Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sut ryöstetty ulkomailla?

Vierailija
02.08.2020 |

Miten on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska olen varovainen. Sen sijaan tuttujani on ryöstetty niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Mitäs eivät katso ympärilleen vaan tuijottavat kännykkäänsä, kulkevat huoltettomasti lompakko takataskussa, toikkaroivat yöllä kännissä ties missä jne.

Oikeastaan kaksi kertaa elämässäni olen ollut asiasta huolissani. Ensimmäisen kerran Rio de Janeiron karnevaaleilla parikymmentä vuotta sitten. Siellä tosin oli kuorma-autolastillinen sotilaita joka kadunkulmassa. Näin pari kertaa, kun joku ryöstettiin, mutta matka päättyi seuraavaan risteykseen.

Toinen pelottava paikka oli Pietari ilta-aikaan, kun kadunkulmissa maleksi ryhmä nuoria miehiä. Useamman kerran piti vaihtaa kadun toiselle puolelle, ettei kohdattu.

Vierailija
2/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ryöstetty vaikka olen matkustanut paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ja reissannut myös yksin.

Vierailija
4/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on, mutta vain kerran, vaikka matkustan mielelläni yksin.  

Lontoossa olin kävelyllä alueella, jossa ei siihen aikaan päivästä liikkunut juuri ketään. Vastaani käveli spurgu, joka pyysi rahaa hampurilaiseen. Kaivoin taskustani rahaa ja hän pyysi enemmän, koska halusi aterian. Annoin lisää rahaa hänelle ja kävelin pois. 

Hän ei uhkaillut, mutta hänestä sai epämiellyttävän vaikutelman. 

Annan ulkomailla rahaa kerjäläisille tai ostan heille ruokaa, mutta kyseinen mies oli epämiellyttävä.

Vierailija
5/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan on, mutta vain kerran, vaikka matkustan mielelläni yksin.  

Lontoossa olin kävelyllä alueella, jossa ei siihen aikaan päivästä liikkunut juuri ketään. Vastaani käveli spurgu, joka pyysi rahaa hampurilaiseen. Kaivoin taskustani rahaa ja hän pyysi enemmän, koska halusi aterian. Annoin lisää rahaa hänelle ja kävelin pois. 

Hän ei uhkaillut, mutta hänestä sai epämiellyttävän vaikutelman. 

Annan ulkomailla rahaa kerjäläisille tai ostan heille ruokaa, mutta kyseinen mies oli epämiellyttävä.

Älä anna rahaa kerjäläisille, rahat menevät järjestäytyneen rikollisuuden pomojen taskuihin.

Vierailija
6/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi ulkomaisella klinikalla hoidossa. Hoito oli kaulan alueella. Kaverin rinnat ja alapää oli revitty hoidossa ja pumpattu ties mitä keittosuolaliuosta täyteen ettei tullut mustelmia. P-reikä revitetty ammottavaks aukoksi, nännit tuhottu jne. Tekijä tiesi kuinka haastavaa lähteä hakemaan oikeutta, joten koki tilaisuutensa tulleen. Suomessa terveydenhuollossa sanottiin "en minä ainakaan auta sinua tekemään rikosilmoitusta..." Kaveri on ollut useamman vuoden työkyvytön , koska ei uskalla mennä poliisille. Jos sielläkin on yhtä hirveä tyyppi vastassa, kuin terveydenhuollossa...

Vierailija
7/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa... ei ollut ryöstö, mutta pahempaa... Sellaista pahaa joka vaikuttaa jo aivan absurdilta.

Vierailija
8/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olen matkustellut 24 maassa, mutta Helsingissä kerran vietiin koko käsiveska.

Vierailija
9/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Hotellihuoneesta Shenzhenissä lähti kävelemään latauksessa ollut mp3-soitin aikoinaan. Muut kamat olin laittanut laukkuun mutta soitin oli unohtunut ja ei sitä sitten enää huoneeseen palatessa löytynyt. Hotelli ei tietty myöntänyt mitään vaikka varmasti näkivät kameroista että huoneessa oli käyty. Rahallisesti tappio oli muutaman kympin, enemmän harmitti se että tuo tapahtui hotellissa josta oli maksettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän