Miten loppui Sademies-elokuva eilen?
Nukahdin just viime minuuteilla.... lähtikö Raymond takaisin laitokseen?
Kommentit (10)
Lopussa Ray alkoi tehtailemaan kilttis-aloituksia palstalle.
Sade loppui ja mies meni kauppaan.
Raymond lähti laitokseen, eli ei saanut Cruisen Tomppa huoltajuutta veljelleen. Mutta sen sijaan Tomppaa lohdutti ymmärrys siitä, että hän itse kasvoi ihmisenä ja sai sisäisen rauhan siitä, että oli kerrankin tehnyt jotain oikein. Lisäksi Tomppa oli iloinen, että hänellä on isoveli ja että oli saanut veljeen yhteyden. Varmasti käy sitten siellä laitoksessa katsomassa säännöllisesti veljeään.
Viimeksi olen nähnyt leffan 90-luvulla, mutta jotakuinkin noin se meni. Lisäksi oikeuden päätös oli oikea, sillä kyllä olisi tullut Tompalle liian raskaaksi huolehtia isoveljestään. Laitoksessa voi aina vierailla.
Olen katsonut vuosia sitten, ei laitettu takaisin laitokseen, veljistä tuli hyvät kaverit
Aika huonohan tuo elokuva on, kun alkaa nukuttaa. Ja turha lässytyshän se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut vuosia sitten, ei laitettu takaisin laitokseen, veljistä tuli hyvät kaverit
Muistat väärin. Charlie nimenomaan saattoi Raymondin junaan, jolla Raymond palasi hoitavan lääkärin kanssa laitokseen. Charlie lupasi tulla kahden viikon päästä käymään.
Back in Los Angeles, Charlie meets with Dr. Bruner, who offers him $250,000 to walk away from Raymond. Charlie refuses and says that he is no longer upset about what his father left him, but he wants to have a relationship with his brother. At a meeting with a court-appointed psychiatrist, Raymond is shown to be unable to decide for himself what he wants. Charlie stops the questioning and tells Raymond he is happy to have him as his brother.
Charlie takes Raymond to the train station where he boards an Amtrak train with Dr. Bruner to return to the mental institution. Charlie promises Raymond that he will visit in two weeks.
Kiitos! Olen tämän nähnyt vuosia sitten mutta en muistanut loppua. Sattumoisin katsoin. Ihana elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Aika huonohan tuo elokuva on, kun alkaa nukuttaa. Ja turha lässytyshän se onkin.
Eikä taida muutenkaan täyttää nykyajan vaatimuksia.
Loppuiko se samalla tavalla kuin ensi-illassa vai jollakin eri tavalla?