Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän minussa on vikana, kun seurani ei tunnu kiinnostavan

Vierailija
10.07.2013 |

Kukaan ei fb:ssa juuri koskaan kirjoittele mulle mitään. Jotkut tykkää tavan vuoksi tilapäivityksistäni (miksi niitä edes kirjoitan...) eikä kukaan koskaan tee aloitetta vaan aina se olen minä, joka laittaa viestiä, että mitä kuuluu.

Mun kaikki kaverit asuu kaukana ja kukaan niistä ei koskaan ns. voivottele, että ikävä teitä, milloin nähtäis jne. Fb:ssa kaikilla muilla tuon tyylisiä juttuja kommenteissa tai seinällä. Mua ei kukaan koskaan kaipaa eikä mulle mitään hauskaa koskaan kirjoiteta...

Ja ihan olen normaali ihminen. Tykkään ihmisistä ja olen iloinen jne. Mutta joku minussa on vikana, kun en ole koskaan ollut kenellekään se ykköskaveri enkä se, jota kehuttaisiin.

Blaah. Pitäisi häipyä koko fb:sta, kun pahamieli sieltä vain tulee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samasta syystä häivyinkin fb:stä. Plus että roikuin siellä ihan liikaa, lukemassa miten muiden elämä on ihanaa ja heillä tapahtuu kaikenlaista... kun taas mulla ei tapahdu mitään ihmeellistä. Sitten kun jotain mainitsemisen arvoista sinne päivitin, hädin tuskin kukaan ei vaivautunut kommentoimaan tai tykkäämään.

Vierailija
2/3 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet omasta mielestäsi normaali, mutta et tiedä kuinka paljon sosiaalisempia toiset oikeasti ovat..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin oli mulla ja häivyin fb:stä jo vajaa kolme vuotta sitten, eikä kukaan edes huomannut... :( Eli ei mullakaan ketään ns. ykköskaveria tai kukaan mua kaipaile. Ei vaan jaksa olla AINA se, joka pitää yhteyttä ja kyselee kuulumisia. Elämä helpottui ja yksinkertaistui huomattavasti! Tsemppiä sulle ja kaikille kohtalotovereille, ette oo yksin! :)