvetin hieno puhelin on taas joo, tekee selän takana aina vaan omiaan. Androidissa ei ollut ikinä tämmöisiä ongelmia.

Tämä ärsyttää kaiken eniten, kun joku systeemi kuvittelee olevansa fiksumpi kuin sinä, ja vaihtelee asetuksia kuvitellen, että tietää, mitä haluat! Esim.  minä haluan sen vit un wifin pois päältä, enkä mihinkään "no kyllä sinä varmaan sitä huomenna taas tarvitset"-tilaan !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi