Mitä tarjottavaa kesätupareissa? Pihalla ollaan
Kommentit (8)
Grillimakkaraa tai porsaanpihvejä, maistuvat aina. Viinirypäleitä ja mansikoita. Kuoharia.
Kakkosen eväät oli niin hienoja, että en mä tommosia osaa :D (käsi keittiössä). En tee boolia kun vieraat on niin erijuomaisia.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:01"]
Kakkosen eväät oli niin hienoja, että en mä tommosia osaa :D (käsi keittiössä). En tee boolia kun vieraat on niin erijuomaisia.
ap
[/quote]
Jos ei ole boolia, niin ne eivät ole tuparit vaan ainoastaan muut kesäjuhat.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:01"]
ap
[/quote]
Ei kun on tosi helppotekoista. Tuo quinoa keittyy 10 minuutissa, ja löytyy melkein joka kaupasta, mutta myös couscous käy tai vaikka pasta. Ja sitten kastike ja kasvikset vaan sekaan. Ihan hyviä etikkasalaattikastikkeita saa kaupastakin..
boolin sijasta voi tehdä sangriaa. Mutta teki kumpaa tahansa niin eihän sitä tartte tehä suurta määrää jos monet ei kerta tykkää.
Onko teillä siis grilli käytetyävissä?
Jos ei oo grilliä nii tekisin pari jotain ruokaisia salaatteja esim italiansalaattia ja tonnikala-riisisalaattia ja ehkä joku vihersalaatti (esim fetasalaatti) noiden lisäksi tai toisen tilalle. Patonkia tms. Sitte erilaista dippailtavaa, prinssinakkeja, itsetehtyjä lihapullia, kasvistikkuja jne.
Grillattuvihannes-quinoasalaatti. Vinaigrettekastike valkosipulilla quinoaan kuumana ja grillatut kasvikset (paprika, kesäkurpitsa, uusisipuli..) sekaan. Anna maustua, lisänä vaikka grillattua halloumia.
Ehkä yksi vaihtoehto?