Puolet kesälomasta takana eikä me olla tehty yhtään mitään!
Ei ole tapana kiroilla, mutta nyt on pakko sanoa, että nyt vituttaa. Älkäkää edes kysykö miksi ei olla mitään tehty. En mä edes tiedä! Tätä meillä on aina, että kotona vain maataan.
Kommentit (26)
No lähtekää nyt johonkin hyvät ihmiset jos siltä tuntuu. Itse tykkään lomalla mennä ja tulla, kotona saa oleilla muun vuoden. Mulla viikko lomaa takana ja ollaan veneilty, käyty pikku laiva- ja kylpyläreissulla ja huomenna sukulaismökkivierailua.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 01:19"]
Ootko mun exän kanssa? Se ei ikinä halunnut tehdä lomalla yhtään mitään, paitsi sitten loman loppuessa valittaa, kun ei taaskaan ole mitään tehty, enintään joskus käytiin sukumökillä pitämässä ikävää! Kaikki mitä ehdotin oli liian kallista / vaivalloista / hankalaa tai ei muuten vaan kiinnostavaa.
Nyt olen tyytyväinen maailman matkaaja lomilla uuden mieheni kanssa. Tänä vuonna käydään läpi 3 Euroopan metropolia 3 viikossa.
[/quote]
Varmaan on sun exän joku kaksoisolento.
Ei todellakaan tarvi olla mitään isoa tekemistä eikä paikasta toiseen juoksemista. En ole sellaista sanonutkaan haluavani. Mutta alkaa olla jo selkä jumissa tästä makoilusta ja istumisesta! Seinätkin näyttää jo niin ankeilta ja happi loppuu täällä sisällä ja pihallakin aurinkotuolissa näkyy jo mun ruhon kuva.
TYL-SÄÄ.
Ja tänään tulossa samalainen päivä! Vähän jo naurattaa.
ap.
No miksi sitten makaat siinä tuolissa? Miksi et lähde jonnekin? Eikö ole rahaa?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 15:01"]
No miksi sitten makaat siinä tuolissa? Miksi et lähde jonnekin? Eikö ole rahaa?
[/quote]
Tähänhän löytyy vastaus ihan aloitusviestistä: "Älkäkää edes kysykö miksi ei olla mitään tehty. En mä edes tiedä! Tätä meillä on aina, että kotona vain maataan."
Jos haluaa tehdä jotain kivaa lomalla niin kyllä se on itse nostettava se perse penkistä sillä harvemmin joku tulee sieltä kotoa teitä hakemaan ja kädestä pitäen vie johonkin kivaa paikkaan!
Olen onnellinen, että meidän loma on mennyt juuri kuten ap:n loma. Ei kiire mihinkään, ei pakko tehdä yhtään mitään, eikä pakko mennä yhtään minnekään. Edes yhtään juhlaa ei onneksi sattunut tälle kuukaudelle! Rakastan tätä, että saa rauhassa tehdä arkirutiinit tai jättää tekemättä, tai vaikka tehdä suursiivon extempore jos siltä tuntuu.
Onneksi lapsetkin on pieniä, niin he eivät vielä kärtä turistikohteisiin, jotka on Suomessa ja kaikkalla muuallakin niin ikäviä tähän aikaan vuodesta: jonoja, kallista, jonoja, stressaantuneita ihmisiä, lisää jonoja. Koska kuitenkin joskus joudumme Lintsille ja muualle, niin nautin nyt näistä päivistä kun tosiaan ei ole pakko.
Me myös pyrimme käymään kerran vuodessa kylpylässä, yleensä joko hääpäivän tai minun synttäreiden aikaa eli sydäntalvella. Minusta se on ihaninta niin :) Etelään lähdetään, jos lähdetään, joko huhtikuussa tai syyskuussa. Kaupunkilomia olemme tehneet talvisin tai aikaisin keväällä, nyt ne on lasten takia jääneet mutta pian taas mennään.
En ymmärrä suomalaisten lomasuorittamista. Tee tätä, grillaa näin, käy läpi sukulaiset, kestitä toisen puolen sukulaiset, osta mökki, osta vene, osta matkailuauto, matkusta Kreikkaan, mene huvipuistoon, mene piknikille... ja kaikkeen on oikein säännöt, miten ne tehdään. Voi apua, alkaa jo ahdistaa pelkkä ajatus:D