Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisimmat ghostaustapaukset?

Vierailija
02.08.2020 |

Itse juttelin erään sivuston kautta erään miehen kanssa ja vaihdettiin ig-nickejä. Juteltiin siellä ja puhuttiin tapaamisestakin. Jossain vaiheessa juttelu alkoi olemaan vähän yksipuolista ja kun kyselin, että milloin hänelle sopisi tapaaminen, hän vastaili "pitää katsoa huomenna paremmin ja vastaukset alkoivat muutenkin olemaan vähän epämääräisiä.

Vastaukset kävivät lyhyiksi ja pian huomasin hänen poistaneen mut ig seuraajistaan. Ja vasta tässä jonkin aika sit huomasin hänen ilmeisesti estäneen mut alkuperäisellä sivustolla ja ig:ssä.

Erikoista kun en tiedä miksi ghostasi mut. Epäilen, että tapasi kiinnostavamman naisen, mutta olisi kiva että olisi kertonut rehellisesti tästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tympäännyttyäni poistumassa deittipalvelusta, kun joku vielä kerkesi moikkailla ja siinä muutamat viestit vaihdettiin. Hänen vastailuinnokkuutensa oli melko OK eikä kauaa tarvinut viestejä odotella. Sitten vaihdettiin kuvat ja huomasin ettei vastaillut enää nii innokkaasti. Jaaha, taas saa homma, ajattelin. Viimeisimpään viestiin ei vastannut enää ollenkaan vaikka oli linjoilla käynyt useamman kerran. Päätin että se oli siinä ja viimein poistin profiilini. Ghostasiko tässä sitten kumpikin?

Vierailija
2/3 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ap:n tapaus ole mitenkään erikoinen, vaan juuripa hyvin tavallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tympäännyttyäni poistumassa deittipalvelusta, kun joku vielä kerkesi moikkailla ja siinä muutamat viestit vaihdettiin. Hänen vastailuinnokkuutensa oli melko OK eikä kauaa tarvinut viestejä odotella. Sitten vaihdettiin kuvat ja huomasin ettei vastaillut enää nii innokkaasti. Jaaha, taas saa homma, ajattelin. Viimeisimpään viestiin ei vastannut enää ollenkaan vaikka oli linjoilla käynyt useamman kerran. Päätin että se oli siinä ja viimein poistin profiilini. Ghostasiko tässä sitten kumpikin?

Ei tuossakaan mitään erikoista. Kuvien vaihdon jälkeenhän tuo tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi