Paljaalla pano ja ehkäisy
Minkälaisia kokemuksia on sisään laukeamisesta yhden illan jutuissa ja myös parisuhteissa jos ei ole kummallakaan ehkäisyä? Miehenä kyllä voin laskea siemenet naisen sisään paljaalla kun ei nyt aina tule kyseltyä että käyttääkö nainen e-pillereitä.
Kuulostaa lähinnä randomeiden kanssa nuo taudit, kun niistähän aina toinen valehdella, ettei hänellä ole mitään. Sitten jos nainen levittää koipensa ja haluaa lastin sisään paljaalla niin lasken kyllä. Mutta annetteko te naiset miehen laskea spermat sisään paljaalla vaikka ette käyttäisikään ehkäisyä?
Kommentit (7)
Onpa hyvää vastuunottoa.
Mitäs sitten, kun nainen tulee raskaaksi? Ja pitää lapsen? Olet noin kaksikymmentä seuraavaa vuotta velvoitettu maksamaan lapsesi elatuksesta. Jollekin randomille, jonka kanssa lapsesi kasvaa.
Tälläkin palstalla on aika ajoin keskusteluja naisilta, jotka aikovat vauvakuumeisina ilman ehkäisyä panna jotain randomia, vain tullakseen raskaaksi ja saadakseen lapsen. Vauvakuume on ikiaikainen vietti ja kuumehoureissaan ihminen voi tehdä kaikenlaista idioottimaista. Kuten vaikka panna paljaalla randomia.
Mistä tiedät moniko muu on samalla viikolla käynyt jo pilkillä samassa reiässä? Ovulaatio, eli paras aika tulla raskaaksi, kestää noin viikon (no itse ovulaatio kestää periaatteessa päivän, mutta hedelmällisin aika noin viikon). Siinä ajassa ehtii yhtyä moneen mutta ei saamaan testituloksia sp-taudeista, vaikka olisikin testeissä käynyt.
Moni sp-tauti voi olla myös oireettomana ja harva oireettomana käy lääkärissä. Käytkö itsekään? Ja mieti tuota elatusvelvollisuutta ja isäksi tuloa, onko houkutteleva ajatus?
Itse olen kuusi lasta (2v - 17v) tehnyt tähän maailmaan panemalla random tyyppejä ja oikein pyytänyt heitä naimaan paljaalla ja laukeamaan sisään. Yhtäkään en ole häirinnyt jälkikäteen enkä vaatinut mitään.
N39
Sellaisia kokemuksia on että tyttö tuli raskaaksi ja piti lapsen.
Sen tason järkytys oli teinipojalle, että aika monta vuotta oli mieli solmussa asian takia.
Loppuelämän kyllä muistin kortsu+pillerit tuplaehkäisyn. Kunnes teetin vasektomian.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kuusi lasta (2v - 17v) tehnyt tähän maailmaan panemalla random tyyppejä ja oikein pyytänyt heitä naimaan paljaalla ja laukeamaan sisään. Yhtäkään en ole häirinnyt jälkikäteen enkä vaatinut mitään.
N39
Onko tullut mitään tauteja?
Onhan se paljaalla antaminen kätevä hedelmöityshoito. Baarista oman miehen näköinen mukaan ja antaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paljaalla antaminen kätevä hedelmöityshoito. Baarista oman miehen näköinen mukaan ja antaa mennä.
Kyllä se miehenä pitää sanoa, että ehkäisemättömään pimpsaan kun humalassa laukeaa niin tuntuu kahvikupillinen tulevan....
Nuorempana kännissä annoin pari kertaa typeryyttäni, jälkiehkäisy toki seuraavana päivänä. Kävin toki tuon idioottikauden jälkeen sp-testeissä, ja puhtaat paperit tuli. Sittemmin parisuhteessa annoin lapsia tehdessä, ja nyt vasektomian jälkeen. Jos nyt sinkuksi taas päätyisi, niin ei todellakaan