Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 130 pulloa viiniä vuodessa paljon?

Vierailija
02.08.2020 |

Tuttuni väittää, että tuolla määrällä minulla on alkoholiongelma. Minusta määrä on täysin normaali.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kovin suurelta määrältä kuulosta. Lasillinen illassa viikolla ja pullo päivässä viikonloppuna.

Vierailija
2/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsistä - itse juon vuodessa liki 200 pulloa väkeviä ja siihen ruokaviinit sekä saunakaljat päälle.

M 45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa maksa olla entinen, rasvamaksa.

Vierailija
4/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon. Määrä ei välttämättä vielä kerro alkoholiongelmasta, enemmän se juotko päivittäin ja pystytkö olemaan ilman.

Vierailija
5/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä määrä mun mielestä. Ei kai oo terveellistä ja näkyy varmaan painossakin. Ja naamassa jos viiniä litkii noin paljon.

Vierailija
6/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksin elävälle miehelle 130 pulloa viiniä vuodessä määränä olisi (liian) paljon. Alle puoletkin tuosta määrästä riittäsi ja silloinkin viinipulloja olisi enemmän kuin yksi viikkoa kohden.   

Vierailija
7/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en kuulu alkoholia himoitseviin suomalaisiin.  

Vierailija
8/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullista on kirjoitti:

Ei tuo kovin suurelta määrältä kuulosta. Lasillinen illassa viikolla ja pullo päivässä viikonloppuna.

Just näin. Tämä on sitä sivistynyttä ryyppäämistä.

Vierailija
9/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä doku. En arvosta.

Ulkonäkösikin on varmasti kuin pahimmalla juopolla, mutta eihän sillä ole mitään väliä, koska alkoholi on elämäsi ykkönen ja kakkonen, kolmonenkin tärkeysjärjestyksessä.

Mikä on pisin aika, kun oletollut juomatta alkoholia? Onko viikko jo liikaa?

Vierailija
10/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopot selittelevät taas. :) Ap:n kaltaiset juopot ovat niin herttaisen noloja ja jotenkin lapsellisia. Ihan kuin heillä olisi jäänyt aikoinaan tissimaitojen juominen vähiin ja asiaa pitää nyt korvat jollakin viinin lipittämisellä. He ovat vieläkin teinien asteella elämässään.

Vierailija
11/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri.

Vierailija
12/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon.

Minä en ole eläessäni juonut viiniä kokonaisuudessaan kuin max yhden pullon.

Viinin kanssa sama juttu kuin transuilussa tai lihavissa naisissa: ei oo mun juttu.

Vierailija
13/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 pulloa viiniä viikossa. Aika perus, jos juo pari lasia aina ruoan kanssa ja viikonloppuna pienen huppelin. Tietty jos kerralla ryystää koko viikon määrän, niin eihän se hyvää tee. Punaviini kuitenkin on terveellistä ja toisaalta elintarvike siinä missä suola, pippuri tai vesi.

Itse juon viikossa 2-4 pulloa punaviiniä ja sitten jos haluaa pämpätä, niin viikonloppuna terävät päälle. Olen ihan terve, työssäkäyvä ja normaalipainoinen ja tämä on ollut elämäntapani jo parikymmentä vuotta. Maksa-arvot ja kolesterolit erinomaiset. Kyse ei ole alkoholista pelkästään, vaan siitä että myös syö monipuolisesti, nukkuu tarpeeksi eikä stressaa elämästä. 

Vierailija
14/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pulloa viikossa ei ole mikään ihmeellinen temppu. Keski-Euroopassa menee taatusti enemmän.

Vierailija
15/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pulloa viikossa tekisi 104-106 pulloa vuodessa. Johtopäätös: on liikaa.

Vierailija
16/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin pullo liikaa.

Vierailija
17/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, nimenomaan ryyppäämistä.

Vierailija
18/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3 pulloa viiniä viikossa. Aika perus, jos juo pari lasia aina ruoan kanssa ja viikonloppuna pienen huppelin. Tietty jos kerralla ryystää koko viikon määrän, niin eihän se hyvää tee. Punaviini kuitenkin on terveellistä ja toisaalta elintarvike siinä missä suola, pippuri tai vesi.

Itse juon viikossa 2-4 pulloa punaviiniä ja sitten jos haluaa pämpätä, niin viikonloppuna terävät päälle. Olen ihan terve, työssäkäyvä ja normaalipainoinen ja tämä on ollut elämäntapani jo parikymmentä vuotta. Maksa-arvot ja kolesterolit erinomaiset. Kyse ei ole alkoholista pelkästään, vaan siitä että myös syö monipuolisesti, nukkuu tarpeeksi eikä stressaa elämästä. 

Täällä voi jokainen kirjoittaa ihan mitä itse haluaa.

Vierailija
19/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 pulloa viikossa ei ole mikään ihmeellinen temppu. Keski-Euroopassa menee taatusti enemmän.

Miksi? Mitä iloa ja hyötyä alkoholista on?

Jos ap ja kumppanit eivöt ole kerran alkoholisteja, niin he voivat varmasti ihan koska vain vaihtaa viinin veteen. Vaikka nyt elokuun alusta lähtien. Ei siis enää tippaakaan alkoholia vaikka tammikuuhun mennessä. Sehän on helppo juttu, eikö niin? :D

Vierailija
20/51 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Alkoholisti sinä olet, Lopeta se itsellesi valehtelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi