Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin tänään 12 päivän Nutrauksen:)

Vierailija
10.07.2013 |

Lähtöpaino 67,4 kg. Pituutta 160 cm.

Alkuun syön pelkästään pussikeittoja viidesti päivässä. Tiedän, että ensin lähtevät nesteet ja osa kiloista voi tulla takasin. Tarkoituksena on saada kunnon startti laihdutukselle, oppia pienempiin annoksiin ja tasaiseen ateriarytmiin.

Aion pitää tässä päiväkirjaa tuntemuksista ja painon putoamisestani.:)

Onko täällä muita tällä hetkellä nutraavia, aloittavia tai jo onnistuneita nutraajia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään: 65,4 kg.

Mainittakoon, että viikonloppu ja alkuviikko meni juhlien ja herkutellen tavallista paljon enemmän, siitä johtuu tämä kahden kilon pudotus. Ihanaa kuitenkin, kun heti yhdenkin vähäruokaisen päivän jälkeen olo tuntuu huomattavasti kevyemmältä.:)

Eilen alkuillasta väsymys ja voimattomuus iski, päätäkin särki. Otin pienet päiväunet, jonka jälkeen olo oli jo parempi.

Näillä jatketaan, hyvää torstaita kaikille!

Vierailija
2/15 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä ap.

Mies lähti lasten kanssa juuri viikoksi reissuun (itse olen töissä), ja mietin tässä että mitä ostaisin syömiseksi. Yksin ja pelkästään itselleen on tylsää kokkailla. Taidankin ostaa viikoksi nutriletteja ja pitää kevennysviikon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 09:00"]

Kiitos vinkistä ap.

Mies lähti lasten kanssa juuri viikoksi reissuun (itse olen töissä), ja mietin tässä että mitä ostaisin syömiseksi. Yksin ja pelkästään itselleen on tylsää kokkailla. Taidankin ostaa viikoksi nutriletteja ja pitää kevennysviikon :)

[/quote]

Sulla tosiaan oiskin nyt paras aika nutreille, kun ei tarvii muulle perheelle nälkäsenä ruokaa väsätä.:) Jos päätät aloittaa, tuuthan kertoileen kuulumisia? Ja tsemppiä!

Vierailija
4/15 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen pirtelöt aina rasvattomaan maitoon, maistuu paremmalta ja täyteläisemmältä. Täällä maksaa 15 kpl paketti pirtelöitä 23,90 €, siitä tosiaan syö kolme päivää. Tosin kiireisenä minulla saattaa jäädä neljään annokseen.

Jos pää hajoaa siihen, ettei ole mitään lämmintä ja pureskeltavaa ruokaa, ajattelin vaihtaa aamun ensimmäisen pirtelön kaurapuuroon. Kalorit pysyvät silti selvästi VLCD:n rajoissa.

Itsekään en ole uskaltanut vielä puntarille, kun olo on ollut niin turvonnut... Punnitsin itseni muutama viikko sitten viimeksi, joten lähtötilanne lienee 83 kg ja 170 cm.

t. 2

Vierailija
5/15 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä makusia pirtelöitä sulla on? Ainut, mitä ite oon maistanu, on toi suklaa ja se oli jopa herkullista jauhosesta maustaan huolimatta..

Toi turvonnut olo on kyllä ihan kaamee, onneks lähtee äkkiä heti kun muutaman päivän jaksaa skarpata. Itekkin odotan sitä, että turvotus laskee kokonaan ja pääsen seuraamaan sitä oikeaa painon laskua. Normaalisti paino on ollut jotain 64 kg.

Oon muuten huomannut, että Vapaa Valinnoissa on yleensä tosi hyviä tarjouksia paketeista, kun sieltä löytyy niitä, joiden päiväys menee muutaman kuukauden päästä umpeen!

Ap

Vierailija
6/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloitan tänään, tosin lähtötilanne lievän ylipainon puolella. Tavoitteena saada kuukaudessa 5 kg pois!

Vierailija
7/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksaa kahden viikon nutraus? Tekis kyllä mieli...

Vierailija
8/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jo 2 viikkoa nutrannut. Alkupaino 78,3 kg, tänä aamuna 73,5 :)  Tarkoitus on olla pelkillä nutrilett VLCD-valmisteilla koko kesäloma eli vielä 4 viikkoa. Haluan nyt kunnolla tästä läskistä eroon, ja kun ei kerran ole kärsivällisyyttä hitaasti kituuttaen laihduttaa niin repäistään nyt sitten. Normaalipainoraja pituisellani menee siinä 68 kilossa joten enköhän ainakin siihen pääse!

On muuten ollut yllättävän helppoa tämä. Ekana 3 päivänä oli vähän huono olo, jouduin ottamaan päänsärkylääkettä ja heikotti, mutta sitten se meni ohi ja nyt ei niin mitään ongelmia. 

Ei tämä kalliiksikaan mun mittapuulla tule. 15 kpl Nutrilett pakkaus maksaa vähän alta parikymppiä, ja siinä on kaikki ruoka 3 päiväksi (en syö itse mitään vihanneksiakaan edes niitä sallittuja, koska mulla pureksiminen lisää syömishimoa). Yleensä mulla menee ainakin duunissa ollessa pelkkään lounaaseen jo semmoinen 6-10 euroa joten halvaksi tämä tulee normaaliin verrattuna.

Vierailija
9/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös Nutrilett-kuuri päällä, tänään 6.pvä menossa. Helppoa kuin heinänteko, tällä hetkellä tuntuu, että voisin jatkaa tätä vaikka kuinka kauan! Alkupainoa en uskaltanut mitata, mutta tänään vaaka näytti 63,8 kg (pituus 160 cm). Veikkaisin, että ehkä 2-3 kg painoa on tippunut, ainakin nesteet on lähteneet hyvin liikkeelle. Pussien lisäksi en syö mitään muuta, paitsi rasvatonta maitoa kahvin kanssa ja silloin tällöin heitän hitusen soijarouhetta suolaisen keiton joukkoon. Näillä mennään ainakin vielä seuraava viikko.

Vierailija
10/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa varovaisia te normaalipainoiset nutraajat, se varoitus että on tarkoitettu vain painoindeksiltään ylipainoisille terveille aikuisille ei ole siellä huvikseen siellä paketissa. Normaalipainoisilla VLCD-laihduttajilla on nimittäin raportoitu jopa sydänongelmia kuurien yhteydessä. Lisäksi normaalipainoinen laihduttaja menettää poikkeuksellisen suuren osan menetetystä painosta lihasta kuurilla (myös sitä sydänlihasta joissain tapauksissa), koska keho ei luovu enää niin suosiolla muista rasvavarastoistaan kuten reilusti ylipainoisilla.

Vierailija
11/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun löyty muitakin nutraajia:) Tosi hyvin sulla kaks viikkoo nutreilla olleella lähtenyt. Itsekin oon varautunut päänsärkyyn ja väsymykseen, mutta oon päättänyt kans selättää kunnialla nää ekat päivät!

En oo laskenu tarkkaan paljonko tää koko homma maksaa, mutta paketillinen pussikeittoja (20 kpl?) maksoi 20 euroa Prismassa, eli siis neljän päivän ruokailuihin mulla kuluu vaan toi 20 e. Puolet vähemmän kuluu rahaa ruokaan ainakin:)

Tsemppiä teille, tulkaahan kertoileen kuulumisia myöhemminkin?:)

Ap

Vierailija
12/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että munki tekis mieli aloittaa. Mutta imetän vielä niin en voi :( voisin varmaan kyllä korvata esim. Yhden aterian sellaisella annospussilla.. Hmm..

Vierailija
13/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 11:00"]

Voi että munki tekis mieli aloittaa. Mutta imetän vielä niin en voi :( voisin varmaan kyllä korvata esim. Yhden aterian sellaisella annospussilla.. Hmm..

[/quote]

Hmm.. ei mitääj järkeä alkaa yhtä ateriaa korvaamaan

Vierailija
14/15 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 11:00"]

[/quote]

Hmm.. ei mitääj järkeä alkaa yhtä ateriaa korvaamaan

[/quote]

Samaa mieltä. Ei ne VLCD-pussit vie juurikaan nälkää. Ne sopii parhaiten ketoositilassa laihduttamiseen, koska ketoosi vie näläntunteen pois. 

Mutta jos haluaa jotain valmisteita käyttää vain osana ruokavaliota, niin Nutrilettillä on niitä ateriankorvikepatukoita ja ei-VLCD-pirtelöitä (Hunger Control) joita voi käyttää niin ja ne vähän paremmin pitävät nälkää vaikkei olisi ketoosissa.

Vierailija
15/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään: 63,8 kg!

Ihan huippua, kuinka hyvin nutrauksella saa turvotuksen laskemaan! Tosin eilen alkoi menkatkin, eli varmaan menkkaturvotustakin laskenut.

Tänään siis kolmas päivä aluillaan ja olo on jo paljon parempi, mitä vuorokausi sitten. Eilinen iltapäivä meni aivan tajuttomassa väsymyksessä, joka kuitenkin helpotti iltaa kohden. Nälkä oli loppuillasta, muttei kuitenkaan niin paha kuin ensimmäisenä päivänä.

Motivaatio on korkea, näillä jatketaan kohti viikonloppua!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä