Kommentoisitko? Seksistä ja loukkaantumisesta...
Olen haaveillut kauan siitä, että rakastelemme olohuoneessa yhdessä paikassa, tietyssä asennossa. Olen siitä miehellekin kertonut ja häntäkin se on kiinnostanut. Tänään tulimme leffasta kotiin ajoissa. Lapset ovat kerrankin mummulassa. Söimme vähän ja aloin kertoa miehelle, miten menen keventämään vaatteita ja rakastelen miestäni sillä tavalla (kuvailin yksityiskohtaisesti). Mitä sanoo mies? "Toivottavasti tää leipä ei oo pilaantunutta". ????? "Ettei tuu mahatautia." Siis minä viettelen miestäni ja hän puhuu jostain mahataudista, ilmeisesti vihjasi että toivottavasti ei pasko alleen kun me rakastellaan. Mun halut meni siinä ja sinne katosi se fantasiakin. Mies sanoi anteeksi, kun oli tahditon, ja painui nukkumaan. Tunnen itseni niin nolatuksi.
Kommentit (19)
En tiedä, huvittaako juttu enää minua. Ei ainakaan nyt. Vaikka meillä on aktiivinen seksielämä, mulle jäi olo, että mulla on ollut liian suuret luulot itsestäni. Mies on ennenkin möläytellyt vastaavaa. Ja minä kun vahasin eilen paikatkin sileiksi, mistä mies on ihan tohkeissaan aina. Tunnen itseni höhläksi. -ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 01:26"]
Onko teillä muuten seksielämä ok?
[/quote]
On oikein hyvää. -ap
Entä miten on itsetunnon laita?
Minua tuollaiset möläytykset voisivat joissakin tilanteissa naurattaa niin paljon, että unohtaisin kokonaan kohtalokkaan naisen roolini. :D
Entä oletko tarkastellut asiaa miehen kantilta? Miehen vatsataudin vaara olisi ollut ihan oikea, kenties vatsaakin on väännellyt ikävästi, ja sinä vain murehdit omaa nolouttasi. Todennäköisesti mies on hämmästellyt, mistä päin taas tuulee.
Lopuksi ihan ilmainen neuvo: puhukaa asiasta huomenna. Etsikää asian humoristiset puolet ja naurakaa niille. Kerro miehellesi, että ihan oikeasti olisit halunnut miestäsi ja sinä loukkaannuit ja nolostuit vatsataudista puhumisesta. Kysy vielä, oliko vatsa oikeasti kipeä.
Ja jälleen: naurakaa asialle, jos vain voitte. Yhteinen nauru lähentää pariskuntia ja lujittaa parisuhteita.
Mistä te löydätte tollasia surkimuksia?
Ootteko te ihan tosissanne? Minä olisin sanonut, että se nähdään myöhemmin, mutta nyt housut pois ja pane mua. Ei ole koskaan vielä kahdesti tarvinnut sanoa. ;) Ah!
Ja jos sanoja olisikin ollut nainen olisivat kommentit aivan erilaisia. Naisen pihtaaminen on oikeutettua, mutta naiselle ei saa sanoa ei. Eihän?
Perusvirhe. Älkää aina olettako että mies on muna tanassa kun vähennätte vaatetta. Tuo "leipä"reaktio saattoi olla hätäinen seivaus kun hän ei tiennyt panettaako vaiko ei. Jos olisit ottanut mieheltäsi housut pois ja vähän meisseliä suuhun olisi fantasiasi toteutunut hyvinkin todennäköisesti tähän perään.
Ei siinä sen kummemmasta ollut kyse kuin typerästä huumorista, joka ei mua kyllä naurattanut yhtään. Ei mies seksistä kieltäytynyt, minä omin se, joka ilmoitti, että eipä enää huvita. Vaikka meillä on paljon seksiä, emme ole kumpikaan sellaisia rempseän ronskeja housut pois ja perse pystyyn -tyyppejä. Meidän intohimo ja kiihkeys on toisenlaista, jos nyt sanoisin, että sellaista elokuvaseksiä, mutta aitoa. Siksi tahditon höläytys vie tunnelman ihan muualle kuin rakastelemiseen. -ap
Rakastelkaa seuraavan kerran ensin ja syökää vasta sitten.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 12:13"]
Ei siinä sen kummemmasta ollut kyse kuin typerästä huumorista, joka ei mua kyllä naurattanut yhtään. Ei mies seksistä kieltäytynyt, minä omin se, joka ilmoitti, että eipä enää huvita. Vaikka meillä on paljon seksiä, emme ole kumpikaan sellaisia rempseän ronskeja housut pois ja perse pystyyn -tyyppejä. Meidän intohimo ja kiihkeys on toisenlaista, jos nyt sanoisin, että sellaista elokuvaseksiä, mutta aitoa. Siksi tahditon höläytys vie tunnelman ihan muualle kuin rakastelemiseen. -ap
[/quote]
Ehkä se sun mielestä on ja pitää olla "elokuvaseksiä", ja miehesi osaa ottaa joitain asioita rennosti, eikä hänen kriteerinsä seksille ole noin ahtaat ja tiukat... Ei seksin tarvitse olla ryppyotsaista, mä pystyn vaikka nauramaan ja nauttimaan seksistä samanaikaisesti, ei se tunnelma parista nauruntyrskähdyksestä meillä ainakaan latistu.
Olen ehkä tyhmä, mutta en osaisi tuollaisesta loukkaantua. Ehkä johtuu siitä, että minulle on sanottu pahempiakin asioita kuin että onkohan leipä pilaantunutta, joten tuollainen ei enää siinä rinnalla tuntuisi miltään. Lähinnä ottaisin tuon sellaisena heittona, että miestä ei kiinnosta seksi, joten ei sitten.
meillä mies kysäisi kerran kesken kiihkeimmän seksin (minun puoleltani siis kiihkeän, olin juuri saamassa), että "onkohan ne vaarin sukset vielä siellä kotitilan ullakolla?"
en pystynyt naurultani jatkamaan enää pitemmälle ja mies loukkaantui. =D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 12:26"]
Olen ehkä tyhmä, mutta en osaisi tuollaisesta loukkaantua. Ehkä johtuu siitä, että minulle on sanottu pahempiakin asioita kuin että onkohan leipä pilaantunutta, joten tuollainen ei enää siinä rinnalla tuntuisi miltään. Lähinnä ottaisin tuon sellaisena heittona, että miestä ei kiinnosta seksi, joten ei sitten.
[/quote]
Tiedän että olen herkkä reagoimaan sanoihin ja tekemisiin. Miehen höläytys liittyi nimenomaan seksiin; vatsanvääntöä kesken rakastelun. Se oli hänen panoksensa siihen sanalliseen esileikkiin. Se ei siis ollut hajamielinen tokaisu. Se siinä harmittaa, että mies löi tökeröksi vitsiksi meidän yhteisen fantasian ja mukava ilta lässähti siinä. Toivon, että saan fantasian elvytettyä. Mies lähetti ihanan pahoitteluviestin, jossa harmitteli että pilasi illan ja jätti minut yksin valvomaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 12:26"]
[/quote]
Tiedän että olen herkkä reagoimaan sanoihin ja tekemisiin. Miehen höläytys liittyi nimenomaan seksiin; vatsanvääntöä kesken rakastelun. Se oli hänen panoksensa siihen sanalliseen esileikkiin. Se ei siis ollut hajamielinen tokaisu. Se siinä harmittaa, että mies löi tökeröksi vitsiksi meidän yhteisen fantasian ja mukava ilta lässähti siinä. Toivon, että saan fantasian elvytettyä. Mies lähetti ihanan pahoitteluviestin, jossa harmitteli että pilasi illan ja jätti minut yksin valvomaan. -ap
[/quote]
Jospa miehesi koki fantasian kiihottavana, mutta pelkäsi että toivot täydellistä suoritusta ja yritti keventää omaa oloaan ja paineitaan (ei NIITÄ paineita) tuolla vitsintyngällä. Hän ehkä itsekin tajusi sen vitsin sopimattomuuden tilanteeseen. Ei ne miehetkään mitään yli-itsevramoja panokoneita ole, kyllä miehilläkin on epävarmuuksia petipuuhissa. Jos kyse on jostain hyvinkin yksityiskohtaisesta fantasiasta, jonka vielä kuvailit hänelle hyvin yksityiskohtaisesti niin hänelle saattoi vain tulla liian isot paineet suoriutua täydellisesti.
Minä ainakin pidän aina hyvin suurpiirteisinä fantasiat, joita selitän, etten tulisi liikaa asettaneeksi "haasteita" miehelle.
Ehkei miestäs kiinnostanut tulla hyväksikäytetyksi sinun fantasiasi toteuttamisen välineenä sinun tavallasi.
Tuollaiset jättää toisen tyhjäksi useimmiten, toisen fantasian toteuttaminen juuri toisen haluamalla tavalla.
Äh, ylitulkintaa. Mies höläytti tyylittömän ja tökerön lausahduksen, jolla ei tarkoittanut mitään ja minä herkkänä reagoin siihen voimakkaasti. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse. -ap
:( Tosi inhottava homma. Onkohan mitään keinoa millä saisit fantasian palautettua vai liittyykö siihen nyt vahvasti toi muisto...
Ite tuntisin itseni pitkään nöyryytetyks tollasen jälkeen. Hitto mikä pönttö äijä-