Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Raamatun käskyä aiot noudattaa lakia rikkoen?

Vierailija
10.07.2013 |

Itse tässä uskovana aloin miettiä mikä olisi mulle se juttu, mitä tahdon Raamatun verukkeella toteuttaa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vaietkoon seurakunnassa.

Kyllä aion mielipiteeni ilmaista ja ottaa kantaa asioihin vaikka olenkin nainen. Mites se Päivi muuten tätä käskyä noudattaa?

Vierailija
22/27 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 17:52"]

Vaimo vaietkoon seurakunnassa.

Kyllä aion mielipiteeni ilmaista ja ottaa kantaa asioihin vaikka olenkin nainen. Mites se Päivi muuten tätä käskyä noudattaa?

[/quote]

Jos koet, että hän tekee väärin tässä asiassa, sinun tulisi Raamatun mukaisesti mennä nuhtelemaan häntä ensin henkilökohtaisesti ja vasta sen jälkeen puhua asiasta seurakunnan kesken. Vasta sen jälkeen voisit kirjoittaa asiasta palstalla, jos sittenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapseni heittäytyy tottelemattomaksi ja alkaa ryypätä, vien hänet kaupungin porteille vanhimpien kivitettäväksi.

Vierailija
24/27 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne 10 käskyä olivat? Olen unohtanut kun parikymmentä vuotta riparista.

Vierailija
25/27 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 12:48"]

Itse tässä uskovana aloin miettiä mikä olisi mulle se juttu, mitä tahdon Raamatun verukkeella toteuttaa...

[/quote]

Suomalaisten pitäisi kasvaa henkisesti aikuisiksi ja päästä lapsellisesta valtion palvonnastaan. Selväksi on käynyt että Suomessa kansalainen on kuin vieras omassa maassaan jossa hänelle on vain maksajan osa erilaisille poliittisen- ja virkamieseliitin luomille turhille kustannuksille. Lait ovat pohjimmiltaan vain eliitin vallankäytön väline eikä niillä ja oikeudella ole välttämättä mitään tekemistä keskenään. Suomessa tämä laillisuuden korostaminen on johtanut siihen että kaikki vallanpitäjien mielivaltaiset oikut jotka ovat täysin kansalaisten edun vastaisia verhotaan laillisuudella.

Vierailija
26/27 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Moos. 5:6 "Minä olen HERRA, sinun Jumalasi, joka toin sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
5:7 Älköön sinulla olko muita jumalia minun rinnallani. 5:8 Älä tee itsellesi veistettyä kuvaa äläkä mitään kuvaa mistään, mikä on ylhäällä taivaalla tai alhaalla maan päällä tai vesissä maan alla. 5:9 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä, sillä minä, HERRA, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Minä vaadin isien pahoista teoista tilille heidän lapsensa kolmanteen ja neljänteen polveen asti, ne, jotka vihaavat minua, 5:10 mutta osoitan armoani tuhansille, jotka rakastavat minua ja pitävät minun käskyni.
5:11 Älä lausu turhaan HERRAN, sinun Jumalasi, nimeä, sillä HERRA ei jätä rankaisematta sitä, joka lausuu turhaan hänen nimensä.
5:12 Pidä huoli siitä, että pyhität lepopäivän, niin kuin HERRA, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt. 5:13 Kuutena päivänä tee työsi ja toimita kaikki askareesi, 5:14 mutta seitsemäs päivä on HERRAN, sinun Jumalasi, sapatti. Älä tee silloin mitään työtä, älä sinä, älköön sinun poikasi tai tyttäresi, palvelijasi tai palvelijattaresi, härkäsi, aasisi tai juhtasi älköönkä alueellasi asuva muukalainen, että palvelijasi ja palvelijattaresi saisivat levätä, niin kuin sinäkin. 5:15 Muista, että olit itse orjana Egyptin maassa ja että HERRA, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sen tähden HERRA, sinun Jumalasi, käski sinun viettää sapatinpäivää.
5:16 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, niin kuin HERRA, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt, että eläisit kauan ja menestyisit siinä maassa, jonka HERRA, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
5:17 Älä tapa.
5:18 Älä tee huorin.
5:19 Älä varasta.
5:20 Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
5:21 Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa. Älä himoitse lähimmäisesi taloa tai peltoa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiaan, äläkä mitään, mikä kuuluu hänelle."[20]

Vierailija
27/27 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käskyjä noudattaa ei voi rikkoa lakia.. se on minun mielipiteeni, enemmän käskyjä rikkomalla rikkoo moraalia ja etiikkaa.