Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin viime talvena naapurilta mikron nyt se sitten hajosi

Vierailija
02.08.2020 |

Onko kohtuullista vaatia puolet hinnasta takaisin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia takaisin noin 0/5 euroa.

Vierailija
2/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, oikeastiko mietit moista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kohtuullista. Et sä kierrätyskeskuksestakaan ostettaessa voi mennä vaatimaan jos hajotat laitteen puolen vuoden aikana. Etkä useimmista kaupoista ellei takuu kata.

Vierailija
4/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah! Jos ostat elektroniikkaa liikkeestä kahden vuoden takuulla ja laite hajoaa kun se on ollut sinulla kaksi vuotta ja yhden päivän, vaaditko ilmaisen korjauksen?

Vierailija
5/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah! Jos ostat elektroniikkaa liikkeestä kahden vuoden takuulla ja laite hajoaa kun se on ollut sinulla kaksi vuotta ja yhden päivän, vaaditko ilmaisen korjauksen?

Riippuu mikä laita ja miten vikaantuu. Voin vaatia ja olen vaatinutkin, ja saanut. En vetoakaan takuuseen vaan myyjän virhevastuuseen.

Vierailija
6/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista PaLa

Vierailija
7/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa kannattaa miettiä kodin elektroniikan hankinnassa. Laitteilla nyt vaan on käyttöikänsä.

Mullakin hajosi viime talvena tiskikone. Katselin käytettyjen tarjontaa mutta tulin siihen lopputulokseen, että se kannatti ostaa liikkeestä uutena. Vaikka se tulikin kalliimmaksi, oli se niin paljon helpompaa kun samassa paketissa sai kuljetuksen, asennuksen ja vanhan veivät pois. Plus kolmen vuoden takuu.

Loppujen lopuksi käytetty olisi pahimmassa tapauksessa tullut kalliimmaksi kun olisi joutunut rehaamaan kuljetuksia (mulla ei ole autoa) sille ostetulle, vanhan pois viemiselle (jätemaksut), asennus (jos itse asentaa ja se vuotaakin!). Sitten jos se vanhuuttaan hajoaakin puolen vuoden päästä, olisi sama homma edessä. Juu, ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi